با زوجی آشنا شوید که ازدواج 11 ساله خود را با یک پدر مطلقه آغاز کردند تا بتوانند از نظر عاطفی و جنسی رشد کنند

«به دنبال شوهر برادر» یکشنبه، 26 مارس ساعت 10 شب به وقت شرقی در TLC و Discovery Plus نمایش داده می‌شود.

وینسون (سمت چپ) پس از ازدواج کیم و داستین در سال گذشته، به رابطه 11 ساله خود پیوست.

اینسایدر با کیم و داستین تماس گرفت که گفتند از حضور در سریال TLC عصبی هستند اما هیجان زده هستند زیرا تا به حال رابطه آزاد خود را به صورت عمومی به اشتراک نگذاشته اند.

داستان آنها در سریال “جستجوی برادر شوهر” TLC نمایش داده می شود، که در آن زنان متاهل علاوه بر شوهر اولشان، به دنبال قرار گذاشتن و ازدواج با مردان نیز هستند. در این نمایش، شرکا با حسادت، اعضای خانواده گیج و بی‌حمایت، و بسیاری از گفتگوهای ناراحت‌کننده در مورد پولیاموری دست و پنجه نرم می‌کنند.

بدون در نظر گرفتن هرگونه اظهار نظر خارجی، او گفت که به خود و کیم افتخار می کند. او گفت که در واقع، برخی از همکاران داستین برای اولین بار پس از مشاهده اشتراک داستین در فضای مجازی، درباره روابط باز خود به اشتراک گذاشتند.

کیم 37 ساله و داستین 42 ساله 11 سال است که ازدواج کرده اند و سال گذشته ازدواج خود را باز کردند.

  • در برنامه، همه مردان به طور قانونی با شریک زن خود ازدواج نکرده اند. این به این دلیل است که دو همسری، یا ازدواج با فردی در حالی که قبلاً با شخص دیگری ازدواج کرده‌اید، یک جرم فدرال است، اگرچه برخی از ایالت‌ها حداقل عواقب را برای مشارکت دارند. برای مثال، در یوتا، فردی که دوهمسری را تمرین می‌کند جریمه می‌شود، اما مدتی را در زندان سپری نمی‌کند.

    داستین به اینسایدر گفت: «فکر می‌کنم تا حدی، همه ما آینه‌ای برای یکدیگر هستیم، و اینکه بتوانیم از طریق افراد دیگر درباره اینکه چه کسی هستیم بیشتر بدانیم، فکر می‌کنم فرصتی باورنکردنی است.» او گفت که در حین عبور از این مرحله جدید زندگی آموخته است که برای خود شفقت بیشتری داشته باشد.

    در حال حاضر، کیم و داستین خانه ای دارند که در آن پسر 7 ساله خود را بزرگ می کنند، در حالی که وینسون تنها زندگی می کند و از ازدواج قبلی فرزندانی دارد.

    کیم به اینسایدر گفت: “ما همیشه یک رابطه شریک برابر بوده ایم. همه چیز 50/50 است. کاری که من می توانم انجام دهم، او می تواند انجام دهد، بنابراین همانطور که من قرار ملاقات می گذارم، داستین نیز قرار ملاقات می گذارد.”

    یکی از سخت‌ترین بخش‌های باز کردن صحبت کردن به خانواده بود

    وقتی کیم یک سال پیش با وینسون ملاقات کرد، گفت که آنها یک ارتباط “فوری” داشتند. در این برنامه، وینسون، که 36 سال سن دارد، گفت که کیم را پس از مبارزه با شرم بر سر “دو ازدواج ناموفق” ملاقات کرده است. او در برنامه گفت وقتی او نمی توانست بهترین را در او دید.

    “Seeking Brother Husband” 13 سال پس از سریال سرگردان TLC به دنبال شوهری با چندین همسر به نام “Sister Wives” می آید که در سپتامبر 2010 پخش شد. در حالی که “Sister Wives” درباره مذهب مورمون است، “Seeking Brother Husband” ریشه در اعتقادات مذهبی ندارد.

    کیم گفت که باز کردن رابطه آنها زندگی جنسی عالی آنها را سرزنده تر کرده است.

    یک سال پیش، کیم و داستین تصمیم گرفتند ازدواج خود را آغاز کنند، به ویژه در جستجوی مرد دیگری. وقتی کیم عاشق وینسون شد که از طریق یک دوست مشترک با او آشنا شد، آنها به همراه همسرش تصمیم گرفتند به یک واحد خانوادگی تبدیل شوند. بچه های کلاس مدرسه آنها با هم بازی می کنند و داستین و وینسون با هم دوست شده اند. کیم با هر دو مرد رابطه جنسی دارد.

    اما وینسون گفت که احساس می‌کند شروع به کناره‌گیری از این رابطه کرده است، زیرا در مورد قرار ملاقات کیم خارج از او و داستین مطمئن نبوده است، زیرا او قبلاً برای اینکه دومین شریک مرد در پویایی آنها باشد مشکل دارد.

    او گفت که امیدوار است نشان دادن روابط معتبر خود با داستین و وینسون بتواند به دیگرانی که به روابط غیر تک همسری فکر می کنند کمک کند.

