شکایت دختر 12 ساله از افسر کنوشا، منطقه مدرسه و شهر خارج از وظیفه، به دلیل نقض حقوقش وقتی افسر بیش از 20 ثانیه روی گردن او زانو زد.

دوینی در بیانیه ای گفت: “(دختر پرز) نزدیک به یک سال است که به دلیل صدمات جسمی و روحی که متحمل شده تحت درمان قرار گرفته است. اگرچه او از ضربه روحی خود بهبود نیافته است، اما آماده است تا برای خود بایستد.”

گوتشو با بیرون کشیدن دانش آموز دیگر از دختر پرز مداخله می کند. سپس گوتشو با دختر پرز درگیر شد، قبل از اینکه روی زمین بیفتد و سرش را به میز کافه تریا بزند.

با توجه به شکایت، بخش تصمیم می گیرد از هرگونه اظهارنظر یا اظهار نظر در مورد موضوع خودداری کند.

دوینی گفت که مشتریانش خواستار محاکمه هیئت منصفه در پرونده مدنی هستند.

یک شکایت فدرال روز دوشنبه علیه ناحیه مدرسه واحد کنوشا، شهر کنوشا و یک افسر پلیس کنوشا به نمایندگی از یک دختر 12 ساله و پدرش تنظیم شد. این دختر سال گذشته در کافه تریا مدرسه راهنمایی لینکلن در حال مهار شدن توسط افسر خارج از وظیفه در کافه تریا مدرسه راهنمایی لینکلن در ویدیو دیده شد.

گوتشو به عنوان نگهبان مدرسه برای منطقه مدرسه به صورت پاره وقت کار می کرد، در حالی که به عنوان افسر پلیس کنوشا نیز خدمت می کرد. او چند روز پس از این حادثه از نقش خود در حوزه مدرسه استعفا داد، اما در نامه استعفای خود از منطقه به دلیل عدم حمایت نام برد.

با Drake Bentley در (414) 391-5647 یا تماس بگیرید [email protected]. او را در توییتر دنبال کنید @DrakeBentleyMJS.

برنامه را دانلود کنید: آخرین اخبار، ورزش و موارد دیگر را دریافت کنید

دوینی استدلال می کند که ناحیه مدرسه و اداره پلیس شهر نیز به دلیل فقدان آموزش و آگاهی از “کوتاهی خلقی” گتشو مقصر هستند.

از آنجایی که این دختر خردسال است، نام پدرش جرل پرز نیز به عنوان شاکی در این دعوا معرفی شده است.

دوینی گفت که دفتر دادستان منطقه کنوشا از اتهام گئتشو امتناع کرد، اما در ابتدا دختر پرز را متهم کرد. دوینی گفت هرگز محکومیتی وجود ندارد و “این پرونده بسته شده است.”

طبق شکایت وکلای این دختر، دختر پرز در حالی که زانویش را روی گردن گذاشته بود نمی توانست نفس بکشد، او هم آسیب جسمی و هم روحی دید و در نتیجه این حادثه تصمیم به تغییر مدرسه گرفت. این دختر اکنون با پرز در ایلینوی زندگی می کند.

مشترکین ما این گزارش را ممکن می سازند. لطفاً با عضویت در Journal Sentinel در jsonline.com/deal از روزنامه نگاری محلی حمایت کنید.

در بیانیه‌ای که روز سه‌شنبه، اداره پلیس کنوشا منتشر کرد، تأیید کرد که گوتشو هنوز یک افسر فعال در این بخش است. در این بیانیه آمده است که گوتشو در انتظار نتیجه سه تحقیق جداگانه به وظیفه اداری منصوب شد، با این حال اداره متوجه شد که گوتشو حقوق مدنی کسی را نقض نکرده است و یا مرتکب جرمی نشده است و هفته گذشته به کار فعال بازگردانده شد.

در زمان وقوع این حادثه، پلیس کنوشا از FBI درخواست کرد که این موضوع را بررسی کند، سخنگوی FBI وجود تحقیقات را تایید نکرد و در مورد این موضوع سه شنبه اظهار نظر نکرد.

این مقاله در اصل در میلواکی ژورنال سنتینل منتشر شد: دختر کنوشا از ناحیه مدرسه، افسری که زانو را روی گردن گذاشته بود شکایت کرد.





منبع

دوینی استدلال می‌کند که چون اداره پلیس کنوشا سیاست‌های خارج از وظیفه دارد، گوتشو در زمانی که به‌عنوان نگهبان منطقه کار می‌کرد، مشمول این سیاست‌ها بود. در این شکایت آمده است که شهر در آموزش و نظارت مناسب گوئتشو شکست خورده است.

این حادثه در 4 مارس رخ داد و در فیلم های نظارتی ضبط شد. به نظر می رسد این ویدئو نشان می دهد که دانش آموز دیگری به دختر پرز نزدیک می شود، قبل از اینکه دختر پرز دانش آموز دیگر را هل دهد و دعوا شروع شود.

در یک شکایت 14 صفحه‌ای، وکیل دختر، درو دوینی، می‌گوید که افسر شاون گتشو از زور «بی‌معقول و بیش از حد» استفاده کرده و زمانی که او را در یک اتاق ناهار بازداشت کرده، «با بدخواهی یا بی‌احتیاطی به حقوق دختر عمل کرده است». با قرار دادن زانوی او روی گردن او برای بیش از 20 ثانیه مبارزه کنید.

سپس گئتشو دختر پرز را با فشار دادن سر او به زمین و قرار دادن او در بند خفه برای بیش از 20 ثانیه با استفاده از زانوی خود روی گردن دختر مهار کرد. سپس افسر دختر پرز را دستبند زده و او را از کافه تریا بیرون می برد.