هتل میامی بیچ که میزبان جی اف کی بود، بیتلز منفجر شد

هتل 17 طبقه دوویل پس از وقوع یک سری انفجارها به درون خود سقوط کرد و ابر بزرگی از گرد و غبار را بالا برد. این هتل در سال 1957 ساخته شد و کندی در کنوانسیون دموکرات های جوان در سال 1961 در آنجا سخنرانی کرد.

مقامات شهر می گویند که راس ممکن است همچنان علاقه مند به خرید این قطعه باشد، اگر بتوان یک طرح جایگزین را انجام داد.



منبع

MIAMI BEACH، فلوریدا (AP) – یک هتل لوکس ساحل میامی که در دوران اوج دهه 1960 میزبان بیتلز و رئیس جمهور جان اف کندی بود، روز یکشنبه پس از خراب شدن و متروکه شدن در سال های اخیر، منفجر شد.

این ملک در طول سال ها خراب شد و در سال 2017 پس از آتش سوزی برق بسته شد. مقامات میامی بیچ و خانواده صاحب هتل بیش از میلیون ها دلار جریمه برای نقض قوانین مختلف دریافت کردند.

گروه بیتلز در سال 1964 در آنجا اجرا کردند و شش آهنگ را برای نمایش اد سالیوان ضبط کردند و 70 میلیون مخاطب تلویزیونی را جذب کردند. افراد مشهوری مانند فرانک سیناترا، تام جونز و سامی دیویس جونیور در آنجا به اجرای برنامه پرداختند.

استفن راس، مالک دلفین میامی، یک توسعه‌دهنده میلیاردر نیویورکی، می‌خواست این ملک را بخرد و یک هتل و برج آپارتمانی به ارتفاع 350 فوت (107 متر) بسازد، اما این طرح در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. این منطقه دارای محدودیت ارتفاع 200 فوتی (61 متری) و اندازه گیری رأی شهری است که باعث می شد ساخت و ساز روز سه شنبه شکست بخورد.

معلوم نیست اکنون با این لات چه اتفاقی خواهد افتاد.