زن اورنج کانتی که در کنسرت هالسی نفرت ضد آسیایی را تجربه کرد، صحبت می کند

او نه تنها یک بار، بلکه دو بار گفت. فان به NextShark می گوید که ناآرام، سعی کردم وسایلم را جمع و جور کنم تا بلافاصله پس از اتمام مسابقه، آنجا را ترک کنم. «داشتم چراغ قوه تلفنم را می‌تاباندم و سعی می‌کردم ژاکت افتاده‌ام را پیدا کنم که دیدم زن روی آن الکل ریخت و وسایل شخصی من را کاملاً خیس کرد. مست ترین مرد از عصبانیت من خندید و تنها چیزی که زن باید بگوید “خوب” بود.

«آن عوضی‌های آسیایی را ول کن. نگذارید شب ما را خراب کنند. به هر حال آنها به اینجا تعلق ندارند.» ظاهراً یک زن از گروه به مرد گفت.

من این داستان را برای افزایش آگاهی و ایجاد یک تغییر فرهنگی به اشتراک می گذارم. من داستانم را به اشتراک می گذارم تا خودمختاری خود را باز پس بگیرم. تا قدرتم را دوباره برقرار کنم برای جدا کردن آنچه برای من درد می آورد و آنچه که دوست دارم،” او در یک نوشت پست اینستاگرام. وقتی شما صحبت می کنید، مردم گوش می دهند. من این حادثه نفرت را به City، Live Nation و Stop AAPI Hate گزارش کردم و در کمتر از یک هفته از مقامات شهر، افسران امنیتی و رهبران ارشد تضمین هایی دریافت کردم که کارکنان کنسرت بهتر آموزش خواهند دید. امیدوارم اقدامات بیشتری دنبال شود.»

کت فان، 26 ساله، و دوستش در کنسرت هالسی در آمفی تئاتر فایو پوینت بودند که او گفت که گروه دیگری از کنسرت‌کنندگان ظاهراً روی آن‌ها نوشیدنی ریخته و در 9 ژوئیه کامنت‌های ضد آسیایی منتشر کردند.

یک زن آسیایی که در کنسرت هالسی در ایروین کالیفرنیا یک حادثه نفرت ضد آسیایی را تجربه کرد، داستان خود را به اشتراک گذاشته است.

اگرچه دو نماینده از شرکت شخصاً از Phan عذرخواهی کردند، او به طور خاص امیدوار است که Live Nation و کارکنان آمفی‌تئاتر FivePoint تحت مداخله تماشاگران و آموزش مهارت‌های فرهنگی و همچنین کارگاه‌های آموزشی ضد نژادپرستی برای شناخت بهتر و رسیدگی به مهمانان متخاصم و حوادث نفرت‌انگیز باشند.

تصویر ویژه از طریق Catt Phan





منبع

او همچنین توصیه کرد که روش‌های مداخله Bystander را برای شرکت کنندگان در کنسرت ایمیل کنید و اعلامیه‌های روی صفحه و حضوری از Live Nation و FivePoint Amphitheatre را قبل از شروع رویدادها برای محکوم کردن رفتارهای بی‌نظم، آزار و اذیت کلامی و هر نوع نفرت ارائه کنید.

او می افزاید: “هالسی هنوز هنرمند مورد علاقه من است زیرا موسیقی او به من احساس قدرت می دهد.” «همه سزاوار این هستند که احساس امنیت، دوست داشته شدن و قدرتمند بودن کنند. فرهنگ ما باید تغییر کند و این با صحبت کردن در برابر تجاوزات خرد و نژادپرستی اتفاقی در زندگی روزمره ما شروع می‌شود.»

فان به NextShark می‌گوید: «نفرت یک مسئله سیستماتیک است و با پلیس بیشتر یا مقابله با خشونت برطرف نمی‌شود. من می خواهم مردم به یاد داشته باشند که گزارش مهم است. ما فقط آمار نیستیم، بلکه با گزارش جنایات و حوادث ناشی از نفرت می‌توانیم صدای جمعی خود را بلندتر کنیم.”

اطلاعات بیشتر از NextShark: شرکت کننده نمایش بت آفریقایی-چینی مورد هدف حملات نژادپرستانه آنلاین

فان، یک آمریکایی ویتنامی، ادعا می‌کند که این گروه چهار نفره در حالی که با آنها برخورد کرده بودند، مست شده بودند. به گفته فان، مردی نوشیدنی خود را روی دوست فان ریخت و هنگامی که فان با او روبرو شد، سعی کرد انگشتانش را روی دهان او بگذارد تا در حالی که می خندید مانع صحبت کردنش شود.

فان می‌گوید که با روابط انسانی اورنج کانتی، یک سازمان غیرانتفاعی که به اجرای برنامه‌های روابط انسانی فعال اختصاص دارد، تماس می‌گیرد تا یک استراتژی جامعه‌محور در حذف نفرت با انگیزه سوگیری ایجاد کند.

اطلاعات بیشتر از NextShark: Kaiser Permanente 900000 دلار کمک مالی به 9 گروه AAPI در کالیفرنیای شمالی اهدا می کند

فان در اینستاگرامش می‌گوید: «وقتی به مردم می‌گویم چه اتفاقی افتاده، چیزی که می‌شنوم این است که «شما باید خیلی خوش شانس باشید که زنده هستید، مثل اینکه ما باید بمیریم، به سمت آنها شلیک کنند و مورد بی‌رحمی قرار بگیریم تا درد خود را توجیه کنیم.» ویدئو “من اینطور فکر نمی کنم. از لحظه ای که به این کشور آمدم به من گفته شد که به اینجا تعلق ندارم و سکوتم تمام شده است. من دارم صحبت می کنم و واقعاً امیدوارم که گوش کنید.»

تامی کیم، معاون شهردار ایروین، از فان حمایت کرد و به تقویت داستان او در Live Nation، شرکتی که کنسرت هالسی در ایروین را مدیریت کرد، کمک کرد. فان از شرکت رویدادها درخواست کرد تا گروه را از حضور در کنسرت های آینده منع کند.

فان، مدیر ارشد ارتباطات و آموزش در Cause Communications در لس آنجلس، این حادثه را در رسانه های اجتماعی از جمله شخصی خود به اشتراک گذاشت. اینستاگرام، در روز دوشنبه. او می‌گوید که از اینکه تماشاگران و محافظان در کنسرت هیچ کمکی به او و دوستش نکردند، در میان افزایش جنایات نفرت‌انگیز ضد آسیایی در سراسر کشور، ناامید شده است.

اطلاعات بیشتر از NextShark: زن در استرالیا پس از اینکه آسیایی‌های دوزبانه به زبان غیرانگلیسی صحبت می‌کنند دچار فروپاشی نژادپرستانه شد