سیستم آب در پایتخت می سی سی پی می تواند صاحبان جدیدی پیدا کند

این لایحه مالکیت را به یک نهاد عمومی جدید تحت نظارت یک هیئت 9 نفره که اکثریت آن توسط رهبران ایالت منصوب می شود، منتقل می کند. جمهوری خواهان هر دو مجلس قانونگذاری می سی سی پی و همچنین عمارت فرماندار را کنترل می کنند. شهردار جکسون، چوکوه آنتار لومومبا، دموکرات، گفته است که می‌خواهد شهر کنترل آب خود را حفظ کند.

سناتور دیوید پارکر، یک جمهوری خواه از شاخه زیتون، گفت: «من امسال در جلسات توسعه اقتصادی با افرادی بودم که به من گفتند که شاید نمی خواهند به می سی سی پی بیایند زیرا ما اینجا آب نداریم. بنابراین چه بخواهیم چه نخواهیم، ​​مشکلی داریم که باید در اینجا اقدام کنیم.»

جکسون، خانم (AP) – سیستم آب مشکل دار جکسون می تواند طبق قانونی که روز سه شنبه توسط قانونگذاران جمهوری خواه در می سی سی پی تصویب شد، صاحبان جدیدی را به دست آورد.

مقامات شهر و ایالت در گذشته بر سر ایجاد هیئت‌های دولتی که کنترلی بر نحوه خرج کردن درآمد مالیاتی و پول جمع‌آوری شده از اوراق قرضه دولتی توسط جکسون اعمال می‌کنند، با هم درگیر شده‌اند.

این لایحه که توسط پارکر ارائه شده است، خدمات آب، فاضلاب و آب طوفان ارائه شده توسط جکسون را به “مالکیت، مدیریت و کنترل” یک منطقه خدمات عمومی جدید پس از اینکه یک مدیر موقت منصوب شده توسط وزارت دادگستری ایالات متحده برای نظارت بر سیستم آب به نتیجه رسید، منتقل می کند. کار کردن

لومومبا در گذشته گفته بود که از شهر می خواهد مالکیت سیستم آب را حفظ کند. یکی از کارکنان او گفت که او سه شنبه در دسترس نیست برای اظهار نظر.

وزارت دادگستری تد هنیفین، مدیر سابق کارهای عمومی از ویرجینیا را پس از کسب موافقت قاضی فدرال برای انجام یک مداخله نادر، به عنوان مدیر موقت منصوب کرد. هنیفین گفت که قصد دارد تا یک سال یا کمتر سمت خود را ترک کند، اگرچه دستور قاضی فدرال او را ملزم به انجام این کار نمی کند.

پس از تعیین اکثریت هیئت مدیره 9 نفره، اداره پیشنهادی منطقه کاپیتول می سی سی پی تاسیس خواهد شد. زمانی که یک دادگاه فدرال به سمت Henifin خاتمه دهد، مالکیت سیستم آب را به عهده می گیرد.

مایکل گلدبرگ یکی از اعضای سپاه آسوشیتدپرس/گزارش برای ابتکار اخبار ایالتی آمریکا است. گزارش برای آمریکا یک برنامه خدمات ملی غیرانتفاعی است که خبرنگاران را در اتاق های خبری محلی قرار می دهد تا در مورد مسائل پنهان گزارش دهند. او را در توییتر دنبال کنید twitter.com/mikergoldberg.





منبع

قانون ارسال شده از کمیته به مجلس سنای می سی سی پی، آخرین پاسخ ایالت به بحران آب است که باعث قطعی های مکرر شده است که در آن بسیاری از ساکنان این شهر حدود 150000 روزها و هفته ها بدون آب برای نوشیدن، آشپزی، حمام کردن یا شستشوی توالت می گذرانند. این مشکلات همچنین فشار مالی زیادی بر مشاغل وارد کرده است.

چهار انتصاب برای شهردار جکسون محفوظ خواهد بود، اما او باید در مورد دو مورد از این انتصاب‌ها با شهرداران بایرام و ریدلند مجاور «مشاوره» کند. فرماندار سه انتصاب در هیئت مدیره و معاون فرماندار دو انتصاب می‌کردند. هر 9 انتصاب باید توسط سنای ایالتی تحت کنترل جمهوری خواهان تایید شود.

___