طرفدار ترامپ که در 6 ژانویه به افسر فانون حمله کرد به بیش از 7 سال زندان محکوم شد.

زمانی که یانگ افسر فانون را دید که به میان جمعیت کشیده می‌شود، عمداً به سمت حمله حرکت کرد و در یک لحظه مهم به آن ملحق شد – مچ افسر فانون را مهار کرد و چند ثانیه پس از اینکه مچ افسر مکرراً چشیده شد و در میان فریادهای “کشتار” از بدنش فاصله گرفت. دادستان فدرال گفت: او با اسلحه خودش.

دادستان ها در یادداشتی در مورد چگونگی تأثیر اقدامات یانگ بر فانون در آن روز توضیح دادند.

مور، بازیکن سابق فوتبال کالج، گفت که او به یاد حرف های مربی ای افتاد که به او گفته بود همه چیز را در زمین بگذارد. او گفت که می‌خواهد پس از حذف از شورش، دوباره به مبارزه برگردد.

یانگ گفت: «اگر می‌توانستم آن را پس بگیرم، این کار را انجام می‌دادم.

کایل یانگ، 38 ساله – یک کارگر تهویه مطبوع از آیووا که وکیلش گفت که درباره انتخابات 2020 به او دروغ “تزریق” شده است و از دنبال کنندگان فیس بوک خود خواسته بود تا در “توقف فولاد” به او بپیوندند، با اشاره به “سرقت را متوقف کنید”. تجمع در 6 ژانویه – در ماه مه به جرم تجاوز، مقاومت یا ممانعت از افسران اعتراف کرد.

شواهد ویدئویی گسترده نشان می‌دهد که یانگ که پسر 16 ساله‌اش را دنبال می‌کرد، درست در همان نزدیکی بود که رودریگز به فانون شوک الکتریکی وارد کرد. رودریگز، که در ارتباط با شورش متهم شده است، به اف بی آی اعتراف کرد. پرونده او در حال بررسی است

او به قاضی گفت: “هر چه به عنوان مجازات به من بدهید، من می پذیرم و احتمالاً مستحق آن هستم.”

موریس مور، افسر پلیس کنگره ایالات متحده، که به میان اوباش کشیده شد، در بیانیه ای در مورد تاثیر قربانیان در دادگاه سه شنبه گفت که اقدامات آشوبگران او را به یاد فیلم “300” یا یک فیلم زامبی انداخت. او گفت که در مورد مواجهه با اوباش کابوس دیده است.

او به یانگ گفت: امیدوارم رنج بکشی.

تصویر: مایکل فانون (Amanda Andrade-Rhoades / Sipa ایالات متحده آمریکا از طریق فایل AP)

محکومیت 86 ماهه یانگ با آنچه دادستان های فدرال به دنبال آن بودند مطابقت داشت. آنها استدلال کردند که یانگ در حمله به تونل غربی پایین ساختمان کاپیتول، جایی که “برخی از وحشیانه ترین خشونت ها” در 6 ژانویه رخ داد، شرکت کرد. همانطور که کارآگاهان آنلاین کشف کردند، دولت استدلال کرد که یانگ یک تیزر به دنی داده است. رودریگز، یک متعصب MAGA که از آن برای شوک الکتریکی به گردن فانون در 6 ژانویه استفاده کرد.

بیش از 850 نفر در ارتباط با حمله 6 ژانویه متهم شده اند و بیش از 350 نفر به جرم خود اعتراف کرده اند. طولانی ترین حکم، 10 سال حبس فدرال، به یک افسر سابق شهر نیویورک تعلق گرفت که با میله پرچم به یک افسر واشنگتن حمله کرد و او را روی زمین کوبید و سپس روی جایگاه دراز کشید. صدها دستگیری دیگر هنوز در راه است.

واشنگتن – یکی از طرفداران دونالد ترامپ که پسر نوجوان خود را در هنگام حمله به مایک فانون، سپس افسر پلیس واشنگتن دی سی و افسر دیگر در ساختمان کنگره آمریکا در 6 ژانویه 2021 همراه کرد، به بیش از هفت سال زندان محکوم شد. سهشنبه.

او می‌گوید: «می‌خواستم آن را در جبهه‌ی غربی بگذارم. ما تمام تلاش خود را کردیم.

او نوشت: «هنوز نمی‌توانم باور کنم که به خودم و پسرم اجازه دادم در چنین حوادث وحشتناکی غرق شویم» و افزود که «بسیار شرمنده» است و «دیگر هرگز چنین کاری را انجام نخواهد داد».

کایل یانگ در کاپیتول در 6 ژانویه 2021. (دادگاه ناحیه ایالات متحده برای دی سی)

دولت گفته است که نشان فانون بعداً در جنگل پشت حیاط خلوت سیبیک دفن شد.

تصویر: مایکل فانون (Amanda Andrade-Rhoades / Sipa ایالات متحده آمریکا از طریق فایل AP)

فانونه گفت که در حالی که او “با متمایز به جامعه و کشورم خدمت می کرد”، یانگ “محکومیت های جنایی جنایتکارانه را بالا می برد.”

این مقاله در ابتدا در NBCNews.com منتشر شده است



منبع

یانگ قبل از صدور حکم مستقیماً به فانونه روی آورد و عذرخواهی کرد و گفت امیدوار است فانون روزی او را ببخشد.

او گفت: «این تقریباً شبیه یک جنگ است. “این دیوانه بود.”

فانون که نحوه جنگیدن افسران برای دفاع از کاپیتول را در بیانیه قربانی خود بازگو کرد، به قاضی گفت که این اولین بازی من در دادگاه فدرال نیست و اشاره کرد که او بارها به عنوان افسر به دادگاه رفته است. او در توضیح اینکه چگونه یانگ مانع از پایان کارش در نیروی انتظامی شده بود، به سابقه جنایی یانگ اشاره کرد.

پس از بیانیه فانون، یکی از حامیان متهمان 6 ژانویه که در دادگاه حضور داشت، فانونه را “تکه ای از s—” نامید. قبل از اینکه مارشال ها حامی را به بیرون اسکورت کنند و او را از دادگاه برای بقیه روز محروم کنند، بین آنها خیره شدن کوتاهی صورت گرفت.

فانونه اضافه کرد که معتقد است یانگ باید به 10 سال زندان محکوم می شد.

یانگ نامه ای نوشته بود و به قاضی منطقه ای ایالات متحده امی برمن جکسون گفته بود که از اقدامات خود در 6 ژانویه متاسف است.

“خودداری یانگ از افسر فانونه باعث شد این افسر نتواند از سلاح خدمتش محافظت کند در زمانی که جان افسر در خطر بود و به توماس سیبیک همکار یانگ فرصتی داد تا نشان افسر فانون را به زور از روی سینه و رادیو پلیسش را از جیب بیرون بیاورد. در جلوی جلیقه‌اش.»

جوان پذیرفته اینکه او از نور بارق برای منحرف کردن پلیس استفاده کرد، به پرتاب یک بلندگوی صوتی بزرگ به سمت پلیس کمک کرد، مچ فانون را زمانی که اوباش فانون را ربودند، گرفت و با افسر دیگری که توسط اوباش ربوده شده بود تماس گرفت.

کایل یانگ در کاپیتول در 6 ژانویه 2021. (دادگاه ناحیه ایالات متحده برای دی سی)