سناتور اد مارکی به ایلان ماسک نوشت که شخصی با چک آبی تایید شده در توییتر او را جعل کرده است. ماسک پاسخ داد و پیشنهاد کرد که “حساب واقعی او شبیه یک تقلید به نظر می رسد.”

ماسک به این شکایت پاسخ داد و گفت که اکانت واقعی مارکی “مثل یک تقلید به نظر می رسد.”

  • کمیسیون تجارت فدرال روز جمعه گفت که “تحولات اخیر در توییتر را با نگرانی عمیق دنبال می کند.” در همین حال، اداره ملی ایمنی ترافیک بزرگراه ها (NHTSA) ماه ها را صرف بررسی ویژگی خلبان خودکار تسلا کرده است و داده های 830000 خودروی تسلا و تقریبا 200 مورد جدید برخورد را در حین فعال شدن ویژگی خلبان خودکار ارزیابی کرده است.

    توییت‌های ماسک او را با تبلیغ‌کنندگانی که چندین نفر از آن‌ها تبلیغات را در سایت به حالت تعلیق درآورده‌اند، در آب داغ قرار داده است. از زمانی که او در ماه گذشته تصاحب توییتر را به پایان رساند، چندین مدیر ارشد و تعداد زیادی از کارکنان شرکت، از جمله کارکنان سیاست عمومی که حساب‌های سیاستمداران را تأیید می‌کنند، اخراج کرده است.

    سناتور اد مارکی پس از اینکه شخصی با علامت آبی رنگ حساب توییتر او را جعل کرد، نامه ای به ایلان ماسک نوشت. ماسک در واکنش به این موضوع در توییتر گفت که اکانت واقعی سناتور “مثل یک تقلید به نظر می رسد”.

    پس از این آزمایش، مارکی گفت که توییتر “باید توضیح دهد که چگونه این اتفاق افتاد و چگونه از تکرار آن جلوگیری کرد.”

    “شاید به این دلیل است که حساب واقعی شما شبیه یک تقلید به نظر می رسد؟” ماسک در پاسخ به توییت مارکی در توییتر گفت. او همچنین پرسید که چرا مارکی در عکس پروفایل خود ماسک زده است.

    واشنگتن پست روز جمعه گزارش داد که این خروجی “در چند دقیقه” در حین آزمایش با سیستم راستی‌آزمایی و ایجاد “حساب‌های متقلب” برای مارکی و یک کمدین تأیید شد. هر دو حساب جعلی به سرعت تأیید شدند، که به گفته پست، چک آبی را «بی‌ارزش می‌کند».

    سناتور اد مارکی و ایلان ماسک.

    ماسک هفته گذشته گفت که می‌خواهد توییتر «دقیق‌ترین منبع اطلاعات» باشد، اگرچه بسیاری از توییت‌های او در چند هفته گذشته با او در تناقض هستند. او پیوندی به یک سایت خبری منتشر کرد که ادعاهای بی‌اساس (و همجنس‌گرا هراسی) در مورد حمله به پل پلوسی را منتشر کرد که باعث شد شوهر رئیس مجلس در بیمارستان بستری شود. او همچنین توییت کرد که توییتر بزرگ‌ترین محرک «کلیک‌ها» در اینترنت است، پس از آن به سرعت بررسی شد که او «100 درصد اشتباه» دارد.

    در نامه ای خطاب به ماسک و به اشتراک گذاشته شده است مارکی در توییتر گفت که یک خبرنگار واشنگتن پست “به راحتی یک حساب توییتر جعلی به نام من ایجاد کرد و با پرداخت 8 دلار همچنین توانست علامت آبی توییتر را به دست آورد، به این معنی که توییتر تأیید کرده است که حساب در واقع متعلق به یک سناتور آمریکایی است. “

    سناتور اد مارکی گفت که حساب کاربری او «به راحتی» با یک حساب جعلی با چک تأیید آبی جعل هویت شده است.

  • سناتور اد مارکی و ایلان ماسک.جمال کنتس/گتی ایماژ و تیلور هیل/گتی ایماژ

    • مارکی “یکی از شرکت های شما تحت موافقت FTC است. ناظر ایمنی خودرو NHTSA در حال بررسی دیگری برای کشتن مردم است. و شما وقت خود را صرف دعواهای آنلاین می کنید.” توییت کرد. “شرکت های خود را تعمیر کنید. یا کنگره این کار را انجام خواهد داد.”

      نامه مارکی به ماسک ادامه داد: «اینطور نبود. ظاهراً به دلیل روش‌های ضعیف تأیید صحت توییتر و نیاز آشکار به پول نقد، هر کسی می‌تواند 8 دلار بپردازد و هویت شخصی را در پلتفرم شما جعل کند.»

      ماسک حدود نیمی از کارکنان توییتر را اخراج کرد، از جمله کارکنان سیاست عمومی که حساب‌های سیاستمداران را تأیید می‌کنند.

    مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید





  • منبع

    مارکی توییت دیگری را در پاسخ به ماسک منتشر کرد و شرکت‌های میلیاردر را تحت تحقیقات مختلف فراخواند.