جلسه درباره آینده رئیس پلیس مدرسه Uvalde لغو شد

19 کودک و دو معلم در مرگبارترین تیراندازی در مدرسه در تاریخ تگزاس کشته شدند.

این واژگونی تنها دو روز پس از آن رخ می دهد که سرپرست اووالده در بحبوحه افزایش فشار عمومی و بی صبری فزاینده در جنوب تگزاس برای پاسخگویی پس از فیلمبرداری دوربین بدنه پلیس و گزارش جدید نفرت انگیز نشان داد که چگونه افسران در راهروی مدرسه بیش از 70 دقیقه به جای منتظر ماندن در راهروی مدرسه منتظر ماندند، این تغییر صورت گرفت. رویارویی با مرد مسلح در یک کلاس درس کلاس چهارم.

طبق یافته‌های کمیته مجلس تگزاس، نزدیک به 400 افسر در جریان تیراندازی به محل مدرسه شتافتند.



منبع

این ولسوالی گفت که اخراج احتمالی رئیس پلیس بعدا بررسی خواهد شد، اما مشخص نکرد که چه زمانی.

منطقه گفت که آردوندو در مرخصی اداری بدون حقوق باقی خواهد ماند. تاکنون هیچ افسری در اثر اقدامات یا تصمیمات خود در جریان تراژدی 24 مه شغل خود را از دست نداده است.

UVALDE، تگزاس (AP) – مقامات مدرسه Uvalde روز جمعه جلسه ای را برای تصمیم گیری درباره آینده رئیس پلیس منطقه درگیر، پیت آردوندو، که با احتمال تبدیل شدن به اولین افسر اخراج شده به دلیل واکنش کند اجرای قانون به راب ابتدایی مواجه بود، لغو کردند. قتل عام مدرسه

قرار بود کار آردوندو در یک جلسه هیئت مدیره مدرسه که قرار بود روز شنبه برگزار شود، مورد بحث قرار گیرد. اما روز جمعه در بیانیه‌ای، منطقه اعلام کرد که به درخواست وکیل آردوندو و به دلیل «الزامات مربوط به فرآیند» جلسه را لغو کرده است.