طبق گزارش ها، کانیه وست جایی پیدا نمی شود زیرا مدیر تجاری سابق سعی می کند به او خدمت کند

10 بزرگترین پیشرفت علمی در سال 2022



منبع

توماس سنت جان، مدیر بازرگانی سابق خواننده رپ که قبلاً با نام کانیه وست شناخته می شد، امسال علیه او به دلیل هزینه های پرداخت نشده شکایت کرد. ولی خورشید اکنون گزارش می دهد که سنت جان نتوانسته است Ye را پیدا کند تا به او خدمت کند و درخواست تمدید می کند تا بتواند این کار را انجام دهد.

گزارش شده است که یکی از مدیران تجاری سابق Ye تلاش کرده و نتوانسته است او را بیابد تا بتواند با یک دادخواست قراردادی 4.5 میلیون دلاری به رپر پاسخ دهد.

این پرونده همچنین می گوید که سنت جان نتوانسته با وکلای Ye تماس بگیرد زیرا ظاهراً در حال حاضر وکیل ندارد. خورشید گزارش ها. در ماه اکتبر، گزارش‌ها حاکی از آن بود که Ye با کامیل واسکوئز، وکیلی که وکالت جانی دپ در دادخواست او علیه امبر هرد را بر عهده داشت، کار می‌کرد. اما بنا بر گزارش ها، روابط کاری آنها چند روز بعد به پایان رسید، زمانی که ی حاضر نشد اظهارات یهودی ستیزانه خود را پس بگیرد.

شما هم ممکن است دوست داشته باشید

مطابق با TMZ، یی ماه هاست که یک “زندگی عشایری دارد، به اینجا و آنجا سفر می کند و واقعاً پایگاه خانه ندارد”، اگرچه او در این ماه در لس آنجلس دیده شده است. شکایت از سنت جان، که همچنین ادعا می کرد که Ye بر سر او فریاد زد و در یک جلسه ژانویه 2022 “تند و تهاجمی” شد، در حالی مطرح شد که خواننده رپ به دلیل مجموعه ای از نظرات یهودستیزانه خود با واکنش های گسترده مواجه شد.

کانیه وست

در این پرونده اشاره شده است که تیم سنت جان “هنوز تلاشی برای ارائه خدمات شخصی به او” به دلیل “ناتوانی در یافتن آدرس محل سکونت فعلی وی” انجام نداده است.

کانیه وست تصاویر نیل ماکفورد/GC

7 کاریکاتور تند درباره معرفی جنایتکارانه ترامپ

ظهور اولین تریلیونر جهان

در یک پرونده دادگاهی آمده است: “به عنوان یک موضوع کلی، ما در تایید بهترین آدرس فعلی کانیه وست با مشکل مواجه بوده ایم.” گزارش شده است که بسته ای که به یک آدرس تحویل داده شده بود به فرستنده بازگردانده شد.