زن میشیگانی که پس از مرگ یک دانشجوی کالج با ضربه و فرار به تایلند گریخت، با یک وثیقه یک میلیون دلاری مواجه شد.

در برنامه FOX NEWS بخوانید

بن کیبل در یک قایق

یک سخنگوی FBI گفت که هاوسون وارد سانفرانسیسکو شد در 24 فوریه و سپس به بازداشت فدرال منتقل شد.

او افزود: “فکر نمی کردم فرار کنم، اما بسیار شوکه شده بودم. سعی کردم با پلیس تماس بگیرم اما دستانم می لرزید. کاری از دستم بر نمی آمد.”



منبع

مایکل کیبل، پدر بن، گفت که از رسیدن عدالت خوشحال است.

به گفته مقامات، بن کیبل، دانشجوی دانشگاه ایالتی میشیگان، در 1 ژانویه زمانی که ماشینی که توسط توبتیم هاوسون هدایت می شد در اوکلند کانتی، میشیگان به طور مرگبار با او برخورد کرد.

تابتیم “سو” هاوسون (L) و بن کیبل (R)

یکی از مقامات FBI در یک سند دادگاه نوشت: وقتی دیگران هاوسون را تشویق کردند که خودش را تسلیم کند، ظاهراً او گفت: “نه پلیس، نه پلیس”.

“فکر می‌کردم نزدیک است مرا دزدی کنند… داشتم به ماشین کنار جاده نگاه می‌کردم. هوا تاریک بود، و بعد به چیزی در مقابلم برخورد کردم… ابتدا فکر کردم به آهو برخورد کرده‌ام، اما بعد متوجه شدم که با یک مرد برخورد کردم. ” هاوسون گفت.

به گفته کلانتر شهرستان اوکلند، تابتیم “سو” هاوسون در تاریخ 1 ژانویه در ساعت 5:49 صبح، بن کیبل، دانشجوی دانشگاه ایالتی میشیگان را با BMW 320i 2016 خود به قتل رساند.

زن میشیگانی که پس از ادعای دست داشتن در یک حادثه مرگبار که منجر به کشته شدن یک دانشجوی کالج شد، به تایلند گریخت، در جلسه دادگاه یک وثیقه یک میلیون دلاری داده شد.

در پی این حادثه، هاوسون در 3 ژانویه سوار هواپیما شد و به بانکوک تایلند رفت. بر اساس سوابق سفر بررسی شده توسط اداره تحقیقات فدرال، هاوسون یک شهروند ایالات متحده است و اصالتاً اهل تایلند است.

شوهرش با هاوسون در فوریه به ایالات متحده بازگشت. دالو در این جلسه گفت که هاوسون قبل از اینکه از آسادوریان بخواهد که زن را با قرار شخصی آزاد کند به پلیس تایلند رفت.

به درخواست FBI، پلیس در تایلند در 12 ژانویه شروع به ردیابی هاوسون کرد و او را در 14 ژانویه پیدا کرد و به او پیشنهاد کرد که خود را تحویل دهد و به ایالات متحده برگردد.

دستیار دادستان آندریا آجلونی در ابتدا درخواست کرد که وثیقه یا رد شود یا 5 میلیون دلار پول نقد تعیین شود و افزود که هاوسون یک خطر بزرگ پرواز است.

عجلونی گفت: «نه تنها یک مرگ دلخراش اتفاق افتاده است، بلکه این متهم قبلاً به دلیل ترک صحنه شناخته شده است – از این رو اتهام. “افتخار شما، این جرم در 1 ژانویه اتفاق افتاد. این متهم در سوم ژانویه از کشور فرار کرد. او کانتی اوکلند را ترک نکرد، او حتی ایالت میشیگان را ترک نکرد، او از کشور گریخت.

زن میشیگانی متهم به مرگ یک دانشجوی کالج پس از فرار به تایلند به آمریکا بازگشت

Tubtim «سو»  هاوسون ماگشات و کیبل

به گزارش FOX 2، قاضی لیزا اندرسون در جلسه دادگاه روز جمعه یک وثیقه یک میلیون دلاری را صادر کرد و گفت که او پس از جنایت ادعایی به قاره دیگری سفر کرده است. نقص یا مرگ و همچنین هزینه فدرال برای فرار از کشور.

اسدوریان گفت: در این مراحل قانونی تاخیر وجود داشته است و این تاخیر به خاطر شما بوده و دیگر تاخیری وجود نخواهد داشت.

بن کیبل با خانواده

به گفته کلانتر شهرستان اوکلند، تابتیم “سو” هاوسون در تاریخ 1 ژانویه در ساعت 5:49 صبح، بن کیبل، دانشجوی دانشگاه ایالتی میشیگان را با BMW 320i 2016 خود به قتل رساند.

کیبل گفت: “از دست دادن یک کودک بسیار سخت است. بدیهی است که این بدترین چیزی است که می توانید از آن عبور کنید، این یک ترن هوایی احساسی است و ما چند تپه باقی خواهیم ماند.” من فقط خوشحالم که می بینم بالاخره عدالت به اینجا رسیده است.»

عکس بن کیبل

اسادوریان آن را نمی خرید و اشاره کرد که سازمان های مجری قانون در دو کشور باید برای بازگرداندن هاوسون به ایالات متحده تلاش کنند.

اگر هاوسون وثیقه بفرستد، او در حصر خانگی قرار می گیرد و باید مانیتور GPS بپوشد.

دالو گفت: “دلیلی که او را ترک کرد این است که با خانواده اش باشد. او با وحشت رفت، او نمی دانست چه کار کند. او هرگز در چنین موقعیتی قرار نداشته است.” او برای پنهان شدن یا فرار فرار نمی کرد. او به حمایت نیاز داشت. او به آنجا رفت. شوهرش آنجا بود.

اسدوریان گفت: «شما بلیط یک طرفه خریدید و هشت هزار مایل دورتر به قاره دیگری رفتید. وثیقه شما در این مورد یک میلیون دلار نقد خواهد بود، تضمینی، بدون ده درصد.»

زن میشیگانی متهم به مرگ دانشجوی کالج شد تا پس از فرار به تایلند به آمریکا بازگردد

جلال دالو، وکیل هاوسون، استدلال کرد که او خطر پرواز ندارد و برای دیدن شوهرش که برای کار در خارج از کشور بود به تایلند رفت.

به گزارش بانکوک پست، هاوسون در یک کنفرانس مطبوعاتی در تایلند گفت که فکر می کرد قبل از ضربه زدن به کیبل از او دزدی می شود.

دالو گفت: “آنها معتقد بودند که او به تنهایی برمی گردد و او – اینجا اوست – نه به این دلیل که مجبور شده بود، زیرا او این کار را به تنهایی انجام داد.”

محاکمه زن میشیگانی که پس از ضربه زدن و فرار یک دانشجوی دانشگاهی به تایلند گریخت

ماگ شات هاوسون