زن متهم به قتل پس از بوسه با زندانی در هنگام ملاقات بسیار اشتباه است

دیوید ایمهوف، مدیر دفتر تحقیقات و رفتار TDOC گفت: «این حادثه به خطرات واقعی ورود کالای قاچاق به زندان ها و عواقب آن اشاره می کند.

TDOC گفت که دلارد با اتهامات قتل درجه دوم و وارد کردن کالای قاچاق به یک مرکز کیفری روبرو است و در حال حاضر در زندان شهرستان هیکمن نگهداری می شود.

مطلع باشید و دسترسی نامحدودی به گزارش های بی بدیل Daily Beast داشته باشید. اکنون مشترک شوید.



منبع

اداره اصلاح و تربیت تنسی

آژانس ما علیه هر فردی که ایمنی و امنیت کارکنان ما، مردان و زنان تحت بازداشت ما و تأسیسات ما را تهدید کند، پیگرد قانونی خواهد داشت.»

این اتهامات پس از مرگ جاشوا براون، که در حال گذراندن محکومیت 11 ساله به اتهامات مربوط به مواد مخدر بود، مطرح می شود. محکومیت او در سال 2029 به پایان می رسد.



<div class="inline-image__caption">
<p>وزارت اصلاح و تربیت تاکید کرد که از ابزارهای مختلفی برای جلوگیری از ورود کالای قاچاق به زندان‌های تنسی استفاده می‌کند، از جمله بازرسی‌های دستی از افرادی که وارد یک مرکز می‌شوند، جستجوی خودرو و سلول، و سگ‌های کشف مواد مخدر.</p>
<p>بیشتر در The Daily Beast بخوانید.</p>
<p>جاشوا براون.</p>
</div>
<div class="inline-image__credit"> بخش اصلاح و تربیت تنسی</div>
<p>” src=”https://s.yimg.com/ny/api/res/1.2/IfzuWDF9uP.Higx3wkTiRA–/YXBwaWQ9aGlnaGxhbmRlcjt3PTQyMDtoPTU4MA–/https://s.yimg.com/uu/api/res/1.2/dUWfJ2k27JjQyJuNQflYfg–~B/aD00MTQ7dz0zMDA7YXBwaWQ9eXRhY2h5b24-/https://media.zenfs.com/en/thedailybeast.com/f2ea5dc6b85525e3a9b68c59aaae1584″ class=”caas-img”/></noscript></div>
</div>
</div>
<div class=

اسکنرهای بدن نیز در تمامی امکانات قرار داده شده است.

در جریان ملاقات در ماه فوریه، مقامات مدعی شدند که دلارد مواد مخدر را به براون داده است “در حالی که آن دو در حین بازدید از مجتمع صنعتی Turney Center یک بوسه رد و بدل کردند.” ظاهراً دلارد نیم اونس متامفتامین را در دهان خود پنهان کرده بود و توانست آن را به صورت خوراکی به براون بدهد.

اداره اصلاح و تربیت تنسی

دلارد بر اساس یک کیفرخواست مهر و موم شده در شهرستان هیکمن متهم شد.

بزرگترین اسکوپ ها و رسوایی های Daily Beast را مستقیماً در صندوق ورودی خود دریافت کنید. ثبت نام کن.

جاشوا براون.

بخش اصلاح و تربیت تنسی

” data-src=”https://s.yimg.com/ny/api/res/1.2/IfzuWDF9uP.Higx3wkTiRA–/YXBwaWQ9aGlnaGxhbmRlcjt3PTQyMDtoPTU4MA–/https://s.yimg.com/uu/api/res/1.2/dUWfJ2k27JjQyJuNQflYfg–~B/aD00MTQ7dz0zMDA7YXBwaWQ9eXRhY2h5b24-/https://media.zenfs.com/en/thedailybeast.com/f2ea5dc6b85525e3a9b68c59aaae1584″/>

TDOC روز سه شنبه در بیانیه ای تایید کرد که ریچل دلارد در آخر هفته توسط ماموران ویژه اداره اصلاح و تربیت تنسی (TDOC) و اداره کلانتر شهرستان دیکسون بازداشت شد. او متهم به قاچاق مواد مخدر به مجتمع صنعتی Turney Center است.

زنی که در حین ملاقات در تنسی با یک زندانی بوسه می‌داد، پس از مرگ زندانی مدت کوتاهی پس از تبادل آنها به قتل متهم شد.

او گلوله بالون حاوی دارو را بلعید اما بعداً بر اثر مصرف بیش از حد دارو در بیمارستان محلی درگذشت.