دونالد ترامپ در مراسم تشییع جنازه ایوانا ترامپ علیرغم رابطه عشق و نفرت خود با مراسم تشییع جنازه به طور کلی ستاره می شود

هی به اینسایدر گفت: عزاداران در جلوی کلیسا با یک کتاب مهمان و یک عکس بزرگ از مدل سابق و اسکی باز با تمام شکوه دهه 80 خود، که “در لباس آبی پر زرق و برق” به نظر می رسید، مورد استقبال قرار گرفتند.

پس از پایان مراسم یادبود ایوانا ترامپ، دونالد ترامپ و اعضای خانواده از کلیسای کاتولیک رومی سنت وینسنت فرر خارج شدند.اریکا رامیرز/خودی

با احترام به همسر اول ایوانا ترامپ در روز چهارشنبه، 20 ژوئیه 2022، دونالد ترامپ در کنار دخترش ایوانکا و اعضای خانواده قرار می گیرد که کلیسایی در سمت بالا شرقی را ترک می کنند.اریکا رامیرز/خودی

  • دونالد ترامپ با مراسم تشییع جنازه رابطه عشق و نفرت دارد – اما بعدازظهر چهارشنبه در مراسم عشای ربانی شهر نیویورک برای همسر اولش ایوانا ترامپ نقش آفرینی کرد.

    هی گفت: «ایوانکا کاملاً بی نقص به نظر می رسید – او دختر مادرش است – با لباس مشکی و مرواریدهای سفید.

    آر. کوری هی، کارشناس تبلیغاتی به اینسایدر گفت، کلیسا مملو از هزاران گل رز قرمز مورد علاقه ایوانا بود و در طول این مراسم دو ساعته “غرق اشک” بود.

    تدابیر امنیتی در کلیسای منهتن شدید بود و دونالد ترامپ جونیور، ایوانکا ترامپ و اریک ترامپ نیز در آن حضور داشتند.

  • همچنین بیرون و با وجود گرمای بیش از 90 درجه، چند تن از مداحان محله حضور داشتند تا ادای احترام کنند.

    یک دهه پیش، بیل کلینتون و هیلاری رادهام کلینتون، وزیر امور خارجه وقت آمریکا و نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان، در مراسم تشییع جنازه جرالدین فرارو، نامزد سابق ریاست جمهوری شرکت کردند.

    ترامپ – که به سختی اعلام مرگ ایوانا ترامپ را با درخواست کمک های مالی همراه کرد – اظهاراتی را ارائه نکرد.

    عزاداران همچنین در حالی که ایوانکا یکی از عبارات مورد علاقه مادرش را به یاد می آورد که همیشه با لهجه مادری چکی اش بیان می شد، لبخند زدند: “هیچ کاری بهتر از کفش های پاشنه بلند نمی توانم انجام دهم.”

    یکی از همسایه ها و آشناها، ماری نوئل لوین، اهل فرانسه که از دادن سن خود خودداری کرد، گفت: “ایوانا بسیار محتاط بود، زیرا، می دانید، مردم همیشه چیزی از او می خواستند.”

    ایوانکا چندین بار هنگام سخنرانی برای 400 عزادار در کلیسا اشک ریخت. اما بسیاری لبخند زدند زیرا ایوانکا به گرمی به یاد آورد که مادرش او را به خاطر پوشیدن دامن کوچکی که «به اندازه کافی کوچک نبود» تنبیه کرده بود.

    پس از پایان مراسم یادبود در Upper East Side، حاملان تابوت ایوانا ترامپ را حمل می کنند.اریکا رامیرز/خودی

    ایوانا روز پنجشنبه بر اثر سقوط تصادفی در خانه در یک بلوک از کلیسای سبک گوتیک اپر ایست ساید درگذشت.

دونالد ترامپ در کنار ایوانکا ترامپ مقابل یک کلیسا.

حکمت مادرانه ایوانا این بود: «تا زمانی که داری آن را به رخ بکش».

او گفت که هر سه فرزند دونالد و ایوانا برای مادرشان مداحی کردند و برخی از اظهارات آنها را شرح داد.

“و من با باسنم قرمز شدم. او به من گفت اگر گریه کنم، من را برای بیشتر برمی گرداند. احتمالاً امروز پرواز نمی کند، اما شاید اینطور باشد زیرا من برای بقیه آن شام پسر بچه ای عالی بودم. “هی به یاد می آورد که دونالد ترامپ جونیور در طول مداحی خود با محبت گفت.

بارون 16 ساله، پسر دونالد و ملانیا ترامپ، با والدینش در ردیف اول نشسته بود. تیفانی ترامپ، دختر همسر دوم ترامپ، مارلا میپلز، در این مراسم حضور داشت، اما میپلز حضور نداشت.

