“زندگی خود را پس خواهیم گرفت”

در آخرین روزهای ریاست جمهوری دونالد ترامپ، رئیس جمهور وقت آمریکا، جرد کوشنر به همسرش، ایوانکا، گفت که “آماده” بازگشت به زندگی آنها قبل از تبدیل شدن به مشاوران ارشد ترامپ است.

مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید



منبع

کوشنر و ایوانکا ترامپ از زمان خروج از کاخ سفید دور از کانون توجه بوده اند و تا حد زیادی از دونالد ترامپ دوری کرده اند.

در یک جدایی مهم دیگر از پدرش، ایوانکا همچنین به کمیته گفت که “پذیرفت” که هیچ مدرکی دال بر تقلب گسترده در انتخابات 2020 وجود نداشت، زمانی که ویلیام بار، دادستان کل وقت، یک ماه پس از انتخابات علناً این را اعلام کرد.

کوشنر و ایوانکا از زمانی که کاخ سفید را ترک کردند و به میامی فلوریدا نقل مکان کردند تا حد زیادی از توجه عمومی دور ماندند. سی‌ان‌ان در ژوئن 2021 گزارش داد، اگرچه تخمین زده می‌شود که این زوج 1.5 ساعت با باشگاه ترامپ در مار-آ-لاگو در وست پالم بیچ فاصله دارند، اما آنها از رئیس جمهور سابق دوری کرده‌اند.

وقتی از کوشنر پرسیده شد که آیا تا به حال نظرات خود را در مورد جولیانی با ترامپ در میان گذاشته است یا خیر، کوشنر پاسخ داد: “اوم، حدس می زنم، بله.” او بعداً توضیح داد: “اصولاً رویکردی که من اگر جای شما بودم نبود.”

کوشنر در دسامبر 2021 به ایوانکا گفت: “پنج سال گذشته است، اما در سی روز دیگر، ما مسئولیت بسیار کمتری خواهیم داشت و زندگی خود را پس خواهیم گرفت.” : خاطرات کاخ سفید» که اینسایدر به دست آورد.

دختر اول سابق گفت: “این دیدگاه من را تحت تاثیر قرار داد. من به دادستان کل بار احترام می گذارم، بنابراین آنچه را که او می گفت پذیرفتم.”

او شهادت داد: «نمی‌دانم که نظر محکمی درباره آنچه که او باید بگوید، در آن شرایط داشتم. نتایج هنوز در حال شمارش بود. مشخص شده بود که مسابقه در شب انتخابات برگزار نخواهد شد.

در آن زمان، کوشنر به هماهنگ کردن واکنش مداوم دولت ترامپ به همه‌گیری کووید-19 کمک می‌کرد. او در کتاب خود نوشت که در تلاش برای نهایی کردن قراردادی با شرکت داروسازی فایزر برای سفارش میلیون‌ها دوز بیشتر واکسن بلافاصله پس از تایید سازمان غذا و داروی آمریکا بود.

در روزهای پایانی ریاست جمهوری ترامپ، جرد کوشنر به ایوانکا ترامپ گفت که او “آماده” بازگشت به زندگی قبلی خود است.

  • جرد کوشنر، ایوانکا ترامپ

    کوشنر در دسامبر 2021 به ایوانکا گفت: «در سی روز دیگر مسئولیت بسیار کمتری خواهیم داشت و زندگی‌مان را پس خواهیم گرفت».

  • جارد کوشنر و ایوانکا ترامپ در 29 نوامبر 2020 در چمن جنوبی کاخ سفید قدم می زنند.پاتریک سمنسکی/AP

    • در همین حال، ایوانکا به کمیته گفت که معتقد نیست پدرش باید در روز انتخابات 2020 اعلام پیروزی می کرد.

      کوشنر در یک عصر دسامبر پس از آن که او بعدازظهر را بین مذاکره تلفنی با آلبرت بورلا، مدیرعامل شرکت فایزر و بحث در مورد عفو ریاست جمهوری با ترامپ گذراند، به ایوانکا گفت: «فکر نمی‌کنم که ما به آن دوره‌ای که امیدوار بودیم برسیم. ، طبق کتاب. او نوشت، کوشنر سرانجام با فایزر به توافق رسید.

      کوشنر به قانونگذاران شهادت داد که از رئیس جمهور خواسته است از مشاوره حقوقی رودی جولیانی شهردار سابق نیویورک استفاده نکند.

      کوشنر و ایوانکا هر دو در 6 ژانویه 2021 در برابر کمیته منتخب مجلس برای تحقیق درباره شورش کنگره شهادت دادند. بخش‌هایی از هر دو مصاحبه آنها توسط هیئت در طول یک سری جلسات عمومی در ژوئن و ژوئیه پخش شد.

      او نوشت: من آماده ام. ما فقط باید سی روز دیگر به سختی ادامه دهیم.”

      کتاب خاطرات کوشنر که جزئیات سال‌های حضور او در کاخ سفید ترامپ را شرح می‌دهد، قرار است در ۲۳ اوت منتشر شود.