یک زن آریزونا 3 سال وقت صرف کرد تا یک فروشگاه عمومی قدیمی را به یک خانه 1 خوابه تبدیل کند تا آرزوهای همسر مرحومش را برآورده کند. او آن را به قیمت 1.1 میلیون دلار فهرست می کند – به داخل آن نگاهی بیندازید.

نیبرگ گفت: «پتی برنامه‌هایی برای اضافه کردن کلبه‌های مهمان با حمام پشت سر، برای اتصال آهنگری و همه آن مناطق ذخیره‌سازی طراحی کرده است.

بیرون، آهنگری در حال کار است. نیبرگ گفت که در آخر هفته شکرگزاری، معمولاً میزبان تظاهرات زنده آهنگرها است.

مغازه آهنگری قدیمی.

نایبرگ گفت: «به نظر می رسد یک جعبه است، اما در واقع جلوی اداره پست قدیمی است که از شهر مجاور تومستون به بالای تپه آورده شده است.

دو حمام کامل در ملک وجود دارد.Patsy Nyberg/Realty ONE Group Integrity

در شهر ارواح پیرس، آریزونا، یک فروشگاه عمومی 127 ساله قرار دارد. پاتریشیا بوریس در سال 1996 این ساختمان را به همراه همسر فقیدش مایکل خرید. اکنون، بیش از دو دهه بعد، او آن را به قیمت 1.1 میلیون دلار در فهرست قرار داده است.

نمای بیرونی Pearce Merchantile در دهه 1950

او افزود که حتی نیبرگ نیز با روند بازسازی پیوندهای شخصی دارد – شوهرش که یک نجار است با بوریس برای ایجاد آپارتمان یک خوابه در پشت ساختمان کار کرد.

نمای بیرونی Old Pearce Mercantile در آریزونا.

یک یخچال عتیقه در حال کار در آشپزخانه وجود دارد.Patsy Nyberg/Realty ONE Group Integrity

اکنون که او رویای شوهر فقیدش را تکمیل کرده است، بوریس به دنبال واگذاری پیرس مرکانتیل به یک سرپرست جدید است.

این خانه مملو از گنجینه های عتیقه ای است که توسط صاحبان فعلی تهیه شده است

نایبرگ گفت، اگرچه Old Pearce Mercantile در حال حاضر خالی از سکنه است، اما بوریس برای مدت کوتاهی در آنجا زندگی کرد، در حالی که خانه خود – ساختمان اداره پست پیرس سابق – در حال بازسازی بود.

او افزود: “بازرسی کوتاه شد و بچه ها با خنده سر کار برگشتند.”

نیبرگ گفت: “یک خریدار ایده آل کسی است که از تاریخ قدردانی کند و آن را به همان شکلی که هست حفظ کند. امیدوارم دوباره آن را به روی جامعه باز کنند.”

این ملک که با نام Old Pearce Mercantile یا موزه شهر ارواح آریزونا نیز شناخته می شود، در زمینی به مساحت 0.64 جریب قرار دارد. در سال 1978 بر اساس سند ثبت آن در فهرست ملی اماکن تاریخی (NRHP) ثبت شد.

نیبرگ گفت که بوریس اطمینان حاصل کرد که وسایل آنتیک، از جمله اجاق گاز و یخچال قدیمی، در شرایط کار هستند.

یک یخچال عتیقه در حال کار در آشپزخانه وجود دارد.

فضای داخلی بخش موزه ساختمان.Patsy Nyberg/Realty ONE Group Integrity

این ساختمان در حال حاضر بخشی از موزه، بخشی از اقامت.

نایبرگ افزود: اگرچه Old Pearce Mercantile در حال حاضر به عنوان یک ملک مسکونی ثبت شده است، مالکان آینده می توانند آن را به راحتی به وضعیت تجاری برگردانند.

این ملک دارای عتیقه‌جات، مبلمان دورهمی، آهنگری و یک گربه است.

نیبرگ گفت که بوریس ملک را می فروشد زیرا کار زیادی برای نگهداری از آن به تنهایی انجام می شود.

نمای بیرونی Old Pearce Mercantile در آریزونا.

