مردی کالیفرنیایی در اسناد دادگاه ادعا می کند که همسرش را در تلاش برای “کشتن” با ریختن درانو در نوشیدنی هایش دستگیر کرده است.

یک پزشک نیوپورت بیچ ادعا می کند که او همسرش را در سه نوبت جداگانه در حال مسموم کردن او با درانو، بر اساس درخواستی برای منع تعقیب که در 5 اوت در دادگاه عالی اورنج کانتی ارائه شد، گرفتار کرد.

شوهر گفت که سوء ظن او در حدود مارس و آوریل زمانی شروع شد که او گفت متوجه “طعم شیمیایی” در لیموناد خود شده است که معمولاً بر اساس اسناد دادگاه دوست دارد آن را گرم بنوشد.

وکیل یو این ادعاها را رد می کند و می گوید: “این اتهامات افتراآمیز و نادرست توسط آقای چن در تلاش برای کسب مزیت در پرونده طلاق و حضانت او علیه خانم یو، یک روز پس از دستگیری او مطرح شده است.”

او متهم نشده است و وکیل یو، دیوید ای. وول، به اینسایدر گفت: “خانم یو به شدت و به صراحت تلاش برای مسموم کردن شوهرش یا هر شخص دیگری را رد می کند.”

اسناد دادگاه مقدمه ادعاهای مسمومیت با جزئیات سابقه طولانی سوء استفاده توسط یو و مادرش، یوکین “امی” گو است.

چن که یک رادیولوژیست است، وقتی علائمی پیدا کرد، طبق پرونده درخواست منع تعقیب برای معاینه نزد دکتر رفت و دو زخم معده، ورم معده و مری را نشان داد.

به نظر می رسد عکس یو یو را نشان می دهد که در حال ریختن محتویات از یک پارچ نارنجی روشن کنار میز ناهارخوری است.با حسن نیت از جک چن

اصل مقاله را در Insider بخوانید



منبع

اسکرین شات های متعدد در اسناد به نظر می رسد که یو را در آشپزخانه نشان می دهد، در حال ریختن یک کوزه نارنجی روشن از آنچه چن می گوید درانو است.

استیون هیتلمن، وکیل چن، فوراً به درخواست اظهار نظر پاسخ نداد، اما به یو اس ای تودی گفت که موکلش ضبط کرده است که یو در روزهای 11، 18 و 25 جولای، پاک کننده فاضلاب را در نوشیدنی هایش گذاشته است.

هیتلمن به یو اس ای تودی گفت: «بعد از اولین ویدیوی متوجه شد که او دارد او را مسموم می کند، چای صبحگاهی او را گرفت و روی آن روکش ساران گذاشت. او هنوز آن را کنده و درانو را در آن قرار داده است.

اسناد می‌گویند: «فریاد والدین امیلی، اگر بتوان آن را اینطور نامید، حول محور فریاد زدن، توهین، توهین کلامی، ضربه زدن، هل دادن، کشیدن، و آزار عاطفی است.»

به نظر می رسد عکسی یوه یو، متخصص پوست و همسر جک چن را نشان می دهد که درانو را بیرون می ریزد. چن مدعی شد که یو قصد داشت او را مسموم کند.با حسن نیت از جک چن

  • جک چن گفت که در حوالی مارس و آوریل متوجه “طعم شیمیایی” در لیموناد خود شده است.

  • عکس دیگری عکسی نزدیک از کوزه نارنجی درانو را نشان می دهد.

    گرفتن دست برای کوزه درانو.

    چن دوربین‌هایی را در خانه گذاشت تا ببیند آیا همسرش او را مسموم می‌کند و ادعا کرد که او را در حال انجام این کار گرفته است.

با توجه به درخواست منع چن: “بر اساس تشخیص و سوء ظن من در مورد طعم شیمیایی، دوربین هایی را در آشپزخانه خود قرار دادم.” من فیلمی از مسموم شدن امیلی در سه نوبت به دست آوردم.

زنی در حال ریختن کوزه درانو

جک چن درخواست طلاق داد و از دادگاه تقاضای طلاق کرد یک دستور منع برای همسرش، یو “امیلی” یو.

بر اساس اسناد دادگاه، پزشک تشخیص داد که او «دو زخم معده، ورم معده و مری» دارد.

  • زنی که درانو را کنار میز آشپزخانه می ریزد.

    چن ادعا کرد که همسر و مادرشوهرش از نظر جسمی و روحی به او و دو فرزندش آزار می‌دهند.

    بر اساس بیانیه مطبوعاتی این اداره، یو در 4 آگوست توسط اداره پلیس ایروین دستگیر شد. او یک روز بعد با پرداخت وثیقه 30000 دلاری آزاد شد.

    عکس درانو جک چن که ادعا می شود توسط همسرش یو یو برای مسموم کردن او استفاده شده است.با حسن نیت از جک چن