شواهد جدید «انفجاری» مایک لیندل و کاری لیک از جمجمه‌کاری انتخاباتی به پایان رسید.

دریاچه کاری و مارک فینچم به تلاش خود برای غیرقانونی کردن ماشین‌های شمارش آرای آریزونا ادامه می‌دهند و به دادگاه عالی ایالات متحده می‌گویند که آنها “شواهد جدیدی” دارند که مستلزم بازشماری دستی انتخابات 2022 است.

در تمام طول هفته، مایک لیندل، مدیر عامل My Pillow، که تعهدنامه شکایت آنها را به عهده دارد، ادعا می کند که “منفجر کننده ترین شواهد تاریخ” را پیدا کرده است.

او در آخر هفته در پادکست اتاق جنگ استیو بنن گفت: “این بزرگترین چیزی خواهد بود که تا به حال شده است، و ما این کشور را نجات خواهیم داد!”

تا روز پنجشنبه، او وعده خود را به یکی از کالاهای وارداتی جهانی ارتقا داد. او به بنن گفت: «این جهان را شوکه خواهد کرد. . (“آنها را برای همه کسانی که می شناسید دریافت کنید. در مورد پرونده دادگاه عالی به آنها بگویید و در اینجا مجموعه ای از برگه ها برای شما وجود دارد.”)

مدیر عامل بالش من: اینجا برگه های تجدید نظر و … دادگاه عالی است؟

عجیب است، پس از خواندن درخواست تجدیدنظر 52 صفحه ای – بدون برگه – شوکی احساس نکردم. حتی یک زاپ کوچک.

ظاهراً استفان ریچر، ضبط کننده کانتی ماریکوپا نیز چنین کاری نکرده است.

او روز جمعه به من گفت: “هیچ چیز جدیدی نیست.” «همان دیوانه قدیمی. صفر درصد احتمال دارد که دادگاه عالی ایالات متحده تصمیم بگیرد زمان بسیار محدود خود را صرف چیزی بسیار دیوانه کند که بیش از 100000 دلار در سطح دادگاه محاکمه تحریم شود.

خنده دار است: کریستینا باب مشاور حقوقی جمهوری خواهان در مورد سلامت انتخابات است؟

لیک و فینچم – که در آن زمان نامزدهای فرماندار و وزیر امور خارجه و اکنون نامزدهای مجلس سنا و سنای ایالتی بودند – در آوریل 2022 از ایالت و شهرستان ماریکوپا شکایت کردند و از قاضی خواستند تا شمارش ماشینی آرا در انتخابات 2022 را ممنوع کند.

آنها در شکایت خود مدعی شدند که حتی اگر ماشین های جدول بندی هک نشده باشند، می توان آنها را هک کرد و هیچ راهی برای تأیید شمارش دستگاه وجود ندارد مگر اینکه با برگه های کاغذی رای گیری را شروع کنیم.

در انتخابات آریزونا از برگه های رای کاغذی استفاده می شود

نگران نباشید که آریزونا قبلاً از برگه های رای کاغذی استفاده می کند و در واقع به شمارش دستی نمونه تصادفی آن برگه ها برای تأیید شمارش ماشینی نیاز دارد.

دادگاه منطقه ای ایالات متحده، جان جی. توچی، شکایت آنها را در آگوست 2022 رد کرد و بعداً وکلای لیک/فینچم را به دلیل اتلاف وقت دادگاه و پول مالیات دهندگان، تحریم کردند و صورتحساب حقوقی 122000 دلاری این شهرستان را محکوم کردند.

توچی گفت که برای پیروز شدن، نه تنها باید ثابت کنند که ماشین‌های جدول‌بندی دارای نقص‌های امنیتی هستند، بلکه باید ثابت کنند که کسی واقعاً نتایج را دستکاری کرده تا نتیجه انتخابات را تغییر دهد.

برای خودت دفاع کن: انفعال قوه مقننه پیامی برای فعالان انتخاباتی در محاصره دارد

دادگاه استیناف ناحیه نهم ایالات متحده در ماه اکتبر اخراج توچی را تأیید کرد و خاطرنشان کرد که این دعوی «متکی بر یک زنجیره طولانی از احتمالات فرضی است که هرگز در آریزونا اتفاق نیفتاده است».

