بایدن در برابر برچسب نجات مقاومت می کند. کمک به اوکراین باعث تقسیم جمهوری‌خواهان شد. ایالات متحده می تواند TikTok را ممنوع کند

در نظرسنجی از رای دهندگان سیاه پوست که به طور انحصاری با USA TODAY به اشتراک گذاشته شده است، Black to the Future Action Fund و HIT Strategies دریافتند که 44 درصد معتقدند قانون کنترل اسلحه اولویت اصلی است.

کمک های نظامی ایالات متحده به اوکراین به عنوان یکی از اولین و مهم ترین تفاوت ها در میان گروه فعلی و بالقوه نامزدهای ریاست جمهوری جمهوری خواه در حال ظهور است.

  • اما آنچه که بیش از همه گویای آن است، مسئله جرم و جنایت و امنیت عمومی است که همچنان برای جمهوری خواهان یک مسئله مهم است.

    شما DeSantis و دیگران، مانند سناتور تیم اسکات، در یک طرف دارید که نسبت به افزایش هزینه ابراز تردید می کنند. به همین ترتیب، ترامپ گفته است که اروپا باید هزینه بیشتری را برای دفاع اوکراین بپردازد (و اختلافات گذشته را به ایالات متحده ببخشد).

    ران دیسانتیس فرماندار فلوریدا

    هر کاری که انجام می دهید، آن را کمک مالی بانکی نگذارید.

    فرماندار نیوهمپشایر، کریس سونونو، در یک میزگرد در جریان کنفرانس انجمن فرمانداران جمهوری خواه در 15 نوامبر 2022 در اورلاندو، فلوریدا شرکت می کند.

    و همانطور که USA TODAY به طور انحصاری روز جمعه گزارش داد، هم کمیته ملی دموکرات و هم کمپین انتخاباتی رئیس جمهور در سال 2020 متعهد شدند که تقریباً 44000 دلار کمک مالی به مدیران SVB برگردانند.

    سیاست: قانونگذاران کنتاکی لایحه ای را به تصویب رساندند که ایالت را «محرم دوم متمم» می کند

    دیسانتیس در بیانیه ای در این هفته گفت: «تامین مالی مجازی «چک سفید» دولت بایدن از این درگیری «تا زمانی که طول بکشد»، بدون هیچ هدف یا پاسخگویی مشخص، تمرکز را از مهم ترین چالش های کشور ما منحرف می کند.

    این مقاله در ابتدا در USA TODAY منتشر شد: آیا بایدن SVB را نجات داد؟ اوکراین میدان GOP را تقسیم می کند. ایالات متحده ممکن است TikTok را ممنوع کند



  • منبع

    به گفته پیش‌بینی‌کنندگان سیاسی که می‌تواند پس از انتخابات میان‌دوره‌ای که نتوانست اکثریت گسترده‌ای را که جمهوری‌خواهان امیدوار بودند به دست بیاورد، به ارمغان بیاورد، به نفع جمهوری‌خواهان است.

    اکثر رای دهندگان در سال 2023 انتخاباتی نخواهند داشت، اما رقابت های سراسری در کنتاکی، لوئیزیانا و می سی سی پی را نمی توان نادیده گرفت.

    شاهین‌های سنتی جمهوری‌خواه، یعنی مایک پنس، معاون رئیس‌جمهور سابق و نیکی هیلی، سفیر سابق سازمان ملل، که نامزد ریاست‌جمهوری است، استدلال می‌کنند که ایالات متحده باید در حمایت خود از اوکراین محکم بایستد.

    دموکرات ها، جمهوری خواهان مشتاق مسابقات «خارج از سال» هستند

    بیشتر: حملات تاول آمیز ترامپ به فرماندار ران دیسانتیس همچنان ادامه دارد. آیا او هرگز پاسخ خواهد داد؟

    پول: سقوط SVB. یلن به کنگره می گوید که سیستم بانکی “سالم” و پس انداز “ایمن می ماند”

    کارین ژان پیر، سخنگوی کاخ سفید گفت: «این یک کمک مالی نیست. “این اصلا سال 2008 نیست.”

