“شرم نداری؟”

سانتوس همچنین به دلیل ادعای نادرست مبنی بر اینکه او دارای میراث یهودی است، مورد انتقاد یک گروه یهودی GOP قرار گرفته است.

نماینده جورج سانتوس

سانتوس که در ناحیه سوم نیویورک به عنوان اولین جمهوری‌خواه همجنس‌گرا انتخاب شد، پس از گزارش‌هایی مبنی بر جعل جزئیات شغل، سابقه تحصیلات عالی، و امور مالی خود و دروغ گفتن در مورد از دست دادن چهار کارمند خود در جریان جنجال‌های زیادی درگیر شد. تیراندازی در کلوپ شبانه پالس در سال 2016.

مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید



منبع

جورج سانتوس، نماینده منتخب، آر-نیویورک، در نشست سالانه رهبری ائتلاف یهودی جمهوری خواه، شنبه، 19 نوامبر 2022، در لاس وگاس سخنرانی می کند.عکس جان لوچر/AP

  • این مبادله زمانی اتفاق افتاد که گابارد در حال تکمیل جای تاکر کارلسون بود، مردی که قبلاً در برنامه شبانه‌اش، تاکر کارلسون امشب، در حال گفتن دروغ‌های زیادی دستگیر شده بود. گابارد همچنین جنجال برانگیخته است: اوایل امسال، او حزب دموکرات را ترک کرد و در برخی مواقع خود را با جمهوریخواهان راست افراطی همسو کرد.

    سه شنبه شب، تولسی گابارد، نماینده سابق دموکرات، جورج سانتوس، نماینده منتخب حزب جمهوریخواه را در مورد دروغ هایی که در هفته گذشته گرفتار شده بود، تحت فشار قرار داد.

    گابارد پاسخ داد: «تصور این که چگونه می توانند به توضیحات شما اعتماد کنند، در حالی که واقعاً حاضر نیستید به عمق فریب خود به آنها اعتراف کنید، دشوار است.

    سانتوس بلافاصله به درخواست Insider برای اظهار نظر پاسخ نداد.

    سانتوس در مصاحبه ای با نیویورک پست در 26 دسامبر به برخی از این جعل ها اعتراف کرد.

    “اگر من در حال حاضر یکی از کسانی در ناحیه سوم نیویورک بودم، اکنون که انتخابات تمام شده است، و دارم تمام این دروغ هایی را که شما گفته اید، پیدا می کنم – نه فقط یک دروغ کوچک یا یک تزیین کوچک، اینها هستند. گابارد به سانتوس در فاکس نیوز گفت: دروغ های آشکار. سوال من این است که آیا شما شرم ندارید؟

    سانتوس در واکنش به این ادعا که جو بایدن رئیس جمهور آمریکا به مردم آمریکا دروغ می گوید، گفت که آیا خود بایدن شرمنده است یا خیر. او همچنین گفت که برخی از ادعاها مبنی بر دروغ گفتن او در مورد سابقه شغلی خود “قابل بحث” است و او مایل است خودش توضیح دهد.

    بر اساس گزارش های جدید، سانتوس در مورد چندین جنبه از تحصیلات و حرفه خود دروغ گفته است.

  • “سوال من این است که آیا شما شرم ندارید؟” گابارد از سانتوس پرسید.

تولسی گابارد، نماینده سابق کنگره، جورج سانتوس، نماینده جمهوری خواه را در فاکس نیوز کباب کرد.