آلاسکا سه ماه دیگر سارا پیلین را تضمین کرد

مری پلتولا، دموکرات نیز در جمع چهار تیم برتر قرار خواهد گرفت. اگر او برنده شود، او اولین بومی آلاسکا خواهد بود که از این ایالت که دارای اقلیت قابل توجه بومی است، به کنگره انتخاب می شود.

روز سه‌شنبه، مردم آلاسکا در یک انتخابات دو سر نادر رای دادند: یک انتخابات مقدماتی برای ایجاد زمینه برای انتخابات مجلس نمایندگان و سنای ایالات متحده در ماه نوامبر، و یک انتخابات ویژه برای پر کردن بقیه دوره دون یانگ، نماینده فقید جمهوری‌خواه در کنگره. آرای آن مسابقه تا اواخر ماه اوت به طور کامل شمارش نخواهد شد.

شلبی تاوبر/رویترز

بیشتر در The Daily Beast بخوانید.

پیشروی سارا پیلین در انتخابات ویژه آلاسکا

صرف نظر از این، دو انتخاب دونالد ترامپ برای کرسی های مجلس نمایندگان و سنا آلاسکا در قلب فصل انتخابات بسیار زنده هستند – به رئیس جمهور سابق این فرصت را می دهند تا نفوذ خود را در این ایالت با ارتقای یک متحد و خلع کردن یک دشمن تقویت کند.

در اولین جبهه، سارا پیلین مورد حمایت ترامپ – فرماندار سابق آلاسکا که نامزد معاونت انتخاباتی شد و تبدیل به ستاره واقعیت شد – قرار است به انتخابات عمومی برای رقابت در مجلس نمایندگان آمریکا راه یابد، اولین رقابت کرسی آزاد برای کرسی تنهای آلاسکا پس از پنج دهه. خدمت جوان

این پویایی‌ها دموکرات‌ها را متقاعد کرده است که منابع خود را برای رقابت در کرسی‌های کنگره سرمایه‌گذاری کنند، اگرچه این تلاش‌ها هنوز نتیجه نداده است. در سال 2020، دن سالیوان، سناتور حزب جمهوری‌خواه، یک رقیب دموکرات که از بودجه خوبی برخوردار بود را با 12 امتیاز شکست داد و یانگ در آخرین رقابت خود در برابر یک نامزد همسو با دموکرات‌ها با تقریبا 10 امتیاز پیروز شد.

ویژگی های آلاسکا و سیستم انتخاباتی آن به این معنی است که این نژادها کاملاً ساده نیستند. این ایالت دارای یک سیستم اولیه باز است که در آن چهار رأی دهنده برتر، صرف نظر از حزب، به انتخابات عمومی می روند.

بزرگترین اسکوپ ها و رسوایی های Daily Beast را مستقیماً در صندوق ورودی خود دریافت کنید. ثبت نام کن.

رقابت مجلس نمایندگان پویاتر است. پیلین با دو رقیب اصلی روبرو است، یکی از هر حزب. نیک بیگیچ، که از یک خانواده مشهور دموکرات در آلاسکا می آید، به عنوان یک محافظه کار شدیداً جناح راست در انتخابات شرکت می کند، هرچند که از حمایت ترامپ برخوردار نیست. بیگیچ قبلاً به شدت به پیلین حمله کرده است و از نارضایتی بسیاری از جمهوری خواهان آلاسکا در مورد قوس شغلی فرماندار سابق و عدم مشارکت با مسائل ایالتی استفاده کرده است.

آلاسکا برای چندین دهه به طور مداوم در سطح ریاست جمهوری جمهوری خواه بوده است، اما دارای یک خط مستقل است: هیچ ایالتی دارای سهم بالاتری از رأی دهندگان غیروابسته به هیچ حزب سیاسی نیست.

در ماه نوامبر و همچنین در انتخابات ویژه ای که روز سه شنبه نیز برگزار شد، برنده از طریق سیستمی به نام رای گیری انتخاب رتبه بندی انتخاب می شود. انتخاب رتبه‌بندی شده که گاهی به آن «دوران دور فوری» گفته می‌شود، از رای‌دهندگان می‌خواهد تا نامزدهای مورد نظر خود را رتبه‌بندی کنند، به طوری که اگر هیچ نامزدی اکثریت ساده را در اولین رای‌گیری به دست نیاورد، به‌طور خودکار برنده انتخاب می‌شود.

شلبی تاوبر/رویترز

صحنه رسماً برای یک فصل انتخاباتی با انرژی MAGA در یکی از وحشی ترین و از نظر سیاسی خاص ترین ایالت های آمریکا: آلاسکا آماده شده است.

سارا پیلین با سازنده‌ای که گفته می‌شود به دولت ترامپ رشوه داده است، گره خورده است

رقابت سنا تا حد زیادی به عنوان رقابتی بین تشیباکا و مورکوفسکی دیده می شود.

مطلع باشید و دسترسی نامحدودی به گزارش های بی بدیل Daily Beast داشته باشید. اکنون مشترک شوید.



منبع

در مرحله دوم، سناتور لیزا مورکوفسکی – یکی از شش سناتور جمهوری‌خواه که پس از 6 ژانویه به محکومیت ترامپ رای دادند – در حالی که به دنبال سومین دوره در مجلس سنای ایالات متحده است، به انتخابات عمومی راه خواهد یافت. اما کلی شیباکا، نامزدی که به عنوان گزینه ترامپ برای انتقام گرفتن از یک جمهوریخواه مرتد شرکت می کند، همینطور خواهد بود.