این ساختمان در حال حاضر بخشی از موزه، بخشی از اقامت.Patsy Nyberg/Realty ONE Group Integrity

درگاه چوبی به Old Pearce Mercantile ورودی سابق یک اداره پست در Tombstone، آریزونا بود که آورده شده بود.Patsy Nyberg/Realty ONE Group Integrity

برخی از این اقلام شامل اسناد تاریخی، بسته بندی مواد غذایی قدیمی، علائم و وسایلی مانند ترازو و چراغ نفتی است.

در حالی که آپارتمان فقط یک اتاق خواب دارد، مالکان آینده می توانند اتاق های بیشتری اضافه کنند و مکان را به یک مکان اجاره ای برای تعطیلات تبدیل کنند.

اتاق خواب.

نیبرگ افزود: «ما در طول سال‌ها از آن در شهر استفاده کرده‌ایم، و مردم شهر واقعاً امیدوارند که کسی آن را بخرد.

فضای ناهار خوری و آشپزخانه با مفهوم باز در بال آپارتمان Old Pearce Mercantile.Patsy Nyberg/Realty ONE Group Integrity

اصل مقاله را در Insider بخوانید



منبع

بوریس میزبان مراسم عروسی و سایر رویدادها در این ملک بوده است. نیبرگ گفت، به ویژه روز شکرگزاری یک رویداد بزرگ اجتماعی است: در گذشته، او مکان را برای نمایشگاه های خیابانی با فروشندگان باز کرده است.

او افزود: “این موزه ای است که مردم باید بتوانند آن را ببینند.”

مغازه آهنگری قدیمی.Patsy Nyberg/Realty ONE Group Integrity

نیبرگ گفت: «این به راحتی قابل تغییر است زیرا در ابتدا یک ملک تجاری بود. این یک تانک سپتیک تجاری جدید همراه با یک چاه جدید دارد، بنابراین مکان برای هر چیزی که خریداران جدید ممکن است بخواهند از آن استفاده کنند، آماده است.

همچنین یک گاراژ در محوطه وجود دارد که در حال حاضر گاری های اسب عتیقه را در خود جای داده است.

گاری های اسب عتیقه در گاراژ.

بوریس این مکان را با عتیقه جات و مبلمان دوره تزئین کرد و آن را به خانه ای یک خوابه با موزه ای که به تاریخ شهر معدنی سابق اختصاص داده شده بود، تبدیل کرد.

این خانه مملو از گنجینه های عتیقه ای است که توسط صاحبان فعلی تهیه شده است.Patsy Nyberg/Realty ONE Group Integrity

منطقه اطراف به دلیل تولید شراب شناخته شده است، و بوریس مایل است در مورد فروش 10 هکتار برای کشت انگور، طبق فهرست، مذاکره کند.

بوریس گفت، در حالی که بازرس در حال بررسی ساختار بود و درخواست های سختگیرانه ای را صادر می کرد، یک مار زنگی را مشاهده کرد که از زیر ساختمان به داخل حیاط می لغزد.

نمای بیرونی Old Pearce Mercantile در آریزونا.Patsy Nyberg/Realty ONE Group Integrity

این ملک از زمانی که بوریس بازسازی را در سال 2019 تکمیل کرد، در بازار بوده و خارج شده است، سوابق فهرست نشان می دهد. او برای اولین بار Old Pearce Mercantile را در می 2020 به قیمت 944000 دلار برای فروش قرار داد. طی دو سال بعد، قیمت آن به طور تدریجی به 1.1 میلیون دلار فعلی افزایش یافت.

نیبرگ گفت: این اقلام قدیمی به بیان تاریخ شهر کمک می کند: “بیشتر اقلام موجود در خانه توسط خانواده های قدیمی اهدا شده است که نسل ها در این منطقه زندگی می کنند، در حالی که برخی دیگر از فروش حیاط جمع آوری شده اند.”

بوریس از طریق Nyberg به Insider گفت: یکی از خاطرات مورد علاقه او از روند بازسازی زمانی بود که بازرس ساختمان آمد.

حمام.

پاتریشیا بوریس، صاحب خانه، این ساختمان را در سال 2019 بازسازی کرد.

