“زک ادی از او لذت می برد”

زک ادی (15) در نیمه دوم یک بازی بسکتبال کالج NCAA در وست لافایت، هند، یکشنبه 19 فوریه 2023، روز یکشنبه، 19 فوریه 2023، مهاجم ایالت اوهایو، جاستیس سوینگ (14) مهاجم ایالت اوهایو خطا شد. . (AP Photo/Michael Conroy)

بوروسکی گفت که در بیشتر موارد با اودن موافق است. اما گاهی اوقات، پاداش، خطا نکردن است.

دویل:چه کسی را گرفتید، زک ادی از پوردو در مقابل تریس جکسون دیویس از IU برای بهترین بازیکن سال

“زک تحت درمان با شاک قرار می گیرد”

اما کالینز آماری دارد که دوست دارد آن مردم بشنوند: او گفت که در 67 بازی مسابقات NCAA در سال 2022، مقامات در 96.02 درصد موارد هنگام سوت زدن درست عمل کردند. وقتی تماس‌هایی اضافه می‌شوند که باید سوت زده می‌شد، مسئولان در 93 درصد مواقع موفق بودند.

کالینز گفت: “در مورد شما نمی دانم، اما خوشحال می شوم در مورد هر چیزی در 93٪ مواقع حق داشته باشم.” و مردم بر سر ما فریاد می زنند که انگار 50-50 ساله بودیم.

کالینز که به مدت دو دهه از جمله دو فینال فور، یک Elite Eight و پنج Sweet Sixteens قضاوت کرد، گفت: «ما به عمل فیزیکی که روی زمین اتفاق می‌افتد نگاه می‌کنیم و مشخص می‌کنیم که آیا جابه‌جایی وجود دارد یا خیر. “اگر دو بازیکن، 300 پوندی، 6-10 بازیکن دارید که هر دو به یکدیگر فشار می آورند، هنر بازی می گوید “از نظر فیزیکی، لزوماً خطا وجود ندارد.”

ادی گفت: “فکر می‌کنم بسیاری از مردم این را می‌دانند. آنها دو دست روی پشت من خواهند داشت. آنها یک زانو را تا باسنم خواهند داشت. اینها فقط خطا هستند. آنها تمام وزن بدن خود را روی من می‌گذارند. این یک خطا است.” گفت. “من به اندازه کافی قوی هستم، می توانم آن را مدیریت کنم. آنها نمی توانند هر مالکیتی را خطا بخوانند، بنابراین این چیزی است که من باید با آن کنار بیایم.”

جی دی کالینز، مقام سابق رسمی، می‌گوید: «باید به جای اندازه بازیکنان، به «آیا آنها مزیتی کسب می‌کنند» نگاه کنید؟

او گفت: “من می دانم که بچه های NBA فقط جیغ می زنند یا دست خود را تکان می دهند.” هدف من این بود که سعی کنم از طریق آن بازی کنم. شکایت از داوران هیچ فایده ای ندارد. از طریق تماس، سعی کنید سبد را درست کنید و اگر خطا دریافت کردید، این یک امتیاز است.”

یک خط خوب، مخصوصاً وقتی صحبت از Edey می شود، هیولاترین ستاره بسکتبال کالج در این بازی.

خوب نیست، خطا است. اودن گفت و سپس، در آن سوی دادگاه، “کتک خوردن روزمره” وجود دارد.

زک ادی (15) در هال دوم 10 فوریه 2022 در مرکز کریسلر توسط مرکز میشیگان ولورینز، هانتر دیکنسون (1) خطا کرد.

این مقاله در ابتدا در ایندیاناپولیس استار: زک ادی از پوردو منتشر شد: چگونه مقامات NCAA خطاها را (یا نه) روی مردان بزرگ می‌خوانند



منبع

گاهی علم می گوید که خطا بوده است. گاهی هنر می گوید که اینطور نبود. و برعکس بسته به اینکه سوت کدام انتهای زمین به صدا در می آید.

بوروسکی گفت: “علم. این نامه قانون است. اگر شما این کار را انجام دهید، پس این اتفاق می افتد، بدون ملاحظات دیگر.” “و هنر. این یک احساس برای بازی است، درک اینکه چه چیزی تاثیر دارد. من همیشه سعی کردم از هر دو استفاده کنم.”

گرگ اودن 7-0 و 284 پوندی وارد میدان شد تا توضیح دهد که ادی بودن در زمین چه احساسی دارد.

بوروسکی گفت: «اینها انسان های بزرگی هستند. “این یک جنبه متناسب دارد، زیرا اگر بخواهم فردی را که 5-8 بود با همان قدرت هل دهم، کسی را که 7-4 است هل می دادم، ممکن است هیچ نتیجه یا تأثیر منفی روی فرد 7-4 نداشته باشد. این همان چیزی است که ما باید تمایز قائل شویم.”

