کیم کارداشیان فقط برای پیامک در حالی که این لباس را پوشیده است مجبور است برهنه شود

او دوشنبه پس از به اشتراک گذاشتن ویدئویی از پشت صحنه از پوشیدن یک لباس مجلسی درخشان در آغوش کشیده در هفته مد میلان در فضای مجازی پخش شد که مجبور شد با رکاب های بلند خود از پله ها بالا بپرد.

ستاره برنامه تلویزیونی رئالیتی «کارداشیان ها» – که سال گذشته در مراسم مت گالا، اینترنت را با لباس بالنسیاگا روشن کرد – سپس توضیح داد که راحت کردن خودش تنها وظیفه ای نیست که در حین آراستن، «مسئله واقعی» است. دستکش های اپرا نصب شده

موسس لباس زیر Skims در طی مصاحبه اخیر در “Live With Kelly and Ryan” یکی از روش های غیرمعمول پشت جدیدترین ظاهر مد خود را فاش کرد: تاپ بالنسیاگا متناسب با فرم.

کیم کارداشیان بدش نمی‌آید که از قابلیت‌ها برای مد صرف نظر کند.

این مقاله در ابتدا در HuffPost ظاهر شد و به روز شده است.

مربوط…



منبع «همه به هم متصل است. بنابراین اگر من مجبور به رفتن به دستشویی باشم، رفتن به دستشویی سخت است، خوردن آن سخت است [and] به گزارش پیپل، مادر چهار فرزند درباره لباس خود به مجریان برنامه اعتراف کرد.

کیم کارداشیان اخیرا در این برنامه ظاهر شده است

کیم کارداشیان اخیراً در برنامه “Live With Kelly and Ryan” ظاهر شد. (عکس: ریموند هال/ تصاویر جی سی از طریق گتی ایماژ)

کیم کارداشیان اخیرا در این برنامه ظاهر شده است

کلیپ TikTok که نشان دهنده تعهد خستگی ناپذیر بانوی پیشرو در ظاهر نمادین است، در حال حاضر بیش از 6 میلیون بازدید در حساب او به دست آورده است.

کارداشیان، که در برنامه‌ای که دوشنبه پخش شد، ظاهر شد، یک مجموعه شیک متشکل از یقه‌ی یقه‌پشت مشکی صیقلی با دستکش‌های توکار و شلوار چکمه‌ای با طرح پلنگی داشت.

کارداشیان فاش کرد که کل لباس “چسبیده” است و او باید “پیراهن من را در بیاورد” تا به سادگی در ماشین پیامک بدهد.