زن ترنس در حال حاضر در زندان مردان پس از حاملگی 2 توسط رابطه جنسی توافقی

بیشتر را دنبال کنید مدافع اخبار در غرور امروز در زیر





منبع

در این پست آمده است که پس از فاش شدن این حاملگی، مینور و دو زن دیگر به نوعی در سلول انفرادی قرار گرفتند و به مینور گفته شد که او یک تهدید امنیتی است و به او اطلاع داده شد که او را منتقل خواهند کرد.

مینور گفته است که بازمانده سوء استفاده در سیستم سرپرستی است. او در سن 8 سالگی پس از ضرب و شتم شدید پدرش در این سیستم قرار گرفت. اما پس از آن در خانه یک خانواده خانواده مورد آزار جنسی قرار گرفت. طبق یک بیوگرافی در سایت Justice 4 Demi، اتهام قتل عمد “از یک اقدام خصمانه نادرست ناشی می شود که در آن او پدر خوانده سابق خود را که در آن زمان به اشتباه او را به خاطر آزار جنسی که در زمان تحت مراقبت او متحمل شده بود سرزنش کرد.”

ایالت موافقت کرده بود که اکثر زندانیان ترنس را بر اساس هویت جنسی شان در خود جای دهد و طبق توافقی که در ژوئن 2021 با یک زن ترنس شکایت کرده بود، مراقبت های تایید کننده جنسیت ارائه دهد. این زن گفته بود که وقتی با زندانیان مرد نگهداری می شد، مورد آزار و اذیت و آزار هم کارکنان و هم زندانیان قرار گرفت. این توافق دولت را ملزم می کرد که این سیاست را حداقل برای یک سال حفظ کند. یک سخنگوی به NJ Advance Media گفت: آن سال تمام شده است، اما اداره اصلاحات نیوجرسی به فعالیت تحت این سیاست ادامه می دهد، اگرچه قصد دارد “اصلاحات جزئی” را انجام دهد.

یک زن تراجنسیتی زندانی در نیوجرسی پس از باردار کردن دو زن در تنها موسسه اصلاح و تربیت زنان این ایالت به یک زندان مردانه منتقل شد و در یک نقطه او را تحت مراقبت خودکشی قرار دادند.

بیو بیان می‌کند که در دوران زندان، دوره‌های حقوقی گذرانده است و به سایر زندانیان در امور حقوقی کمک کرده و به آنها کمک کرده تا اقلامی که جنسیت را تأیید می‌کنند، دریافت کنند. او همچنین با تعداد زیادی از مقامات منتخب و سازمان‌های غیرانتفاعی پل‌هایی ایجاد کرده است تا قوانین مربوط به سیستم قضایی ناقص نوجوانان، سیستم زندان و سیستم مراقبت‌های پرورشی را ایجاد کند. وقتی دمی از حبس رهایی می یابد، قصد دارد این سازمان را تصاحب کند و زندگی خود را وقف اصلاح سیستم قضایی نوجوانان کند. صغیر در سال 2037 واجد شرایط آزادی مشروط خواهد بود.

وکیل مدافع از اتحادیه آزادی های مدنی آمریکا و شعبه آن در نیوجرسی که در حل و فصل زندانیان ترنس دخیل بودند نظر خواسته است و در صورت دریافت پاسخ، داستان را به روز می کند.

دمی مینور

مینور در نامه‌ای که در ماه ژوئن در سایت منتشر شد، نوشت که خود را در وانی که او را از ادنا ماهان به ایالت گاردن می‌برد حلق آویز کرد و هنگامی که به ایالت گاردن رسید او را تحت مراقبت انتحاری قرار دادند. او همچنین گفته است که در حین انتقال مورد ضرب و شتم قرار گرفته و توسط زندانیان در ایالت گاردن مورد آزار و اذیت قرار گرفته است. NJ Advance Media گزارش می دهد که علاوه بر این، چندین زندانی در ادنا ماهان کارکنان خود را به سوء استفاده و بهره کشی جنسی متهم کرده اند.

مشخص نیست که مینور تحت هورمون درمانی بوده یا خیر، که احتمالاً مانع از بارداری او می‌شد. آ توییت پین شده در فید توییتر خود به تأخیر درمان به دلیل همه‌گیری کووید-19 اشاره می‌کند، اما دو سال از عمر آن می‌گذرد. در یک پست آوریل توسط مدیران وب‌سایت Justice 4 Demi اشاره می‌شود که «او در سال ۲۰۲۰ در حالی به ادنا ماهان منتقل شد که با جدیت درخواست هورمون‌ها و اقلام تأییدکننده جنسیت می‌کرد، چیزهایی که زنجیره‌های تأمین برای آنها در زندان مردان وجود نداشت».

دمی مینور

NJ Advance Media گزارش می دهد که دمی مینور، 27 ساله، در مرکز اصلاح و تربیت زنان ادنا ماهان اسکان داده شده بود. این شرکت رسانه ای در ماه آوریل گزارش داده بود که دو زن در زندان از طریق روابط توافقی با یک زندانی ترنس باردار شده اند که بعداً به عنوان صغیر شناخته شد (دولت حتی روابط جنسی توافقی را بین زندانیان ممنوع می کند). او اکنون به یک واحد زندانیان آسیب پذیر در مرکز اصلاح و تربیت جوانان ایالت گاردن، که بزرگسالان جوان را در خود جای می دهد، منتقل شده است. صغیر در حال گذراندن 30 سال حبس به اتهام قتل عمد است.

این سایت ادامه می‌دهد: «این می‌تواند به معنای از دست دادن دسترسی او به هورمون‌ها، آیتم‌های تأییدکننده جنسیت، مسکن متناسب با جنسیت و جراحی باشد». برای روشن شدن، ادنا ماهان قبلاً زندانیان باردار را در خود جای داده است. ادنا ماهان پیش از این نیز زندانیانی درگیر روابط عاشقانه داشته است. هیچ یک از اینها هرگز یک تهدید امنیتی نبوده است.»