طرفداران «ساعت شلوغی»، «نژادپرستی سالم» این فرنچایز را جشن می‌گیرند


پس از اینکه یکی از کاربران اعلام کرد که دنباله‌ها «خیلی نژادپرستانه» هستند، کاربران توییتر درباره جوک‌های مجموعه فیلم «ساعت شلوغی» اظهار نظر می‌کنند.

در آخر هفته، کاربر توییتر @Lexisriches درباره دنباله‌ها نوشت، و چیزی که با یک توییت آغاز شد، کوچه‌ای را در مسیر حافظه باز کرد که در آن بسیاری از کاربران چند جوک کشید از فرانچایز فیلم پلیس دوستان که به خوبی پیر نشده اند.

یکی از صحنه ها به اشتراک گذاشته شده در موضوع @Lexisrichesکه بیش از 26000 لایک دارد، صحنه نمادین مبارزه در آبگرم هنگ کنگ است که در آن کارآگاه LAPD (کریس تاکر) به طور تصادفی به صورت کارآگاه هنگ کنگی لی (جکی چان) در حین درگیری مشت می زند و به او می گوید: «همه شما شبیه هم هستید. “

این چیزی است که من آن را نژادپرستی سالم می نامم که فرهنگ های یکدیگر را مسخره می کنند و با تفاوت ها سرگرم می شوند.”

اطلاعات بیشتر از NextShark: سیمو لیو تریلر رسمی «شانگ چی» را در ویژگی‌های ظریف آسیایی به اشتراک می‌گذارد، طرفداران «100% هیپ»

اطلاعات بیشتر از NextShark: گردهمایی تاریخی مبارزات انتخاباتی نامزد ریاست جمهوری فیلیپین با تشویق برتمن راک، آریانا گرانده

در صحنه دیگری که کاربر به اشتراک گذاشته است @Itsdrew_5، لی و کارتر در داخل یک کامیون در حال حرکت بسته شده اند. در حالی که این دو با هم دعوا می کنند، لی به کارتر می گوید: “من تو را به آفریقا برمی گردم.”

کاربر دیگری کلیپی را به اشتراک گذاشت از اولین فیلم “ساعت شلوغی” که لی را نشان می دهد که دو بار کلمه N را به یک متصدی بار می گوید.

در صحنه دیگری از «ساعت شلوغی»، کارتر اسلحه‌اش را به سمت سانگ (کن لیونگ) دست راست ارباب جنایتکار جونتائو نشانه می‌رود و می‌گوید: «من به دنبال مرغ ترش و شیرین تو بودم.»

صحنه ای در «ساعت شلوغی 2» که در آن کارتر به زبانی ساختگی صحبت می کند نیز به اشتراک گذاشته شد.

اگرچه «ساعت شلوغی» یک موفقیت تجاری در ایالات متحده پس از اینکه برای اولین بار در سال 1998 منتشر شد – ساخت بیش از 141 میلیون دلار در داخل کشور و بیش از 244 میلیون دلار در سرتاسر جهان به دست آورد – این امتیاز هرگز آنطور که در بازار آسیا پیش بینی می شد مطرح نشد.

در مصاحبه ای در سال 2002 با خط عابر پیادهچان، 68 ساله، اعتراف کرد که “ساعت شلوغی” یک شکست است و گفت: “هیچکس برای دیدن آن نمی رود! آره فقط 12 میلیون! فیلم من، من یک فیلم هنگ کنگی می سازم و 50 میلیون می شود! تفاوت را می بینید؟ اگر «ساعت شلوغی» با بازی جکی چان نباشد، فکر می‌کنم در هنگ‌کنگ فقط نیم میلیون درآمد داشته باشد – همین!»

شایعات در مورد قسمت چهارم این فرنچایز شروع شد در سال 2018 شناور است پس از اینکه تاکر 50 ساله ظاهرا این پروژه را تایید کرد. یک سال بعد، این دو نماد تصویری با هم در اینستاگرام منتشر کردند احتمالا اذیت کردن “ساعت شلوغی 4.”

تصویر ویژه از طریق کلیپ های فیلم





منبع