ریکی مارتین ستاره پورتوریکو با شکایت تجاوز جنسی روبرو شد

در این دادخواست آمده است که سانچز روزانه تا 10 پیام برای مارتین می فرستد که اکثریت آنها “بی معنی و بدون هیچ هدف خاصی” هستند. همچنین او را به انتشار شماره خصوصی مارتین متهم می کند و او را مجبور به تغییر آن می کند.

آنها گفتند که اتهامات سانچز برای مارتین حداقل 10 میلیون دلار از قراردادها و پروژه های لغو شده، به علاوه 20 میلیون دلار دیگر به اعتبار وی خسارت وارد کرده است.

فردی که مجاز به صحبت در مورد این پرونده نبود، تأیید کرد که برادرزاده مارتین، دنیس یادیل سانچز مارتین، شکایت را ارائه کرده است. این شخص گفت که این شکایت به طور خودکار منجر به دستگیری نمی شود زیرا حادثه ادعایی اخیراً نیست، و افزود که پلیس بررسی می کند و تعیین می کند که آیا اتهامات لازم است یا خیر.

سانچز قبلاً در ماه جولای درخواست منع تعقیب مارتین را داده بود، اما قاضی بعداً پس از اینکه سانچز با سوگند پذیرفت که هرگز توسط خواننده مورد تجاوز جنسی قرار نگرفته است، پرونده را بایگانی کرد.

در این دادخواست آمده است: “هیچ چیز دور از حقیقت نیست.”

سن خوان، پورتوریکو (AP) – یک شکایت تجاوز جنسی علیه ریکی مارتین، ستاره پاپ پورتوریکو، که اخیراً از برادرزاده‌اش به دلیل ادعاهای نادرست سوء استفاده جنسی شکایت کرده است، ثبت شده است.

وکلای دادگستری همچنین خاطرنشان کردند که یک قاضی قبلاً دو دستور منع سانچز را در یک پرونده تعقیب و گریز غیرمرتبط صادر کرده بود.



منبع

فلاویا فرناندز، سخنگوی مارتین، به AP گفت که تیم حقوقی او در حال ارزیابی وضعیت است و فعلاً اظهار نظر عمومی نمی کند.

علاوه بر این، در این شکایت آمده است که سانچز به دروغ ادعا کرده است که به مدت هفت ماه با مارتین رابطه عاشقانه داشته و خواننده نمی‌خواهد این رابطه تمام شود و با سانچز با فرکانس تماس خواهد گرفت.

روز پنجشنبه، وکلای این هنرمند علیه برادرزاده‌اش که او را «مضطرب» توصیف کردند، شکایت کردند. آنها او را به اخاذی، آزار و شکنجه بدخواهانه، سوء استفاده از قانون و خسارت متهم کردند.

ادوارد رامیرز، سخنگوی پلیس روز شنبه به آسوشیتدپرس گفت، این شکایت روز جمعه در یک حوزه پلیس در پایتخت سان خوان ثبت شد. با توجه به ماهیت شکایت، اطلاعاتی از جمله اینکه چه کسی شکایت را ثبت کرده و جزئیات ادعاها عمومی نیست.