سقوط هواپیما در نزدیکی مسابقات نجات غریق؛ خلبان نجات یافت

آنها مانند نجات دهندگان غریق ورزیده به سمت سقوط دویدند. به نجات غریق جوان گفته شد که در ساحل بمانند، در حالی که متخصصان به سرعت به سمت توله پایپر تک موتوره که روی بال هایش شناور بود، حرکت کردند.

او گفت: “من صدای تپش را شنیدم و سپس به چادر نگاه کردم و همه بچه ها را می بینم که می چرخند و می دوند.”

باگینسکی گفت که تصادف بین رویدادها اتفاق افتاد و خوشبختانه هیچ در آب نبود که پاشیده شد.

کورین باگینسکی حوالی ساعت 1:30 بعد از ظهر برای مسابقات دختر 17 ساله‌اش در بخش نجات غریق نوجوانان در ساحل بود که صدای برخورد هواپیما به آب را شنید. او به طور غریزی به چادری روی آورد که نوجوانان منتظر برگزاری رویداد بعدی به عنوان بخشی از مسابقات قهرمانی نجات غریق نوجوانان انجمن موج سواری کالیفرنیا در سال 2022 بودند.

هانتینگتون بیچ، کالیفرنیا (AP) – یک هواپیمای کوچک که یک بنر را یدک می کشید، جمعه در اقیانوس در جریان یک مسابقه نجات غریق سقوط کرد که به یک نجات واقعی در امتداد ساحل محبوب هانتینگتون کالیفرنیای جنوبی تبدیل شد.

او گفت: “یکی از بچه ها گفت که پروانه کار نمی کند.” او در واقع هواپیما را در حال سقوط دید.

هواپیما تا لبه آب شناور شد، جایی که موج سوار آن را به جلو و عقب شست.



منبع

به گفته ستوان سوندرا-کی کنین گارد ساحلی، این هواپیما در فاصله 30 یاردی (27 متری) از ساحل به داخل اقیانوس رفت.

باگینسکی گفت: «خدا را شکر که نجات غریق زیادی وجود داشت.

او بعداً دیده شد که پشت یک وانت نجات غریق در ساحل با بند گردنی نشسته بود.

باگینسکی گفت یکی از دوستان دخترش به او گفت که هواپیما در حال یدک‌کشیدن یک بنر بوده است. پسر دیگری در ساحل گفت که به نظر می رسد هواپیما برق خود را از دست داده است. FAA در حال بررسی این سقوط است.

او گفت که به نظر می رسید خلبان به تنهایی از هواپیما خارج شده و در حال شناور بودن بالای آن نشسته بود که نجات غریق به او رسیدند.

جنیفر کری، سخنگوی شهر هانتینگتون بیچ گفت: خلبان به دلیل احتیاط با برجستگی و کبودی به بیمارستان منتقل شد.

سوابق اداره هوانوردی فدرال نشان می دهد که این هواپیما در شرکت Van Wagner Aerial Media، یک شرکت ملی تبلیغات هواپیما ثبت شده است. این شرکت بلافاصله بعد از ظهر جمعه اظهار نظری نکرد.