زن فیلیپینی در حین توقف ترافیک انکوریج به جای گواهینامه «کارت امتیاز سفید» را نشان می‌دهد – بدون بلیط دور می‌شود

مطالب بیشتر از NextShark: کندال و کایلی جنر به دلیل امتناع از پرداخت حقوق به کارگران کارخانه بنگلادشی با واکنش شدید روبرو شدند

کرل افزود: “مأموریت ما محافظت و خدمت به جامعه خود به حرفه ای ترین و دلسوزانه ترین شکل ممکن است.” “چشم انداز ما ایجاد محیطی است که در آن همه اهمیت دارند.”

او در توضیح خود نوشت: «وقتی کارت امتیاز سفید خود را دیدم، اگر مشکلی نداشت، به او دادم. او خندید و به شریک زندگی اش زنگ زد. این اولین بار است که یک White Privileged را می بینند [sic] کارت.»

در انتهای ویدیو نظرات پست فیس بوک به چشم می خورد که نشان می دهد کاربری از او می پرسد که آیا اسرائیل بلیط دریافت کرده است یا خیر. زن پاسخ داد: نه.

مشخص نیست که آیا اسرائیل یک استناد دریافت کرده است یا اینکه آیا اقدامات انضباطی علیه افسران انجام شده است یا خیر. با این حال، سخنگوی پلیس آنکوریج اظهار داشت که تحقیقات در مورد تعامل افسران با این زن فیلیپینی آغاز شده است.

اسرائیله نوشت که وقتی “افسر بو” از او خواست گواهینامه رانندگی خود را پیدا کند.

تحقیقاتی در مورد تعامل پلیس انکوریج با یک زن فیلیپینی که در آلاسکا به جای گواهینامه رانندگی خود “کارت امتیاز سفید” را تحویل داده است، آغاز شده است.

اطلاعات بیشتر از NextShark: مرد آسیایی آمریکایی “ویروس چینی” در چمن جلویش در مینه سوتا سوخته است

کانکلینگ “همیشه چیزهای بیشتری در داستان وجود دارد تا اینکه یک عکس بگوید.” گفت. من مشتاقانه منتظر این هستم که این افسران فرصتی داشته باشند تا به بخش توضیح دهند، افکارشان چیست، هدفشان چیست، زیرا آنها تنها کسانی هستند که می توانند با آن صحبت کنند.»

گروهبان پلیس انکوریج جرمی کانکلینگ، رئیس اتحادیه پلیس انکوریج، گفت که به افسران درگیر اخطار تحقیقات داده شد.

همراه با شرح تعامل، این زن یک عکس سلفی با یک افسر ظاهری پلیس انکوریج در پست فیس بوک خود قرار داد. در عکس، او کارت جدید خود را در دست گرفته است که روی آن نوشته شده است: «کارت امتیاز سفید همه چیز را زیر پا می گذارد».

اطلاعات بیشتر از NextShark: دانش آموز چینی پس از ادعای “حمله نفرت” در بریتانیا دچار آسیب چشمی شد

میمی اسرائیله در یک پست فیسبوکی که اکنون حذف شده است، ادعا کرد که در حال رانندگی به سمت یک پیتزا فروشی در انکوریج بوده که به دلیل بافتن در ترافیک به آنجا کشیده شده است.

تصویر ویژه از طریق میمی اسرائیله





منبع

مایکل کرل، رئیس پلیس، در مصاحبه ای گفت: “من می خواهم شخصاً جامعه را خطاب کنم تا در مورد استانداردهای رفتار داخلی ما شفافیت ارائه کنم و اطمینان حاصل کنم که برای شهروندان انکوریج روشن است که انتظارات کارمندان APD چیست و چگونه با جامعه خود تعامل داریم.” بیانیه در 12 ژوئیه. “ما به عنوان متخصصان مجری قانون، مسئول اقدامات خود هستیم و من می دانم که اقدام یک افسر می تواند بر اعتماد بین نیروی پلیس و جامعه ما تأثیر بگذارد.”

در یک ویدئو در توییتر بازنشر شده که ظاهرا توسط اسرائیل گرفته شده بود، دو افسر در بیرون ماشین او ایستاده بودند. او از افسران می پرسد که آیا کارت او را دوست دارند یا خیر، و یکی از افسران ناشناس پاسخ می دهد: “این خنده دار است.”

سانی گورین، سخنگوی پلیس انکوریج، در ایمیلی به آسوشیتدپرس نوشت: «از نظر دفتر دادستانی شهرداری، ما نمی‌توانیم به این سؤالات پاسخ دهیم، زیرا این حادثه در حال حاضر تحت بررسی است و به مسائل پرسنلی مربوط می‌شود.

اسرائیل گفت که از کالیفرنیا به آلاسکا پرواز کرده تا به تظاهرات دونالد ترامپ همراه با گروهی از مردم به نام “فرانت لاین جوز” بر اساس گزارش ها این تجمع است در حمایت نامزدهای محلی جمهوری خواه که ترامپ از آنها حمایت کرده است.