صاحب خانه کلرادو برای کشتن خرسی که وارد شده بود، تپانچه را خالی کرد

هنگامی که او مشغول تیراندازی بود، خرس به 5 فوت (1.5 متر) از مولدین نزدیک شد و سپس به سمت پله های منتهی به درب ورودی خانه چرخید. هنگامی که مولدین اسلحه را خالی کرد و از پله ها به پایین سر خورد و به طرز فجیعی مجروح شد، خرس به یک بند برخورد کرد.

ویدیوی مرتبط: خرس تعطیلات گاتلینبورگ خانواده آلاباما را قطع می کند

گونزالس گفت: “خرس ها بسیار باهوش هستند. هنگامی که آنها یاد بگیرند که دسترسی به غذا در یک منطقه خاص آسان است، به این کار ادامه خواهند داد.”

این زوج در آن زمان از این موضوع اطلاعی نداشتند، اما مقامات معتقدند خرس با پایین انداختن اهرم دستگیره درب جلو که قفل نشده بود و فشار دادن در وارد خانه آنها شد.

جسی بداین یکی از اعضای سپاه آسوشیتد پرس/گزارش برای ابتکار اخبار ایالتی آمریکا است. گزارش برای آمریکا یک برنامه خدمات ملی غیرانتفاعی است که خبرنگاران را در اتاق های خبری محلی قرار می دهد تا در مورد مسائل پنهان گزارش دهند. Bedayn را در توییتر دنبال کنید.



منبع

پس از شلیک گلوله، خرس بین مولدین و سه پسرش در طبقه پایینی خانه نفس می کشید و در حال حرکت بود، اما او فکر نمی کرد خرس دوباره بلند شود. او با 911 تماس گرفت و یکی از پسرانش با تلفن همراهش با او تماس گرفت و مولدین به پسر گفت که در اتاقش بماند.

___

گونزالس گفت که هیچ راهی وجود ندارد که بدانیم آیا همان خرس که در خانه های دیگر به دنبال غذا بود به خانه خانواده مولدین نفوذ کرده است یا خیر. پولاک گفت: خرس‌های سیاه از انسان دوری می‌کنند، اما هنگامی که متوجه شوند غذا پشت پنجره است یا داخل غذای پرندگان قرار گرفته است، برمی‌گردند.

خرس یک کیسه غذای سگ باز نشده را در اتاق غذاخوری جابجا کرده بود. پلیس و افسران حیات وحش ایالتی اندکی بعد به محل رسیدند و متوجه شدند که خرس مرده است. جاستین پولاک، افسر پارک ها و حیات وحش کلرادو به مدت 21 سال، گفت: آنها از یک وینچ برای کشیدن آن به داخل کامیون استفاده کردند و از اندازه آن تحت تأثیر قرار گرفتند.

او گفت: «من خیلی با خرس‌ها سر و کار دارم و می‌توانم بگویم که این یک خرس بزرگ بود.

دنور (AP) – کن مولدین آخر هفته گذشته در حالی که همسرش بی وقفه فریاد می زد در خانه دو طبقه آنها در شهر کوهستانی استیمبوت اسپرینگز کلرادو، جایی که سه فرزندشان یک طبقه زیر آن خوابیده بودند، بیدار شد. سپس او فریاد زد: “یک خرس در خانه است!”

مولدین امیدوار است که حمله به خانه‌اش باعث آگاهی بیشتر شود تا “چیز خوبی را از اتفاق وحشتناکی که رخ داده است” برانگیزد.

پولاک گفت که پوست و گوشت خرس به افرادی که در فهرستی برای دریافت آنها ثبت نام کرده اند اهدا می شود و سر آن به حراج گذاشته می شود.

راشل گونزالس، سخنگوی پارک‌های کلرادو و حیات وحش، گفت کلرادو حدود 12000 خرس دارد و در شهرهای کوه‌های راکی ​​غیرعادی نیست، اما تیراندازی صاحبان خانه به خرس‌ها در خانه‌هایشان نادر است. او گفت که قانون ایالتی به مردم اجازه می دهد در صورت احساس خطر به خرس ها تیراندازی کنند.

در روزهای قبل از اینکه خرس در خانه مادلین را باز کند، همسایه ها در مورد ورود یک خرس به گاراژ آنها صحبت کرده بودند و دیگر صاحبان خانه گزارش داده بودند که خرس به گاراژ وارد شده است. مولدین گفت که خانواده همیشه شبانه چک می کنند تا پنجره ها را ببندند و درها را قفل کنند، اما آن شب درب ورودی باز مانده بود.

مولدین گفت: “ما اکنون در موقعیتی هستیم که خرس های شهری داریم که ترس طبیعی خود را از انسان از دست داده اند.”

کن مولدین در مصاحبه ای گفت که تپانچه 40 کالیبر خود را برداشت، جای همسرش را در در گرفت و یک بار شلیک کرد و مرکز بدن خرس را هدف گرفت. او فکر می کند اولین گلوله به خرس اصابت کرد و در حالی که مولدین به شلیک ادامه داد، او را شلیک کرد.

مولدین گفت: «تنها فکر من این بود که از خانواده ام محافظت کنم و آن خرس را زمین بگذارم.

منطقه کوهستانی سرسبز که خانواده مولدین در آن زندگی می کنند به دلیل زیستگاه خرس های زیادی که شامل برس بلوط است که از آن برای پنهان کردن استفاده می کنند، رودخانه و پوشش گیاهی که می خورند، محل زندگی خرس های زیادی است.

کلی مولدین به تازگی با پارس سگ های این زوج که شوهرش را قبل از سحر روز شنبه بیدار نکردند، بیدار شده بود. او به سمت در اتاق خواب این زوج رفت و خود را دید که به یک خرس سیاه نر به وزن حدود 400 پوند (181 کیلوگرم) – حدود 10 فوت (3 متر) دورتر در اتاق غذاخوری خیره شده است.