سناتور مارکو روبیو می گوید با لایحه های امدادی طوفان یان که شامل «گوشت خوک» می شود، مخالفت خواهد کرد.

به روز رسانی طوفان ایان: تعداد قربانیان ایان به 54 نفر رسید. تقریباً 1 میلیون هنوز بدون برق در فلوریدا: به‌روزرسانی‌های زنده

مشارکت کننده: تالاهاسی دموکرات

چیزی که من از آن حمایت نخواهم کرد، مواردی است که امداد اضطراری نیستند. چیزی که ما برای فلوریدا درخواست خواهیم کرد، چیزی است که برای هر ایالت دیگر در کشور که تحت تأثیر بلایای طبیعی قرار گرفته است، حمایت می کنیم، و این کمک های اضطراری طراحی شده است. روبیو در برنامه این هفته شبکه ABC گفت: باید فوراً برای کمک به مردم آسیب دیده هزینه شود.

روبیو در سال 2013 به امداد ابرطوفان سندی رای منفی داد زیرا او گفت که برخی از بودجه در این لایحه به این امداد بی ربط است.

“گوشت خوک” عامیانه برای درخواست های مالی نامرتبط است که در قانون هزینه های کنگره درج شده است.

کاخ سفید 13 شهرستان در فلوریدا را به عنوان مناطق فاجعه بزرگ اعلام کرده است، به این معنی که ده ها هزار نفر از ساکنان آسیب دیده از طوفان ایان می توانند برای کمک مالی درخواست دهند.

طوفان بایدن ایان: پس از به‌روزرسانی FEMA، بایدن می‌گوید ایان می‌تواند مرگبارترین طوفان در تاریخ فلوریدا باشد.

این بیانیه به آژانس مدیریت اضطراری فدرال اجازه می‌دهد تا به مردم در شهرستان‌های آسیب‌دیده کمک کند تا هزینه‌های مسکن و تعمیرات موقت خانه را بپردازند، وام‌های کم بهره را برای پوشش خسارت‌های دارایی بیمه‌نشده ارائه دهند، و سایر برنامه‌های فدرال را برای کمک به افراد و صاحبان کسب‌وکار برای بهبود یکی از مشکلات کشور تامین کنند. مهم ترین طوفان ها

این مقاله در ابتدا در USA TODAY منتشر شد: مارکو روبیو می‌گوید که از صورت‌حساب‌های امداد یان که شامل «گوشت خوک» است حمایت نمی‌کند.



منبع

او یکشنبه در برنامه “State of the Union” شبکه سی ان ان گفت که وقتی دانا باش مجری برنامه از روبیو پرسید که آیا به لایحه ای که “بوی گوشت خوک می دهد” رای منفی می دهد، به هر لایحه ای که “پاک” نباشد، رای منفی خواهد داد.

آخرین: تعداد قربانیان ایان به 54 نفر رسید. تقریباً 1 میلیون هنوز بدون برق در فلوریدا: به‌روزرسانی‌های زنده

بخش‌هایی از سواحل خلیج فلوریدا قبل از اینکه طوفان سراسر ایالت را بگذرد، توسط طوفان ویران شد و سپس از اقیانوس اطلس عبور کرد و به سواحل کارولینای جنوبی رسید. پنجاه و چهار نفر در نتیجه طوفان جان خود را از دست داده اند.

“شما افرادی را در مجلس سنا خواهید داشت که علیه امدادرسانی در بلایای طبیعی رای خواهند داد، زیرا آنها این لایحه های امدادرسانی در بلایای طبیعی را به عنوان راهی برای دیگران می دانند تا گوشت خوک و پروژه های حیوانات خانگی خود را انجام دهند.”

واشنگتن – سناتور مارکو روبیو، از ایالت فلوریدا، یکشنبه گفت که او می‌خواهد هر گونه لایحه‌های امدادی طوفان یان فقط برای بودجه بلایای طبیعی هدف قرار گیرد، و افزود که به قانونی رای نخواهد داد که فراتر از آن باشد.