زوج جانسویل که سالگرد ازدواج خود را جشن می گرفتند بر اثر برخورد صاعقه در نزدیکی کاخ سفید جان خود را از دست دادند


دونا و جیم مولر

دونا و جیم مولر

مقامات منطقه کلمبیا و یکی از اعضای خانواده روز جمعه گفتند، یک زوج جانسویل که پنجاه و ششمین سالگرد ازدواج خود را با سفر به پایتخت این کشور جشن می گرفتند، پنجشنبه شب در یک اصابت صاعقه در پارک لافایت روبروی کاخ سفید کشته شدند.

قربانیان جیمز مولر 76 ساله و دونا مولر 75 ساله شناسایی شدند. دو نفر دیگر نیز که هویت آنها مشخص نشده است نیز در این حادثه به شدت مجروح شدند. سخنگوی اداره پلیس متروپولیتن دی سی به USA TODAY گفت که وضعیت آنها وخیم است.

خدمه اورژانس پنجشنبه شب به پارک لافایت روبروی کاخ سفید پاسخ دادند.  یک زن و شوهر از یانسویل بر اثر برخورد صاعقه کشته شدند.

خدمه اورژانس پنجشنبه شب به پارک لافایت روبروی کاخ سفید پاسخ دادند. یک زن و شوهر از یانسویل بر اثر برخورد صاعقه کشته شدند.

کارین ژان پیر، سخنگوی کاخ سفید در بیانیه‌ای گفت: ما از تلفات غم‌انگیز جان پس از برخورد صاعقه در پارک لافایت متأسفیم. قلب ما با خانواده هایی است که عزیزان خود را از دست داده اند و برای کسانی که هنوز برای زندگی خود می جنگند دعا می کنیم.

رعد و برق درست قبل از ساعت 7 بعدازظهر به وقت شرقی در پارک لافایت، که روبروی خیابان کاخ سفید است، برخورد کرد. دو مرد و دو زن به بیمارستان‌ها منتقل شدند که همگی با جراحات خطرناک جانی، DC Fire و EMS بودند. در یک توییت گفت.

سخنگوی ویتو ماگیلو گفت که صاعقه توسط اعضای سرویس مخفی ایالات متحده و پلیس پارک ایالات متحده مشاهده شده است که بلافاصله به صحنه واکنش نشان دادند.

سفر سالگرد ازدواج

میشل مک نت، خواهرزاده این زوج گفت که مولرها در واشنگتن بودند و پنجاه و ششمین سالگرد ازدواج خود را جشن گرفتند.

مک نت گفت: «آنها عزیزان دوران دبیرستان بودند. “آنها یک برنامه سفر کامل (در واشنگتن) داشتند. قرار بود امروز در مونت ورنون (املاک جورج واشنگتن) باشند.”

مک نت گفت که مولرها بازنشسته شده اند.

جیم مولر صاحب یک تجارت دیوار خشک بود. مک نت گفت: «او هنوز اینجا و آنجا کار می کرد، اما اساساً بازنشسته بود.

مک نت گفت که دونا یک معلم بازنشسته بود و به صورت پاره وقت در یک فروشگاه مبلمان در Janesville کار می کرد.

آنها هر دو اصالتا اهل شهر کوبا در جنوب غربی ویسکانسین در نزدیکی رودخانه می سی سی پی بودند که این ایالت با آیووا و ایلینویز هم مرز است.

مک نت گفت که مولرها بخشی از یک خانواده نزدیک هستند.

آنها پنج فرزند، 10 نوه و چهار نوه دارند.

مک نت گفت: «دونا دوست داشت جمع های خانوادگی داشته باشد. آنها چند هفته پیش برای یکی از پسرانشان که در حال ازدواج است (سال آینده) جشن نامزدی گرفتند.

مک نت افزود: هر دو برای خانواده یا دوستان هر کاری انجام می دهند. جیم پیراهن را از پشتش به تو می داد.

این زوج عاشق سفر بودند. مک نت گفت: «آنها دوست داشتند خانواده خود را ببینند.

مک نت همچنین از مولرها به عنوان رقصندگان بزرگ یاد می کرد. او گفت: «در مراسم عروسی، آنها بیرون می‌رفتند (روی زمین رقص) و مثل «وای» بود.

مک نت گفت که خانواده از مرگ ناگهانی این زوج در شوک هستند.

او گفت: “شما حتی نمی دانید چه بگویید. فقط دعا کنید.”

مقدمات تشییع جنازه در انتظار است.

رعد و برق توسط رعد و برق شدید ایجاد شد

واشنگتن دی سی و مناطق اطراف آن در عصر روز پنجشنبه در زمان برخورد صاعقه به پارک تحت یک هشدار طوفان شدید بودند. طبق اعلام سازمان هواشناسی کشور.

به گزارش سرویس هواشناسی آمریکا، سال گذشته 11 نفر بر اثر صاعقه در آمریکا کشته شدند.

پارک لافایت یک پارک 7 هکتاری است که در ابتدا به نام پارک رئیس جمهور شناخته می شد. این زمین به عنوان محل ساخت و ساز برای کاخ سفید در سال 1800 خدمت کرد.

این پارک مکانی مکرر برای تجمعات سیاسی و اعتراضات است.

با استیو مارتینز در [email protected] تماس بگیرید. او را در توییتر دنبال کنید @stjmartinez.

بیشتر: پلیس می گوید یک مرد نیوبرلین در برخورد یک کامیون یدک کش و یک خودروی شاسی بلند جان خود را از دست داد

بیشتر: در حالی که با سرطان مبارزه می کرد، کیت پولورماچر، نوازنده میلواکی، که قبلاً با LoveMonkeys و Chasin’ Mason همکاری می کرد، به هدیه دادن به دیگران ادامه داد.

مشترکین ما این گزارش را ممکن می سازند. لطفاً با عضویت در Journal Sentinel در jsonline.com/deal از روزنامه نگاری محلی حمایت کنید.

برنامه را دانلود کنید: آخرین اخبار، ورزش و موارد دیگر را دریافت کنید

این مقاله در اصل در میلواکی ژورنال سنتینل منتشر شد: صاعقه در نزدیکی کاخ سفید باعث کشته شدن زوج ویسکانسین در واشنگتن شد.





منبع