اطلاعات بیشتر در مورد Zach Edey:آنچه باید در مورد زک ادی از بسکتبال پوردو بدانید

زک ادی (15) در هال دوم 10 فوریه 2022 در مرکز کریسلر توسط مرکز میشیگان ولورینز، هانتر دیکنسون (1) خطا کرد.

دانا بنبو، گزارشگر ورزشی IndyStar را در توییتر دنبال کنید: @Dana Benbow. از طریق ایمیل با او تماس بگیرید: [email protected].

ایندیاناپولیس – نحوه ای که جان آدامز هر بار که بازی بسکتبال مردان پوردو را تماشا می کند، آن را می بیند، و روشی که آن را به صراحت و بدون تردید بیان می کند، این است: “زک ادی از او لذت می برد.”

او گفت: “ادعی به دلیل اینکه یکی از آخرین مراکز واقعی است، جریمه می شود.”

نمی توان در مقابل ادی 7-4 را نگه داشت.

آدامز می‌گوید بهترین مهارتی که یک مقام رسمی می‌تواند در دفاع از مردان بزرگی مانند ادی داشته باشد، ثبات است.

اودن، ستاره سابق لارنس نورث هایو و ایالت اوهایو و بازیکن NBA می گوید: «بزرگ بودن، به نوعی فکر می کنید که این ناعادلانه است. “عجیب است که همیشه خیلی بزرگتر و توانمندتر و تحمیل کننده باشد. فقط احساس می شود که نیرویی که می توانند به شما بدهند، اگر حتی کسری از آن نیرو را پس بدهید، خوب نخواهد بود.”

بوروسکی گفت: “متاسفانه برای افرادی به اندازه زک، آنها یک تن بیشتر از هم تیمی های خود تماس برقرار می کنند.” زیرا برای تأثیرگذاری تماس بیشتری لازم است».

مشکل واقعی این است که تعداد کمی از تیم‌های دانشگاهی دارای پنج‌های واقعی برگشت به سبد هستند. آدامز گفت: “تقریبا هیچ تیمی این کار را نمی کند. پوردو این کار را می کند.” “هیچ کس نمی داند چگونه با آن کنار بیاید.”

زک ادی (15) از پوردو به نظر می رسد در نیمه اول یک بازی بسکتبال کالج NCAA در مدیسون، ویز، به تایلر وال (5) از ویسکانسین شلیک کند. (AP Photo/Andy Manis)

پینتر می‌گوید: «همه چاک‌ها، چنگ‌ها، همه آن چیزها، باید آنها را صدا زد و هر بار باید صدا کرد.» من فکر می‌کنم مقامات نمی‌خواهند هر بار آن را صدا کنند، زیرا در اکثر سناریوها مردم این کار را نمی‌کنند، اما از آنجایی که (Edey) چنین پوشش سختی دارد، این همان چیزی است که اتفاق می‌افتد.»

مثل زمانی که یک مرد 5-11، ساعد ادی را در حالی که برای یک دانک هیولایی بالا می رفت، ضربه زد و آن را از لبه کوبید. آیا آن تماس غیرقانونی بود یا صرفاً اتفاقی؟

اما هماهنگ کننده ملی سابق NCAA داوری بسکتبال مردان ادامه می دهد: “با وزن 7-4، 300 پوند، بچه ها فقط از او دور می شوند.”

کالینز که به عنوان هماهنگ کننده ملی بسکتبال مردان NCAA در سال 2022 بازنشسته شد، گفت: “وقتی به هر مرد بسیار بزرگی نگاه می کنید، گاهی اوقات آنها فقط در زمین حرکت می کنند زیرا شخصی که از آنها محافظت می کند کوچکتر است، آنها نیز حرکت می کنند.” لزوماً آنها را از نظر فیزیکی جابه جا نکنید. این یک خط بسیار ظریف است که تعیین می کند جابجایی در مقابل کسب مزیت چیست.”

وقتی نوبت به پنج‌های واقعی، بازیکنان پست واقعی، مراکز برگشت به سبد واقعی می‌رسد، مسئولان باید خط خوبی را طی کنند. آدامز گفت ادی یک نژاد در حال مرگ در بسکتبال است و این یک مسئولیت برای او در زمین است.

آدامز گفت ادی نباید “فقط با آن کنار بیاید.” “مقامات بازی پس از پایان واقعی، ناسازگارترین بخش بازی (بسکتبال مردان کالج NCAA) است که به طور مداوم داوری نمی شود.”

زک ادی (15) از پوردو به نظر می رسد در نیمه اول یک بازی بسکتبال کالج NCAA در مدیسون، ویز، به تایلر وال (5) از ویسکانسین شلیک کند. (AP Photo/Andy Manis)

او گفت: “زک تحت معالجه شق قرار می گیرد.” همه در تمام طول بازی فقط او را مورد ضرب و شتم قرار می دهند و گاهی اوقات او احتمالاً حتی آن را احساس نمی کند. اما احتمالاً روز بعد در اتاق تمرین است تا به او نگاه شود.

