مارکوس رندل ال، WR سابق ویسکانسین در 2 قتل مجرم شناخته شد

رندل ال، که از سال 2004 تا 2007 یکی از گیرندگان گسترده ویسکانسین بادگرز بود، همچنین به جرم داشتن اسلحه گرم و یک مورد استفاده از وسیله نقلیه بدون رضایت در حین داشتن سلاح محکوم شد.

JANESVILLE، Wis. (AP) – یک گیرنده سابق فوتبال در دانشگاه ویسکانسین به دو فقره قتل درجه یک و سایر اتهامات سه شنبه در قتل دو زن در فوریه 2020 محکوم شد.

بازرسان گفتند که در حالی که سلاح قتلی که مستقیماً رندل ال را به قتل‌ها مرتبط می‌کند، در اختیار نداشتند، فیلم‌های نظارتی و پیام‌های متنی او را به جنایات مرتبط می‌کردند.

برادر متهم، گیرنده عریض پیتسبورگ استیلر، Antwaan Randle El، در حالی که هیئت منصفه راک کانتی رای را بازگرداند، حالتی دردناک به چهره داشت.

زمان صدور حکم برای 3 می تعیین شده است.



منبع

هیئت منصفه حدود دو ساعت قبل از اینکه مارکوس رندل ال را در قتل بریتانی مک آدوری 27 ساله و سیراها وینچستر 30 ساله مقصر بدانند، مشورت کردند.

دفاعیات استدلال کرد که دولت بار اثبات خود را بر عهده نگرفت و فقط دو شاهد را فراخواند. رندل ال از شهادت در دفاع از خود خودداری کرد.

دادستان ها استدلال کردند که رندل ال مظنون است که وینچستر به پلیس از خرید و فروش مواد مخدر خود اطلاع می دهد و مک آدوری را کشته است تا او را به عنوان شاهد از بین ببرد.