سرنا در اولین مسابقه از زمان اعلام آمادگی برای بازنشستگی شکست خورد

مسابقه دور دوم در مسابقات هارد کورت برای یو اس اوپن یک روز پس از آن برگزار شد که او اعلام کرد «شمارش معکوس شروع شده است» برای دوران حرفه‌ای‌اش و گفت که می‌خواهد فرزند دیگری داشته باشد و به دنبال علایق تجاری باشد.

ویلیامز به تماشاگرانی که در طول شب شفاف و 75 درجه تشویق می‌کردند، گفت: “بدیهی است که احساسات زیادی وجود دارد.”

فرناندز، کانادایی که سال گذشته نایب قهرمان اوپن آمریکا بود، 7-6 (4)، 6-1 به بئاتریز حداد مایا باخت، در حالی که آلیسون ریسکه آمریتراژ اوستاپنکو، قهرمان اوپن فرانسه 2017 را با نتیجه 7-6 (2) 0 شکست داد. -6، 7-5.

اما به دلیل آسیب دیدگی پا که او را در نیمه آخر سال 2021 و نیمه اول سال 2022 از میادین دور کرد، او تنها برای سومین بار در 12 ماه گذشته بازی کرد. نشانه هایی از آن نیز وجود داشت و اینکه چرا ویلیامز دیگر آن نیروی غالبی که برای مدت طولانی بود نیست.

این توانایی نخبگان گهگاه در برابر بنچیچ خود را نشان می‌داد، چه این سه بازیکن غیرقابل بازگشت به پایان بازی افتتاحیه کمک کند یا بعداً رگبار نوسانی که با فریاد و کشش لبه چشم سفید او برجسته می‌شود.

ویلیامز پس از بازی چهارشنبه گفت: «24 ساعت بسیار جالبی بود.

بنچیچ در سال 2015 در سن 18 سالگی جام تورنتو را به خانه برد، زمانی که ویلیامز را در نیمه نهایی حذف کرد تا جوانترین زنی باشد که بازیکنی را شکست داده است، همانطور که یک پوستر خانگی در سکوها روز چهارشنبه را “بز” اعلام کرد – بزرگترین تمام دوران

بنچیچ گفت: حضور در زمین با او همیشه باعث افتخار است و به همین دلیل است که فکر می کنم امشب به او مربوط می شود.

ویلیامز، قهرمان سه بار در کانادا، این مسابقه را به اندازه کافی با یک آس آغاز کرد. بعداً در آن بازی نیز یکی دیگر از سرویس‌های فوق‌العاده را به نمایش گذاشت که به او کمک کرد تا پیروزی‌های زیادی در مسابقات کسب کند، عناوین زیادی در مسابقات، چندین هفته در رتبه اول در رده‌بندی قرار بگیرد.

ویلیامز گفت: “ای کاش می توانستم بهتر بازی کنم، اما بلیندا امروز خیلی خوب بازی کرد.”

او در حالی که دستش را روی سینه اش گذاشته بود، اضافه کرد: “من در خداحافظی وحشتناک هستم، اما خداحافظ تورنتو!”

تنیس AP بیشتر: https://apnews.com/hub/tennis و https://twitter.com/AP_Sports





منبع

هیچ کس دقیقاً نمی داند که ویلیامز قبل از اینکه راکت هایش را برای همیشه کنار بگذارد چند مسابقه دیگر انجام خواهد داد و این زن آمریکایی 40 ساله چهارشنبه شب با شکست 6-2 و 6-4 مقابل بلیندا بنچیچ از مسابقات باز بانک ملی خارج شد.

___

جابر، نایب قهرمان ویمبلدون ماه گذشته، در ست دوم مقابل ژنگ کینوین به دلیل درد شکم متوقف شد. بادوسا به دلیل بازنشستگی در اواسط مسابقه در حالی که از یولیا پوتینتسوا عقب بود به گرفتگی عضلات اشاره کرد.

بعدی در برنامه او مسابقات وسترن و ساترن اوپن هفته آینده در سینسیناتی است، رویداد دیگری که به عنوان آماده سازی برای آخرین تورنمنت گرند اسلم سال خدمت می کند.

به ویلیامز کمکی نکرد که با حریفی 15 سال کوچکتر و کاملاً با استعداد روبرو شد. بنچیچ در رده دوازدهم قرار دارد، سال گذشته در المپیک توکیو برای سوئیس مدال طلا گرفت و نیمه نهایی گرند اسلم بوده است.

در حالی که چند مشت مشت آشنا و فریاد “بیا!” در طول مسابقه، تنها پس از آن بود که ویلیامز واقعاً اجازه داد احساساتش نشان داده شود، صدایش می لرزد و چشمانش در جریان مصاحبه در دادگاه، زمانی که بنچیچ مرکز توجه را کنار گذاشت.

در اواخر مسابقه، بیانکا آندریسکو – آخرین بازیکن کانادایی که در قرعه کشی انفرادی باقی مانده بود – آلیز کورنت را 6-3، 4-6، 6-3 شکست داد. آندریسکو در سال 2019 قهرمان مسابقات شد، زمانی که ویلیامز در بازی نهایی به دلیل مشکلات کمر بازنشسته شد.

تورنتو (AP) – سرنا ویلیامز هنگامی که برای اولین مسابقه خود از زمان اعلام آمادگی برای ترک تنیس حرفه ای به ورزشگاه رفت، صورت بازی خود را پوشید.

وقفه‌های سرویس او که در دوران جوانی و در اوج قدرتش هرگز چندان مکرر نبود. ضربات زمینی نه کاملاً روی هدف. ناتوانی در ارائه مقاومت بیش از حد در هنگام دریافت سرویس. او فقط یک امتیاز شکست در ست اول به دست آورد، یک بازگشت طولانی را از دست داد تا این شانس را از بین ببرد، و هیچ یک در ست دوم.

بنچیچ برای رویارویی با گاربینه موگوروزا، قهرمان دو دوره، که کایا کانپی را 6-4 و 6-4 شکست داد، پیش رفت. بازیکنانی که روز چهارشنبه قرعه کشی را ترک کردند شامل شماره 2 آنت کونتاویت، شماره 4 پائولا بادوسا، شماره 5 اونس ژابور، شماره 13 لیلا فرناندز و شماره 16 جلنا اوستاپنکو بودند.

قهرمان 23 گرند اسلم که با تشویق ایستاده روبرو شد، لبخندی نزد. او دست تکان نداد. او در حین ورود به داخل، جرعه ای از یک بطری پلاستیکی نوشید. برخی از افراد حاضر در جمعیت با دوربین های تلفن همراه خود این لحظه را ثبت کردند. دیگران تابلوهایی با دست داشتند – اوه، خیلی تابلوها – با پیام هایی مانند “ملکه” یا “متشکرم”.

او دقیقاً اعلام نکرد که آخرین رویدادش چه خواهد بود، اما به نظر می رسد که آخرین وداع او در US Open که از 29 اوت در نیویورک آغاز می شود، خواهد بود. ویلیامز نیم دوجین بار عنوان انفرادی را در فلاشینگ میدوز به دست آورده است – اولین بار در سال 1999. اخیراً در سال 2014 – همراه با هفت قهرمانی در ویمبلدون و اوپن استرالیا، به علاوه سه قهرمانی در اوپن فرانسه.