همه سرها برگشتند وقتی رئیس جمهور سابق و بانوی اول سابق ملانیا با همراهان سرویس مخفی برای مراسم کاتولیک رومی به احترام این زن اجتماعی 73 ساله سرزنده آمدند، که مدت ها پس از ازدواجش با این مرد در سال های 1977 تا 1992، یک فرد مشهور به خودی خود مشهور بود. او “دونالد” را صدا کرد.

یکی از اعضای توچال به بلومبرگ گفت که ترامپ نه تنها یک مراسم یادبود را در آنجا خراب کرد، بلکه سخنرانی کرد و پس از آن برای “تحسین” در آنجا آویزان شد.

دونالد ترامپ در مراسم تشییع جنازه همسر اول ایوانا ترامپ در نیویورک به همراه همسر فعلی خود ملانیا حضور یافت.

  • با این حال، رئیس‌جمهور سابق در مراسم یادبود – بدون اعلام قبلی – در استراحتگاه مار-آ-لاگو حضور یافت، که احتمالاً به دلیل علاقه‌اش به تماشاگران بود.

    سه فرزند ایوانا و دونالد ترامپ، دونالد ترامپ جونیور، ایوانکا ترامپ و اریک ترامپ به همراه خانواده‌هایشان، قبلاً تابوت طلایی رنگ داخل را برای جمعی خصوصی در یک بلوک از خانه شهر دنبال کرده بودند که سقوط تصادفی در آن جان باخت. روز پنجشنبه مادرشان

    او با خنده به یاد آورد: «مادرم مرا به دستشویی برد و به من مجازات دنیای قدیم داد.

    ترامپ اولین رئیس‌جمهور پیشین یا A-lister واشنگتن نیست که در مراسم تدفین در کلیسای باشکوه Upper East Side که زمانی اندی وارهول در آن عبادت می‌کرد، شرکت می‌کند.

    نیویورک پست گزارش داد، اریک ترامپ از مغز و زیبایی مادرش تمجید کرد و گفت که او می تواند هر مردی را در سراشیبی ها، هر زنی را در باند فرودگاه شکست دهد. او گفت که او “تجسم رویای آمریکایی” بود.

    مرگ را ندید. اریک به عزاداران گفت: «شب قبل از مرگ، او به من گفت که تا 120 سالگی زندگی خواهد کرد.

    من او را بسیار تحسین می‌کردم – همان‌طور که مردمی را که از قاره مادری من آمده‌اند و زندگی شگفت‌انگیزی در اینجا دارند، تحسین می‌کنم.»

    تابوت در داخل یک کلیسا حمل می شود.

    تابوت ایوانا در پارچه ای بنفش پوشیده شده بود و بالای آن یک صلیب طلایی زیر سقف سنگی سر به فلک کشیده کلیسای باشکوه کاتولیک رومی قرار داشت.

    امنیت در سراسر مراسم بسیار بالا بود – خیابانی که رئیس جمهور سابق و بانوی اول وارد کلیسا شدند، به جز راهپیمایی بسته بود. حدود 100 نفر از اعضای مطبوعات بیرون جمع شدند.

    دونالد ترامپ جونیور واکنش مادرش را به یاد آورد که در حدود 4 سالگی در رستوران گوسمن در مونتاوک در همپتونز عصبانی شد.

    دونالد ترامپ به عنوان رئیس جمهور، شش ماه قبل از ترک قدرت، مراسم خاکسپاری برادرش رابرت را در کاخ سفید برگزار کرد. اما او به طور کلی از تشییع جنازه دولتی اجتناب می کرد.

    خانواده ترامپ اوایل روز چهارشنبه در یک مراسم تشییع جنازه خصوصی در کلیسای تدفین فرانک ای کمپبل شرکت کرده بودند.

    او مراسم تشییع جنازه رهبر حقوق مدنی، نماینده جان لوئیس در آتلانتا را که دو تابستان پیش با حضور باراک اوباما، جورج دبلیو بوش و بیل کلینتون برگزار شد، از دست داد و همه آنها مداحی کردند.

    هی، دوست 40 ساله اش، می گوید: «ایوانا می خواهد یک جشن بزرگ و پر زرق و برق در زندگی اش برگزار کند. “امروز او دقیقاً همان جایی است که به آن تعلق دارد. در کانون توجه و در بهشت.”

    مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید



  • منبع

    دونالد و ملانیا ترامپ از یک در کناری سنگ آهک و گرانیت قوسی برای ورود به کلیسای سنت وینسنت فرر به سبک گوتیک در سال 1918 در قسمت بالایی ایست ساید منهتن استفاده کردند.

    دونالد ترامپ و اعضای خانواده در مقابل یک کلیسا تجمع کردند.

    لوین که دخترش با ایوانکا در مدرسه باله درس می‌خواند، می‌گوید: «اما او مثل من اروپایی است و ما می‌دانیم که چگونه همه چیز را نزدیک نگه داریم».