دیوید هاگ، بازمانده پارکلند، پس از هجوم به اندی بیگز، نماینده مجلس نمایندگان، به دلیل استفاده از همان منطق “تیراندازان دسته جمعی در مانیفست شما” از جلسه کنترل اسلحه در مجلس اخراج شد.

در این دیدار، بیگز، یک جمهوری‌خواه اهل آریزونا، ادعا کرد که آمریکایی‌ها، به‌ویژه ساکنان ایالت او، برای محافظت از خود در برابر «تهاجم» مهاجران غیرقانونی، که به گفته قانونگذار محافظه‌کار «خطر یا تهدید» هستند، به سلاح‌های تهاجمی نیاز دارند.

دیوید هاگ، بازمانده تیراندازی سال 2018 در دبیرستان مارجوری استونمن داگلاس در پارکلند، فلوریدا و بنیانگذار جنبش مارس برای زندگی ما، در جریان “راهپیمایی برای زندگی ما”، یکی از یک سری تظاهرات سراسری علیه خشونت مسلحانه، در واشنگتن سخنرانی می کند. ، دی سی، ایالات متحده، 11 ژوئن 2022.جاشوا رابرتز/رویترز

  • فعال کنترل اسلحه: “تیرانداز در دبیرستان من: یهودی ستیز، ضد سیاه پوست و نژادپرست. تیرانداز در ال پاسو آن را تهاجم توصیف کرد.” در طول جلسه بر سر بیگز فریاد زدبا اشاره به تیراندازی سال 2019 در فروشگاه والمارت در ال پاسو، تگزاس.

    بیگز گفت آمریکایی ها برای دفاع از خود در برابر “تهاجم به مرز جنوبی” به اسلحه نیاز دارند.

مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید





منبع

دیوید هاگ، بازمانده تیراندازی سال 2018 در دبیرستان مارجوری استونمن داگلاس

سخنگوی بیگز بلافاصله به درخواست اینسایدر برای اظهار نظر پاسخ نداد.

در حالی که نیروهای امنیتی او را از اتاق کمیته اسکورت می کردند، او افزود: “حدس بزنید چیست؟ آن اسلحه ها از ایالات متحده آمریکا می آیند. آنها از مکزیک نمی آیند.” “شما نکات یک تیرانداز دسته جمعی را تکرار می کنید، قربان. شما خشونت را ادامه می دهید.”

کمیته قضایی مجلس نمایندگان روز چهارشنبه برای بحث در مورد سیاست های کنترل اسلحه، از جمله ممنوعیت سلاح های تهاجمی در سال 2021 و قانون دسترسی برابر برای قربانیان خشونت با سلاح، گرد هم آمد.

دیوید هاگ، بنیانگذار مارس برای زندگی ما، با اندی بیگز، نماینده مجلس، به خاطر سخنانش در مورد مالکیت اسلحه مواجه شد.

  • اظهارات بیگز باعث شد هاگ از جای خود در گالری بلند شود و فریاد بزند: “شما در بیانیه خود نکات تیراندازی دسته جمعی را تکرار می کنید!”

    بیگز گفت: «واقعیت این است که این تهاجم به مرز جنوبی ماست.

    ویدئو: واکنش والدین قربانیان سندی هوک، پارکلند به تیراندازی تگزاس

    بازمانده تیراندازی پارکلند روز چهارشنبه در جلسه قوه قضائیه مجلس نمایندگان درباره کنترل اسلحه صحبت کرد.

  • دیوید هاگ، بازمانده پارکلند، روز چهارشنبه پس از آن که اندی بیگز، نماینده حزب جمهوری خواه را متهم کرد که همان لفاظی هایی را که مردان مسلح در تیراندازی های دسته جمعی به کار می بردند، از جلسه کنترل اسلحه در مجلس اخراج کردند.