ستاره جزیره جمجمه به دلیل تبلیغاتی که آب نبات را به عنوان محصول کاهش وزن تبلیغ می کرد، 1.1 میلیون دلار جریمه شد


جینگ تیان بازیگر به فرش قرمز 2019 COSMO Glam Night در 3 دسامبر 2019 در شانگهای چین می آید.  (

در این تبلیغات، جینگ تیان گفت که افراد می توانند وزن خود را با خوردن یک محصول آب نبات میوه و سبزیجات بعد از هر وعده غذایی کنترل کنند.VCG/VCG از طریق Getty Images

  • یک هنرپیشه چینی به دلیل حضور در تبلیغاتی که آب نبات را به عنوان داروی کاهش وزن تبلیغ می کرد، 1.1 میلیون دلار جریمه شد.

  • جینگ تیان در هالیوود با فیلم هایی چون «حاشیه اقیانوس آرام: طغیان» و «کنگ: جزیره جمجمه» شناخته می شود.

  • این جریمه در بحبوحه سرکوب مداوم افراد مشهور و صنعت سرگرمی چین اعمال می شود.

جینگ تیان بازیگر چینی که در فیلم‌های هالیوودی مانند «حاشیه اقیانوس آرام: قیام» و «کنگ: جزیره جمجمه» بازی کرده است، به دلیل حضور در یک کمپین تبلیغاتی که برندی از آب نبات را به عنوان محصول کاهش وزن تبلیغ می‌کند بیش از یک میلیون دلار جریمه شده است. .

به گفته بلومبرگ، او با ایفای نقش در تبلیغات به عنوان سفیر برند برای شرکت غذای بهداشتی Infinite Free در گوانگژو، قانون تبلیغات چین را نقض کرد.

در تبلیغات، او گفت که افراد می توانند با مصرف آب نبات میوه و سبزیجات شرکت بعد از هر وعده غذایی، خوش اندام بمانند، که به جلوگیری از جذب قند، روغن و چربی در بدن کمک می کند.

بلومبرگ گزارش داد که این محصول از آن زمان از سایت های تجارت الکترونیکی مانند Alibaba’s Taobao و JD.com حذف شده است.

شنبه گذشته، دفتر تنظیم بازار گوانگژو جینگ را 7.22 میلیون یوان (1.1 میلیون دلار) جریمه کرد و گفت که نمی توان غذاهای معمولی را به عنوان دارای اثرات درمانی تبلیغ کرد.

این مرد 33 ساله در همان روز در پستی در پلتفرم Weibo چین مانند توییتر عذرخواهی کرد.

او نوشت: “من بدین وسیله عذرخواهی جدی خود را به دلیل ناتوانی در انجام تعهدات خود در بررسی قرارداد در طول فرآیند امضا و برای تأثیر منفی بر مصرف کنندگانی که به محصول مرتبط اعتماد دارند، عذرخواهی می کنم.” من هرگز برای هیچ محصولی در این دسته در آینده تبلیغ نخواهم کرد تا از تکرار این اتفاق جلوگیری کنم.

این حادثه آخرین مورد در سرکوب مداوم افراد مشهور و صنعت سرگرمی چین است.

نوامبر گذشته، چین فهرستی از 88 سلبریتی را منتشر کرد که به دلیل رفتارهای “غیرقانونی و غیراخلاقی” در لیست سیاه قرار گرفتند و آنها را از دسترسی یا حضور در سیستم عامل های پخش زنده منع کرد.

در همان ماه، این کشور سلبریتی ها را از تظاهرات بی رویه ثروت در رسانه های اجتماعی منع کرد، به این دلیل که ستاره های پاپ باید از “ارزش های اصلی سوسیالیستی” کشور پیروی کنند.

مقاله اصلی را در Insider بخوانید



Source link