زک ادی (15) در نیمه دوم یک بازی بسکتبال کالج NCAA در وست لافایت، هند، یکشنبه 19 فوریه 2023، روز یکشنبه، 19 فوریه 2023، مهاجم ایالت اوهایو، جاستیس سوینگ (14) مهاجم ایالت اوهایو خطا شد. .  (AP Photo/Michael Conroy)

و اینجاست که هنر وارد می شود.

او گفت: “این چیزی است که به مردم می گویم. من به مدت هفت سال (به عنوان هماهنگ کننده داوری NCAA) هفته ای چهار بازی، 17 یا 18 هفته در جاده بودم.” “من به هر بازی می رفتم، زیر سبد می نشستم و نمی دانم چه خطا است و چه چیزی در بلوک پایین نیست. فکر می کنم در دقیقه تغییر می کند، نه با بازی.”

ادی درخواست مصاحبه برای این داستان را از طریق سخنگویی رد کرد که به طور قابل درک گفت: “ما مودبانه این ایده داستان را رد می کنیم. هیچ فایده ای از صحبت ما در مورد داوران حاصل نمی شود.”

اودن که اکنون مدیر عملیات بسکتبال در باتلر است، گفت که در حین بازی راه هایی برای غلبه بر اندازه خود پیدا کرده است.

او گفت: “خطا یک خطا است.” “اگر شما یک دقیقه آن خطا را اعلام می کنید، یک دقیقه مانده به پایان آن را اعلام می کنید. در غیر این صورت، هر بار که مسئول تلاش می کند خدا را بازی دهد، آنها خیلی خوب عمل نمی کنند.”

چه سوت زده شود یا نه، ادی در ژانویه پس از بازی مریلند، آنچه را که او معتقد است در زمین برگزار می شود، روشن کرد. او گفت: “من در هر مالکیتی خطا می کنم.”

بوروسکی گفت: “اگر زک به سمت سبد برگردد و کمی تماس بگیرد که به نظر من غیرقانونی نیست، کاملاً غیرقانونی نشد و به او اجازه دادم آن را بگذارد، من به او لطف کردم.” “من می توانستم سوت بزنم، سطل را تکان دهم و واقعا چه کسی را جریمه کرده ام؟ من پوردو و زک ادی را جریمه کرده ام.”

مقامات آنهایی هستند که قدرت را در دست دارند و می توانند تصمیم بگیرند که آیا آرنج یا قلاب حریف روی ادی تا سطح تماس غیرقانونی بالا می رود، به خصوص زمانی که ادی از بدن هیولایی خود برای مبارزه و ساختن سبد استفاده می کند.

بوروسکی گفت: “نمی توان در مقابل زاک ادی 7-4 بازی کرد. اگر او تماس غیرقانونی داشته باشد، باید خطا باشد.” “با این گفته، شما باید همه متغیرهای دیگری را که در فرآیند تصمیم گیری قرار می گیرند نیز در نظر بگیرید.”

به نظر می رسد مت پینتر، مربی پردو، موافق است، اگرچه او مصاحبه با ایندی استار را برای این داستان رد کرد. ژورنال و پیک نوشت: در ژانویه، پینتر پس از پیروزی پردو در مقابل مریلند صحبت کرد، که در آن تیم از بازیکنان متعددی برای ورود به بازی استفاده کرد تا با مرکز 7 فوتی Boilermakers ضربه بزند.

مردم همیشه از آدامز نظر او را درباره داوری ادی می پرسند.

و معمای به ظاهر غیرقابل حل برای مقاماتی که به نفع یا علیه ادی هرکول سوت می زنند، در آنجا نهفته است.

بو بوروسکی، که دو دهه را به عنوان یک مقام رسمی بخش اول گذراند، می گوید: «این چیزی است که ما آن را «هنر در مقابل علم» می نامیم. بوروسکی در دادگاه قضاوت های زیادی را در حین ارسال پست ادی انجام داد. و همانطور که او آن تماس ها را انجام داد، دو چیز را در سر داشت.

اما وقتی یک بازیکن بازیکن دیگر را جابجا می کند، ممکن است تماس تغییر کند.

تماشا کردن: زک ادی، بازیکن بسکتبال پوردو، تور بدون نردبان را برای جشن قهرمانی ده بزرگ برید.

“نمی‌گویم او مکیده است”: میسون گیلیس مقدمه زک ادی با بسکتبال پوردو را به یاد می آورد

“هیچ کس نمی داند چگونه با آن کنار بیاید”

همانطور که مسابقات ده بزرگ در این هفته برگزار می شود – به دنبال آن تورنمنت NCAA – تعداد زیادی از بازیکنان و هواداران و مربیان از داوری شکایت خواهند کرد، از جمله درخواست های موافق یا مخالف Edey.