    آنها ازدواج خود را برای رشد عاطفی و جنسی باز کردند

    کیم به اینسایدر گفت: «اگر در اوایل رابطه‌مان به من می‌گفتی که ما اینجا خواهیم بود، باورش برایم سخت خواهد بود. او گفت که آن دوره پایه آنها را برای گذار به پلی آموری آماده کرد.

    کیم و داستین در آماده‌سازی برای نمایش «به‌دنبال شوهر برادر»، به خانواده‌هایشان درباره ازدواج آزادشان گفتند و شروع به انتشار بیشتر در مورد آن در رسانه‌های اجتماعی کردند.

    او گفت، وقتی کیم به مرد دیگری اشاره می‌کرد که او را داغ می‌کرد، یا داستین همین کار را با یک زن انجام می‌داد، هیچکدام از آنها عصبانی نمی‌شدند زیرا از ارتباط خود با یکدیگر اطمینان داشتند. با این حال، آنها تا زمانی که به مرز 10 سالگی نرسیدند، درباره باز کردن ازدواج خود صحبت نکردند.

    داستین گفت که او و کیم همیشه روی رشد معنوی فردی یکدیگر سرمایه گذاری کرده اند که از نظر آنها شامل رشد جنسی و عاطفی است. داستین گفت، جهش به یک رابطه باز مانند راهی برای “گسترش و تجربه زندگی” است.

    کیم گفت، از زمانی که کیم و داستین در دهه 20 خود با هم آشنا شدند، آنها راحت در مورد جذابیت و چگونگی وجود آن حتی خارج از ازدواج صحبت کردند.

    در اولین قسمت سریال «به دنبال شوهر برادر»، تمرکز بر روی قرار کیم با شرکای دیگر است. اما کیم گفت که حاضر است داستین را با زنان دیگر ملاقات کند و او در گذشته هم همینطور بوده است.

    داستین گفت تا زمانی که کیم و داستین به این برنامه ملحق شدند، سبک زندگی خود را خصوصی نگه داشتند و فقط به دوستان نزدیک و زوج‌هایی که در روابط آزاد بودند، می گفتند. او گفت که از زمانی که فیلمبرداری برنامه به پایان رسیده، در حال خوابیدن است و نگران این است که بینندگان پس از پخش برنامه در شبکه های اجتماعی چه خواهند گفت.

    وینسون در قسمت اول به کیم و داستین می‌گوید: «بزرگ‌ترین مشکل من این است که بپذیرم در این پویایی جا می‌افتم.

    “شوهرهای برادر” چیست؟

    کیم به اینسایدر گفت: «ما همیشه قلب‌هایمان را روی آستین‌هایمان می‌پوشیدیم، بنابراین می‌گفتیم: «هی، بیا این کار را انجام دهیم».

    اصل مقاله را در Insider بخوانید



  • منبع

    وینسون (سمت چپ) پس از ازدواج کیم و داستین در سال گذشته، به رابطه 11 ساله خود پیوست.با حسن نیت از TLC

    • او گفت: “من این فرصت را پیدا کردم که خودم را در سطح عمیق تری دوست داشته باشم و از شخصیت خودم و شجاعتم قدردانی کنم. منظورم این است که وقتی چنین کاری را انجام می دهید، دیگر خیلی شما را نمی ترساند.”

      آنها گفتند که باز کردن رابطه آنها چالش برانگیز بوده است، عمدتا به دلیل قضاوت دیگران درباره تصمیم آنها.

    در سریال آینده TLC “Seeking Brother Husband”، آنها رابطه خود را با وینسون نشان می دهند که با کیم قرار می گیرد اما نه با داستین.

  • کیم به اینسایدر گفت: «احساس امنیت در بیان احساسات خود به هر طریقی که می‌خواهیم به ما کمک می‌کند تا با یکدیگر احساساتی‌تر باشیم.

    کیم می خواهد با مردان بیشتری قرار بگذارد، اما وینسون نگران است که به رابطه آنها آسیب برساند

    به گفته کیم، شروع رابطه او با وینسون به دلیل احساس گناه مذهبی طولانی مدت او شدید و طاقت فرسا بود. کیم گفت که در یک جامعه مسیحی انجیلی بزرگ شده است و به او آموخته اند که بودن با بیش از یک شریک شرم آور است.

    کیم داستین، شوهرش، و وینسون، دوست پسرش را دوست دارد و دقیقاً به همین دلیل است که می خواهد شریک دیگری پیدا کند.

    در طول قسمت اول، کیم، معلم، و داستین، یک درمانگر ماساژ، قبلاً با وینسون ارتباط دارند. اما وینسون در مورد آوردن مرد سوم به پویایی آنها که آنها در سریال با آن روبرو می شوند، محتاط است.

    در طول اولین قسمت سریال، وینسون و داستین هر دو می‌گویند که به‌طور غیرمنتظره‌ای بر سر عشق واقعی‌شان به کیم، یک پیوند غیرجنسی نزدیک ایجاد کردند. داستین گفت که آماده است تا کیم شرکای بیشتری را به خانواده خود اضافه کند و گفت که می‌خواهد او تا جایی که می‌تواند زندگی را تجربه کند.