    در گفتگو با سیاست بمانید: برای خبرنامه OnPolitics ثبت نام کنید

    بیشتر: بانک سیلیکون ولی، مدیران بانک سیگنچر هزاران دلار به دموکرات ها و جمهوری خواهان هدیه دادند

    کریس سونونو، فرماندار نیوهمپشایر، یکی از رقبای احتمالی ریاست جمهوری 2024، به USA TODAY گفت: “این برنامه نباید در ایالات متحده ممنوع شود.”

    دموکرات‌ها همچنین آشکارا پیشنهاد می‌کنند که می‌سی‌سی‌پی می‌تواند با توجه به استقبال کم تیت ریوز، رئیس جمهوری‌خواه فعلی، ناراحت‌کننده باشد، اما مقامات جمهوری‌خواه می‌گویند که این یک «سراب» است.

    رای دهندگان سیاه پوست چه می خواهند؟

    بیشتر: فرماندار NH و نامزد احتمالی GOP 2024 می گوید TikTok را از تلفن های آمریکایی ها ممنوع نکنید

    TikTok همچنان در خط مقدم ذهن رهبران ایالات متحده است زیرا دولت بایدن به دنبال مبارزه با غول رسانه های اجتماعی است.

    این هفته در سیاست چه گذشت؟

    • اما دموکرات‌ها اجازه نمی‌دهند که انتخابات «خارج از سال» بدون مبارزه برگزار شود، زیرا آنها برای نقشه سخت سنا در سال 2024 آماده می‌شوند.

      در جاهای دیگر، مبارزات انتخاباتی 2024 شاهد ظهور چین و چروک جالبی در طرف جمهوری خواه بود، زیرا اوکراین به طور فزاینده ای به خط تقسیم برای نامزدهای ریاست جمهوری تبدیل می شود.

      ران دیسانتیس فرماندار فلوریدا

      اما برخی از رهبران ایالات متحده مطمئن نیستند که مسدود کردن TikTok بهترین ایده باشد.

      دیگران، مانند کریستی نوم، فرماندار داکوتای جنوبی، می‌گویند چین تهدید بزرگ‌تر است.

      این نظرسنجی نشان داد که 35 درصد از رای دهندگان سیاه پوست می خواهند بودجه پلیس را به اقدامات پیشگیرانه مانند حمایت از سلامت روان و مددکاری اجتماعی تغییر دهند. فقط 20 درصد خواهان افزایش بودجه پلیس برای کاهش جرم و جنایت بودند.

      ممنوعیت TikTok در حال افزایش است

      دولت بایدن تهدید کرده است که اگر مالکان چینی آن سهام خود را در برنامه اشتراک‌گذاری ویدیو نفروشند، تیک‌تاک را ممنوع خواهد کرد.

    • جمهوری خواهان به طور سنتی حزبی بودند که با تجاوز روسیه مخالف بودند، اما به لطف رئیس جمهور سابق دونالد ترامپ، جناحی بدبین تر ظاهر شد.

      کاخ سفید به شدت تلاش کرد تا از مقایسه با بحران مالی 2008 و هرگونه ذکر کلمه b اجتناب کند، زیرا جو بایدن رئیس جمهور از اقدامات دولت خود برای نجات سپرده گذاران دفاع کرد.

      انتخابات: GOP 2024. چه کسی در حال اجراست؟ چه کسی اعلام نکرده است؟ چه کسی در نظر دارد؟

      کمک به اوکراین در جنگش علیه روسیه در حال تبدیل شدن به یک خط جداکننده در میان جمهوری خواهان است.

      واشنگتن، دی سی: فعالان حقوق رای، به رهبری جویس بیتی، نماینده ایالات متحده (D-OH) (C)، تظاهراتی را در کاپیتول هیل، 15 ژوئیه 2021 برگزار می کنند (عکس از الکس ونگ/گتی ایماژ)

      ران دیسانتیس، فرماندار فلوریدا هنوز نامزد ریاست جمهوری نیست، اما شکاف فزاینده ای را در حوزه احتمالی انتخابات ریاست جمهوری جمهوری خواهان در سال 2024 مورد توجه قرار داد.