به عبارت دیگر، اگر می خواهید دادگاه شما را جدی بگیرد، یک توطئه باید بیش از یک تخیل شما باشد – یا یک طرح بازاریابی برای فروش ورق.

لیک و فینچم در درخواست تجدیدنظر روز پنجشنبه خود به دیوان عالی می گویند اکنون شواهد جدیدی در اختیار دارند که بازشماری دستی انتخابات 2022 و همه انتخابات آینده را تضمین می کند.

از زمانی که ترامپ در سال 2020 شکست خورد، این همان استدلال کانتی ماریکوپا-شیطان است

چیز خنده دار شواهد جدید آنها تقریباً شبیه همان استدلال قدیمی ماریکوپا – شیطان است – از زمانی که ترامپ آریزونا را در سال 2020 از دست داد، مطرح کرده اند: نرم افزار تغییر یافته، آزمایش های معیوب، پوشش ها، موارد معمولی که دادگاه ها رد کرده اند.

به آن جمجمه‌کاری که ظاهراً در Dominion Voting Systems در جریان است را اضافه کنید. لیک و فینچم، در درخواست خود، می‌گویند که Dominion ماشین‌های جدول‌بندی خود را در 30 ایالت به گونه‌ای پیکربندی کرده است که هکرها یا کارگران Dominion که قصد شرارت دارند، بتوانند به راحتی به رأی‌گیری دسترسی پیدا کنند.

درخواست تجدیدنظر می‌گوید: «در حالی که این نقض (امنیتی) به اندازه رمزگشایی ماشین ENIGMA آلمان توسط متفقین در جنگ جهانی دوم است، اما بسیار بدتر است. Dominion کلیدهای رمزگشایی را در متن ساده خالی می گذارد.

«کارمندان Embedded Dominion یا هر بازیگر مخربی که می‌داند به کجا نگاه کند، می‌تواند بر انتخابات دسترسی کامل و کنترل داشته باشد. مثل این است که بانکی به مردم بگوید امن‌ترین خزانه در جهان را دارند و سپس ترکیب آن را روی دیوار کنار درب صندوق بچسباند.

حتی بدتر از آن، ویژگی‌های کلیدی گزارش‌گیری که فعالیت سیستم را با نشان دادن چنین کنترلی ثبت می‌کنند نیز می‌توانند دستکاری یا غیرفعال شوند، در نتیجه هرگونه نفوذ در این سیستم تقریبا غیرقابل تشخیص است.

نمی دانم که آیا این به سطح مواد جاسوسی انفجاری در سطح ENIGMA می رسد که جهان را شوکه می کند. یا اینکه اصلا درست است. به نظر نمی رسد آنها هیچ منبعی برای ادعای خود در 210 صفحه ثبت شده در دیوان عالی ارائه کنند.

چیزی که من می دانم این است که این درخواست هنوز هیچ مدرکی مبنی بر هک شدن ماشین های Dominion – آنهایی که استان و کارشناسان مستقل مختلف گفته اند به اینترنت متصل نیستند – ارائه نمی دهد.

هنوز وکلای لیک/فینچم اصرار دارند که این باید نه تنها برای شمارش دستی در انتخابات 2022 آریزونا، بلکه برای پایان دادن به جدول‌بندی ماشینی آرا در آمریکا کافی باشد.

درخواست آنها می گوید: “ضعف در زیرساخت های رای گیری نیاز به حل و فصل قبل از انتخابات 2024 دارد.” بدون قطعنامه، نمی توان به نتایج انتخابات در بسیاری از ایالت های دارای ماشین های رأی گیری Dominion اعتماد کرد.

حداقل، نه بدون یک مجموعه جدید از ورق.

به رابرتز در [email protected] برسید. او را در X، سابقاً توییتر، در @LaurieRoberts یا در Threads در laurierobertsaz.

از روزنامه نگاری محلی حمایت کنید: امروز در azcentral.com مشترک شوید.

این مقاله در اصل در جمهوری آریزونا منتشر شد: دریاچه کاری، مدیر عامل بالش من جدیدترین درخواست تقلب در انتخابات یک رویا است

منبع