کوین مک کارتی بارها و بارها مارجوری تیلور گرین را در طول سخنرانی State Of The Union رد کرد.

جمهوری خواه دیگری فریاد زد: “تقصیر توست.”

در پشت بایدن، مک کارتی دوباره دیده می شود که گرین را خفه می کند و سرش را به نشانه مخالفت تکان می دهد.

چین از ما جاسوسی می کند! او داد زد.

بعداً، وقتی بایدن به چین و واکنش ایالات متحده به یک بالون نظارتی مشکوک اشاره کرد، گرین صحبت را قطع کرد.

کوین مک کارتی، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا (رئیس کالیفرنیا) بارها تلاش کرد تا مارجوری تیلور گرین، نماینده مجلس نمایندگان و دیگر اعضای گروه او را پس از قطع صحبت و سرزنش رئیس جمهور جو بایدن در جریان سخنرانی او در روز سه شنبه، ساکت کند.

او گفت: «ما اعضای کنگره هستیم به مانو راجو از CNN گفت. ما یک کد اخلاقی داریم که چگونه باید خود را به تصویر بکشیم، این دقیقاً همان کاری است که ما انجام خواهیم داد. ما قرار نیست بازی های کودکانه انجام دهیم – پاره کردن یک سخنرانی.

مک کارتی پس از تصدی پست ریاست مجلس نمایندگان در ماه گذشته، گرین، یک افراطی و نظریه پرداز توطئه را مجدداً در وظایف کمیته کلیدی که دموکرات ها در سال 2021 به دلیل اظهارات خشونت آمیز و نژادپرستانه از او محروم کرده بودند، منصوب کرد.

مک کارتی مجدداً به اعضای گروه خود نگاه کرد و آنها را خاموش کرد.

گرین فریاد زد: «از چین می آید.

زمانی که بایدن اشاره کرد که برخی از اعضای حزب جمهوری خواه می خواهند مزایای تامین اجتماعی و مدیکر را کاهش دهند، جمهوری خواهان با صدای بلندی هو کردند. یک گرین مبارز با فریاد “دروغگو” به رئیس جمهور، مک کارتی را وادار کرد که ساکت شود و سرش را تکان دهد.

اشاره او به زمانی بود که نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان وقت آمریکا (دکتر کالیفرنیا) یک کپی از سخنرانی رئیس جمهور وقت دونالد ترامپ در مورد وضعیت اتحادیه در سال 2020 را پاره کرد.





منبع

قبل از سخنرانی روز سه‌شنبه، مک‌کارتی وعده داد که جمهوری‌خواهان بهترین رفتار خود را خواهند داشت.

گرین و دیگران نیز زمانی که بایدن به بیش از 70000 مرگ و میر سالانه ناشی از فنتانیل در ایالات متحده اشاره کرد، به شدت ابراز نگرانی کردند.