      بهترین گزینه، فرماندار کنتاکی، اندی بشیر، دموکراتی است که در ایالتی که ترامپ در سال 2020 به طور قطعی به دست آورد، از محبوبیت غیرمعمول بالایی برخوردار است.

      رای دهندگان سیاهپوست وفادارترین بلوک رأی دهندگان برای دموکرات ها هستند، و نظرسنجی که منحصراً برای USA TODAY ارائه شده است، اولویت های اصلی آنها را روشن می کند.

    کاخ سفید روز چهارشنبه زمانی که طبق گزارش‌ها تهدید کرد در صورتی که صاحبان آن سهام خود را در شرکت نفروشند، ممنوعیت کامل را تهدید کرد، به این گروه کر پیوست.

    فرماندار نیوهمپشایر، کریس سونونو، در یک میزگرد در جریان کنفرانس انجمن فرمانداران جمهوری خواه در 15 نوامبر 2022 در اورلاندو، فلوریدا شرکت می کند.

    ملت: زنان سیاه پوست اصطلاح «عدالت باروری» را ایجاد کردند. در حال حاضر، این یک گفتگوی ملی است

    فنی: TikTok می‌گوید که دولت بایدن آمریکا را تهدید می‌کند که اگر مالکان چینی سهام را نفروشند، تحریم‌های آمریکا را ممنوع می‌کند

    کروگمن گفت: «بله، این یک کمک مالی بود.

    اوکراین از دو تیم امیدهای GOP 2024 جدا کرد

    اگر بایدن و دموکرات‌ها بخواهند سال 2024 را پشت سر بگذارند، ممکن است بخواهند به وفادارترین پایگاه خود توجه زیادی داشته باشند.

    واشنگتن، دی سی: فعالان حقوق رای، به رهبری جویس بیتی، نماینده ایالات متحده (D-OH) (C)، تظاهراتی را در کاپیتول هیل، 15 ژوئیه 2021 برگزار می کنند (عکس از الکس ونگ/گتی ایماژ)

    نگرانی فزاینده این است که برنامه متعلق به چین – که توسط بیش از 100 میلیون نفر در آمریکا بارگیری شده است – توسط جاسوسی از داده های خصوصی کاربران و انتشار اطلاعات نادرست استفاده می شود.

    آمریکایی ها این هفته زمانی که بانک سیلیکون ولی تعطیل شده اعلام کرد که 1.8 میلیارد دلار زیان پس از مالیات متحمل شده اند، کیف پول خود را در دست گرفتند.

    یکی از معدود زمینه‌های دو حزبی بین مقامات آمریکایی در سال جاری، سرکوب TikTok بوده است.

    دولت بایدن به سپرده گذاران SVB با استفاده از حق بیمه بانکی و بهره به دست آمده از وجوه سرمایه گذاری شده در تعهدات دولت ایالات متحده کمک کرد.

    کاخ سفید: این یک کمک مالی نیست

    انتخابات خارج از سال در سه ایالت می تواند به جمهوری خواهان کمک کند یا درس های بسیار ضروری را در آستانه سال 2024 به دموکرات ها ارائه دهد.

  • سقوط بانک سیلیکون ولی به اعصاب واشنگتن و وال استریت ضربه زد زیرا بایدن اقدامات دولت خود را کمک مالی نامید.

  • به هر حال، مدیر عامل TikTok، Shou Zi Chew هفته آینده در مقابل کنگره شهادت خواهد داد.

    آنها استدلال می کنند که این شبیه زمانی نیست که کنگره دارایی های در حال ورشکستگی بانک های بزرگ و سایر موسسات مالی را خریداری کرد، زیرا مالیات دهندگان درگیر نیستند.

    بیشتر: فرمانداران آریزونا می گویند که ایالت فاقد تخصص برای اجرای اعدام است

    اما پل کروگمن، مفسر لیبرال، اقتصاددان، بایدن را کنار گذاشت. او گفت که این پول از کجا می آید “واقعیت را تغییر نمی دهد” که دولت در حالی که نباید سپرده گذاران را نجات داده است.