مقامات می گویند که حامل پست پس از حمله پنج سگ در روستایی فلوریدا جان خود را از دست داد

سگ های شرور پشت قفس دیده می شوند. پنج سگ روز یکشنبه به یک حامل خدمات پستی ایالات متحده در روستایی فلوریدا حمله کردند و هنگامی که وسیله نقلیه او به بن بست رسید، آن را کشتند.

ولز گفت، یک قانون محلی می گوید اگر صاحبان سگ هایشان را خطرناک بدانند اما احتیاط لازم را انجام ندهند، ممکن است مسئول شناخته شوند. اما سگ ها پشت حصار بودند و فرار کردند و صاحبش با تماس های قبلی برای کنترل حیوانات همکاری کرده بود.

این مقاله در ابتدا در USA TODAY منتشر شد: حامل پست فلوریدا پس از حمله پنج سگ به او در نزدیکی پالاتکا جان خود را از دست داد.



منبع

جوزف ولز، سخنگوی کلانتر شهرستان پاتنام در این کنفرانس خبری گفت: «یکی از همسایه‌ها اسلحه گرم خود را به همراه آورد و در تلاش برای مختل کردن حمله، چندین گلوله به هوا شلیک کرد. “این ناموفق بود.”

مقامات می گویند یک حامل خدمات پستی ایالات متحده در روستایی فلوریدا پس از حمله پنج سگ در اثر خرابی وسیله نقلیه خود کشته شد.

در یک کنفرانس خبری، کلانتر شهرستان پاتنام اعلام کرد که پاملا جین راک 61 ساله روز دوشنبه در بیمارستان درگذشت، یک روز پس از حمله وحشیانه ای که شاهد آن بود که چندین همسایه – و صاحبان حیوانات – سعی کردند سگ ها را دفع کنند.

راک در نزدیکی پالاتکا، یک شهر کوچک فلوریدا در 45 مایلی جکسونویل مورد حمله قرار گرفت.

تلاش برای نجات ناموفق: نهنگ بلوگا که در فرانسه توجه جهانیان را به خود جلب کرده بود کشته شد

ولز گفت: “ما معتقدیم تماس های دیگری برای خدمات رسانی در مورد این سگ ها وجود داشته است.” سگ‌ها دستگیر و معدوم خواهند شد. اطلاعات بیشتری در مورد سگ ها، از جمله اندازه یا نژاد، منتشر نشده است.

سرویس پست ایالات متحده در بیانیه ای اعلام کرد: ما از از دست دادن کارمند خود عمیقا متأسفیم. فکر و دعای ما در این زمان با خانواده و همکارانش است.»

هنگامی که پلیس یکشنبه به محل حادثه رسید، سگ ها را در پشت حصار و راک در حال خونریزی یافت. افسران برای جلوگیری از از دست دادن خون از تورنیکت استفاده کردند، اما در حین رانندگی به بیمارستان، راک دچار ایست قلبی شد. او روز بعد درگذشت.

سگ های شرور پشت قفس دیده می شوند.  پنج سگ روز یکشنبه به یک حامل خدمات پستی ایالات متحده در روستایی فلوریدا حمله کردند و هنگامی که وسیله نقلیه او به بن بست رسید، آن را کشتند.