سرآشپز مشهور رابرت ایروین بزرگترین پرچم قرمزی را که هنگام صرف غذا در هر رستورانی به دنبالش است به اشتراک می گذارد.

اصل مقاله را در Insider بخوانید



منبع

رابرت ایروین ستاره شبکه غذایی و سرآشپز مشهور است.

  • او به Insider گفت حمام ها نشانگر خوبی از نحوه نگهداری و مراقبت از بقیه موسسات هستند. و اگر یک سرویس بهداشتی کثیف است، ممکن است به این معنی باشد که استانداردهای تمیزی کمتر از ستاره ای برای کل غذاخوری در نظر گرفته شده است.

    رابرت اروین

    ستاره شبکه غذایی و بشردوست نظامی گفت که او همچنین سعی می کند سرورها را مشاهده کند تا ببیند آیا در حین کار خوشحال هستند یا خیر.

    ایروین در «شام: غیرممکن» در آتلانتیک سیتی در سال 2012.بیل مک کی / مشارکت کننده / گتی ایماژ

    رابرت ایروین

    او در حالی که در جشنواره شراب و غذای ساحل جنوبی بود، با Insider در مورد صرف غذا صحبت کرد.

  • ایروین گفت: «ما به نشانه‌هایی نگاه می‌کنیم که برای ما مناسب هستند.» او توضیح داد که از آنجایی که حمام، آشپزخانه و بقیه خانه‌اش را تمیز نگه می‌دارد، بررسی آن در جاهای دیگر برای او آسان است. بنابراین وقتی به رستوران می روم به دنبال این هستم.»

    سرآشپز رابرت ایروین در فستیوال شراب و غذای شهر نیویورک در شبکه غذا و کانال آشپزی 2015.نیلسون بارنارد/گتی ایماژ

    • اما صرف نظر از نوع غذا، نوع غذاخوری یا جایی که در نقشه از آن بازدید می‌کنید، سرآشپز گفت اگر می‌پرسید در جایی غذا بخورید، بزرگترین لطفی که می‌توانید در حق خود انجام دهید این است که به حمام بروید. اولین.

      ایروین به اینسایدر گفت اولین چیزی که در یک غذاخوری متوجه می شود تمیز بودن حمام است.

    ایروین در مصاحبه ای با Insider درباره حضورش در جشنواره شراب و غذای ساحل جنوبی، نشانگر شماره 1 مورد توجه خود را به اشتراک گذاشت که حتی مستقیماً به غذا مربوط نمی شود: حمام.

    رابرت ایروین، سرآشپز مشهور، سال‌ها در برنامه شبکه غذایی خود، “رستوران: غیرممکن”، به رستوران‌های مشکل‌ساز کمک می‌کند تا کسب‌وکار خود را تغییر دهند. بنابراین جای تعجب نیست که وقتی برای غذا خوردن بیرون می رود، چیزهای خاصی وجود دارد که او همیشه به دنبال آن است تا به او بگوید که آیا جایی ارزش غذا خوردن را دارد یا خیر.

    “خب، اولین چیزی که من به دنبال آن هستم این است که آیا حمام ها تمیز هستند؟” او گفت. ایروین گفت که این پرچم قرمز بالای اوست “زیرا اگر حمام تمیز باشد، آشپزخانه تمیز باشد، همه چیز دیگر تمیز است.”