کالینز می گوید اگر یک قانونگذار در میان افزایش تهدیدها کشته شود، تعجب نخواهد کرد.

به گزارش تایمز، یک بازدیدکننده ناشناس اخیراً یک پنجره طوفانی در خانه اش در بنگر، مین را شکست. دیگران برای اعتراض مسالمت آمیز به خانه او رفته اند، اگرچه کالینز هنوز حداقل در یک مورد با پلیس تماس گرفته است.

سناتور سوزان کالینز (R-Maine) به نیویورک تایمز گفت که کشور شاهد “فرسایش هر گونه مرز” بوده است که اکنون خشونت سیاسی را ممکن می کند.

به عنوان مثال، نماینده جی کی باترفیلد (DN.C.)، پس از شورش 6 ژانویه، پلاک کنگره خود را از ماشینش خارج کرد.

در آخر هفته، نماینده مارجوری تیلور گرین (R-Ga) هنگام حضور در یک گردهمایی مبارزاتی در میشیگان گفت که “دموکرات ها خواهان کشته شدن جمهوری خواهان هستند و آنها قتل ها را از قبل آغاز کرده اند”. یک روز قبل، رئیس جمهور سابق ترامپ گفت، میچ مک کانل، رهبر اقلیت سنا (رئیس کیش) پس از رای گیری با دموکرات ها در مورد لایحه ای که بودجه دولت را تا اواسط دسامبر تامین می کند، “آرزوی مرگ” داشت.

کالینز به تایمز گفت: «تغییری در دریا ایجاد شده است که ما اکنون شاهد تشدید و فرسایش مداوم هر گونه مرز رفتار قابل قبول هستیم و به خشونت واقعی گذر کرده است.

او گفت: “قبلاً به نمایش این بشقاب افتخار می کردم، شماره 1 را در بشقاب خود برای ناحیه 1 – کارولینای شمالی 1 داشتم.” زمانی بود که مردم کنار من در چراغ توقف بالا می آمدند و به من انگشت شست می دادند. اما الان فرق کرده است.»

برای آخرین اخبار، آب و هوا، ورزش، و پخش ویدیو، به The Hill بروید.



منبع

جمهوری خواهان در آن زمان چارلز شومر، رهبر اکثریت سنا (DN.Y.) را متهم کردند که باعث این حادثه شده است، زیرا قبلاً هشدار داده بود که کاوانا در صورت لغو حق سقط جنین “بهای آن را خواهد پرداخت”.

برخی اظهارنظرهای خود قانونگذاران را با تهدیدهای اخیر مرتبط دانسته اند.

با این حال، این حمله تنها یک نمونه از تعداد زیادی از تهدیدات تهدیدآمیز علیه اعضای حاضر در کنگره است.

محیط تهدید بالا منجر به تامین بودجه جدید برای امنیت و تغییر در رفتار برخی قانونگذاران شده است.

در ماه ژوئن، مقامات یک مرد مسلح را در نزدیکی خانه برت کاوانا، قاضی دادگاه عالی، پس از اینکه ادعا می‌شد او تهدید به مرگ کرده بود، دستگیر کردند.

کالینز به روزنامه گفت: اگر یک سناتور یا یکی از اعضای مجلس نمایندگان کشته شود، تعجب نخواهم کرد. «آنچه با تماس‌های تلفنی توهین‌آمیز شروع شد، اکنون به تهدیدهای فعال به خشونت و خشونت واقعی تبدیل شده است.»

پلیس کنگره آمریکا 9625 تحقیق درباره تهدید را در سال 2021 آغاز کرد که در مقایسه با 3939 موردی که آژانس در سال 2017 راه اندازی کرد، رقمی خیره کننده است.

تماس‌های خشم‌آمیز به دفاتر قانون‌گذاران در واشنگتن چیز جدیدی نیست، اما کالینز یکی از مقامات منتخب متعددی است که در ماه‌های اخیر در میان فضای سیاسی تفرقه‌انگیز فزاینده‌ای، هجوم تهدیدهای خشونت‌آمیز را تجربه کرده است.

بارزترین خشونت های اخیر زمانی رخ داد که شورشیان در 6 ژانویه 2021 به ساختمان کنگره یورش بردند، در حالی که برخی از آنها در چند قدمی مجلس سنا قرار گرفتند در حالی که قانونگذاران در داخل آن باقی مانده بودند.