شهر روسیه از نقاشی کودک اوکراینی شوکه شد

دیمیتری، یک تاجر 50 ساله، گفت که به دلیل تحریم های غرب ورشکست شده است که باعث اختلال عمده در زنجیره تامین شده است.

“برای جهانی بدون نازیسم” یک بیلبورد در خیابان اصلی – در کنار حروف “Z” و “V” که توسط نیروهای روسی در اوکراین استفاده می شود، خوانده می شود.

او گفت: “آنها افسرده هستند. آنها نمی فهمند چه اتفاقی می افتد. اما نمی توانند به خیابان ها بیایند. آنها از اخراج شدن می ترسند — آنها وام مسکن و بچه دارند.”

الکساندر سالیخوف، یک مهندس بازنشسته 66 ساله، گفت که خواهان صلح است اما افزود که “ما باید سرزمین های روسیه را در اوکراین آزاد کنیم”.

در خیابان های یفرموف، تعداد کمی از ساکنان آماده صحبت آشکار در مورد این پرونده — یا در مورد دیدگاه های خود در مورد کمپین در اوکراین بودند.

او گفت: “آینده چیست؟ قدرت در دست سرویس های امنیتی است و ما در آستانه جنگ هسته ای هستیم.”

به گفته وکیل وی ولادیمیر بیلینکو، موسکالیوف همچنین در معرض خطر از دست دادن حقوق والدین در یک محاکمه جداگانه است که قرار است در 6 آوریل آغاز شود.

الکساندرا، دانش آموز گفت: “جدایی یک پدر از دخترش وحشتناک است. او فقط یک نقطه نظر را بیان کرد.”

اما ساکنان آن بی سر و صدا بر سر درگیری ها اختلاف نظر دارند و در هفته های اخیر تحت تاثیر پرونده ای قرار گرفته اند که گواهی بر سرکوب هرگونه انتقاد از حمله شده است.

این حمله در ماه گذشته حتی با سه پهپاد اوکراینی که در منطقه مورد حمله قرار گرفته‌اند، حتی نزدیک‌تر شده است.

ماریانا، یک زن باردار 31 ساله، گفت که خوشبین تر است، اگرچه او می گوید که نگران بسیج شدن شوهرش است.

یک مستمری بگیر که از ذکر نام خود خودداری کرد، گفت که زندگی او از 24 فوریه 2022 – روزی که نیروهای روسی وارد اوکراین شدند – تغییر کرده است.

به گفته اولگا پودولسکایا، عضو شورای شهر، موسکالیوف از اول مارس در حبس خانگی به سر می برد در حالی که دخترش به یتیم خانه منتقل شده و از تماس با پدرش منع شده است.

شهر روسیه از نقاشی کودک اوکراینی شوکه شد

او گفت: “امیدواریم این به پایان برسد و پسرمان در جهانی صلح آمیز به دنیا بیاید و مجبور نباشد از اقدام نظامی هراس داشته باشد.”

پودولسکایا گفت که ساکنان درگیری داشتند.

مادر از خانواده بیگانه است.

مدیر مدرسه بلافاصله با پلیس تماس گرفت و آنها گفت که نظراتی در مورد انتقاد از توهین در پروفایل شبکه های اجتماعی پدر دختر، الکسی موسکالیوف 54 ساله پیدا کردند.

موسکالیوف قرار است روز دوشنبه به اتهام “بی اعتبار کردن نیروهای مسلح روسیه” محاکمه شود که طبق قانون مصوب سال گذشته حداکثر تا سه سال زندان در پی دارد.

حتی یوگنی پریگوژین، رئیس نیروی شبه نظامی واگنر که حمله روسیه را رهبری می کند، از ماریا حمایت کرده و از مقامات محلی به خاطر اقدامات آنها انتقاد کرده است.

در میدان مرکزی، دو زن مسن با بازوبند قرمز گفتند که بخشی از یک طرح نگهبانی محله بودند که توسط ساکنان برای گزارش هرگونه فعالیت مشکوک راه اندازی شده بود.

در گورستان محلی، چندین قبر تازه سربازان کشته شده در آنچه روسیه “عملیات نظامی ویژه” خود می نامد دیده می شود.

این شهر 37000 نفری که در حدود 300 کیلومتری پایتخت روسیه قرار دارد، همه نشانه های ظاهری حمایت میهن پرستانه از کمپین یک ساله در سراسر کشور را دارد.

– “افسرده هستند” –

همه چیز از سال گذشته آغاز شد که ماریا موسکالیووا 13 ساله در مدرسه نقاشی کشید که موشک هایی را در کنار پرچم روسیه به سمت یک زن و کودکی که در کنار پرچم اوکراین ایستاده بودند نشان می داد.

در شهر یفریموف روسیه، ساکنان می گویند که از ماجرای جدا شدن پدر از دختر 13 ساله اش به دلیل نقاشی او در انتقاد از حمله مسکو شوکه شده اند.

یکی از این زنان که روی نیمکت نشسته بودند، گفت: «آنها به ما گفتند که خطر حمله وجود دارد و ما باید نظم را حفظ کنیم.

vvl/dt/cw/lb



منبع

پرونده در این شهر آرام در منطقه تولا روسیه توجه ملی را به خود جلب کرده و منجر به یک دادخواست آنلاین شده است که خواستار بازگرداندن کودک به پدرش شده بود.

– “من می خواهم این تمام شود” –

او گفت: “من کسی را متهم نمی کنم. من قربانیان را در هر دو طرف می بینم. من می خواهم این موضوع هر چه زودتر تمام شود.”

این تحولات باعث افزایش نگرانی در شهر کوچکی شده است که همه یکدیگر را می شناسند.