  • نمای بیرونی Old Pearce Mercantile در آریزونا.Patsy Nyberg/Realty ONE Group Integrity

    • طبق گفته اداره حمل و نقل آریزونا، شهر معدنی پیرس در قرن نوزدهم تا دهه 1930 شکوفا شد. اکنون بخشی از مسیر شهر ارواح آریزونا است – یک مسیر جاده ای محبوب که سه شهر معدنی سابق را به هم متصل می کند.

      یک فروشگاه عمومی قدیمی که در سال 1895 در پیرس، آریزونا ساخته شد، با قیمت 1.1 میلیون دلار در بازار است.

    • نیبرگ گفت: «پتی این مکان را با عتیقه‌هایی پر کرد که در طول سال‌ها به دنبال آن‌ها بود، که بسیاری از آنها با فروش ملک منتقل می‌شوند.

      آپارتمان یک خوابه در پشت ساختمان است.

      فضای ناهار خوری و آشپزخانه.

      گاری های اسب عتیقه در گاراژ.Patsy Nyberg/Realty ONE Group Integrity

      نیبرگ گفت: «اگرچه برخی از اضافات و تعمیرات صورت گرفته است، اما آن سمت از مرکانتیل تقریباً به همان شکلی بود که بود. “مغازه های آهنگری بسیار خشن هستند.”

      به عنوان یک مورخ، رویای مایکل این بود که مرکانتیل پیرس قدیمی را به شکوه سابق خود بازگرداند. پس از مرگ، پاتریشیا سه سال را صرف برآوردن خواسته های خود کرد.

      فضای داخلی بخش موزه ساختمان.

      اتاق خواب.Patsy Nyberg/Realty ONE Group Integrity

      امروزه کمتر از 2000 نفر در پیرس زندگی می کنند.

      خانه‌ها در پیرس، آریزونا، به ازای هر داده از پلتفرم املاک و مستغلات Realtor.com، میانگین قیمت خانه فهرست‌بندی شده 215000 دلار دارند.

      او افزود که تمام قفسه‌ها، نردبان‌ها و نرده‌های قدیمی فروشگاه تا به امروز وجود دارند. حتی نما نیز با دقت بازسازی و رنگ آمیزی شده است.

      نمای بیرونی Pearce Merchantile در دهه 1950.هیئت پارک های ایالتی آریزونا

      نیبرگ گفت که یکی از منحصربفردترین آثار باستانی قدیمی پیرس درگاه چوبی آن است. قبلاً ورودی یک اداره پست از شهر نزدیک تومستون بود.

      یک عابر بانک قدیمی که از یک اداره پست در تومستون، آریزونا آورده شده است.

      نیبرگ گفت: “او چندین سال پیش درگذشت، بنابراین همسرش این کار را به پایان رساند. حدود سه سال طول کشید و در حدود سال 2019 به پایان رسید.”

      نیبرگ گفت که بوریس همچنان هر روز برای بررسی چیزها سر می‌زند. او افزود: “یک گربه ساکن آنجا است که در آنجا آویزان می شود که با اموال نیز ارتباط برقرار می کند.”

      پتسی نایبرگ، نماینده فهرست از Realty One Group Integrity به اینسایدر گفت: “این بازرگانی از سال 1895 در همان نقطه ایستاده است. این فروشگاه یک فروشگاه شما بود، مانند فروشگاه بزرگ امروزی.” حتی یک بانک ولز فارگو داخل آن بود.

      همچنین یک واگن بازسازی شده Studebaker وجود دارد که در بالای ورودی چوبی قرار دارد.

      یادداشت سردبیر: این داستان برای اولین بار در سپتامبر 2022 ظاهر شد.

      این زوج فروشگاه عمومی قدیمی را در سال 1996 بر اساس سند بیمه اموالی که نایبرگ برای اینسایدر ارسال کرده بود، خریدند. بوریس از به اشتراک گذاشتن قیمت خرید خودداری کرد.

      در حال حاضر 20 خانه یک خانواده برای فروش در این منطقه وجود دارد که قیمت آنها از 56000 دلار تا 1.1 میلیون دلار است. The Old Pearce Mercantile با قیمت 1.1 میلیون دلاری خود، گران ترین فهرست موجود در این محله است.