مارجوری تیلور گرین پس از اینکه الکس جونز را به پرداخت 4 میلیون دلار برای بدنام کردن والدین سندی هوک محکوم کرد تشویق کرد.

سایر شخصیت های راست افراطی در مورد محاکمه جونز نسبتاً سکوت کرده اند.

الکس جونز در دادگاه افترا در تگزاس در 2 اوت 2022 در دفاع از خود شهادت می دهد.

مارجوری تیلور گرین، نماینده الکس جونز پس از پایان محاکمه افترای سندی هوک، از او تمجید کرد.

  • جمهوری‌خواه جورجیا، که مانند جونز، طرفداران زیادی با ارائه نظریه‌های توطئه راست افراطی ایجاد کرده است، اظهارات جونز در جریان محاکمه‌اش درباره مجرم جنسی محکوم به جنایت جفری اپستین را برای ستایش مورد توجه قرار داد.

    اگرچه بیل کلینتون، رئیس جمهور سابق، قبل از محکومیت اپستین در سال 2008 به خرید یک کودک برای روسپیگری، با اپستین ارتباط داشت، اما هیچ مدرکی برای اثبات این ادعا وجود ندارد که کلینتون از جنایات اپستین اطلاع داشته یا در آن مشارکت داشته است.

    مارجوری تیلور گرین، نماینده پارلمان، پس از محاکمه الکس جونز، نظریه پرداز توطئه، به دلیل بدنام کردن والدین کودکی که در تیراندازی دسته جمعی سندی هوک کشته شد، در توییتر ستایش کرد.

    گرین نیز مانند جونز، تئوری‌های توطئه را به دروغ ادعا می‌کند که تیراندازی‌های دسته جمعی فریب است، و یک بار با دیوید هاگ، یکی از بازماندگان تیراندازی دسته جمعی در دبیرستان پارکلند در سال 2018، مواجه شد و مورد آزار و اذیت قرار گرفت.

    در طول محاکمه، والدین تهدیدات و آزارهایی را که پس از جونز دریافت کرده بودند، به دروغ توصیف کردند و بارها در نمایش Infowars خود ادعا کردند که تیراندازی در سال 2012 به عنوان بخشی از یک توطئه دولتی جعلی بوده است.

    روز پنجشنبه، جونز به دلیل تکرار ادعاهای ساختگی مبنی بر اینکه این تیراندازی دسته جمعی فریب بوده است، به پرداخت 4.1 میلیون دلار به والدین قربانی سندی هوک محکوم شد.

    روز پنجشنبه، جونز به دلیل ادعاهای جعلی خود مبنی بر جعلی بودن تیراندازی به پرداخت 4.1 میلیون دلار محکوم شد.

  • هنگامی که توسط یک وکیل دادگستری در جریان محاکمه در مورد ترویج نظریه‌های توطئه بی‌اساس و به سبک QAnon درباره نخبگان سیاسی که شبکه‌های قاچاق کودکان را اداره می‌کنند، مورد سوال قرار گرفت، جونز به روابط بین اپستین و بیل و هیلاری کلینتون اشاره کرد.

    جونز از زمانی که گرین فعالیت سیاسی خود را در سال 2020 آغاز کرد، از او حمایت کرد و مکرراً او را در برنامه خود میزبانی کرد و او را بسیار تحسین کرد. در ماه ژوئیه، او پیشنهاد کرد که او باید برای ریاست جمهوری نامزد شود.

    هم جونز و هم گرین از متحدان سرسخت دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا هستند که قبلاً با اپستین ارتباط داشت.

    گرین در مورد سخنان جونز در روز پنجشنبه گفت: “من به دوستم الکس جونز پیامک می‌دهم که چقدر من، همراه با میلیون‌ها نفر، به او برای این پاسخ افتخار می‌کنم.”

    مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید



    منبع

    او یکی از معدود اینفلوئنسرهای MAGA است که در طول آزمایش از جونز حمایت کرد.

  • الکس جونز در دادگاه افترا در تگزاس شهادت می دهد.برایانا سانچز/پول از طریق رویترز