ویلیام، کیت، هری و مگان برای سورپرایز پیاده‌روی ویندزور، جمعیت لذت‌بخش با هم متحد می‌شوند

همه اینها فراموش شده یا حداقل به طور موقت کنار گذاشته شد، زیرا چهار خانواده سلطنتی با یک ماشین سلطنتی رسمی با هم آمدند و چند دقیقه ای را صرف تماشای کارت ها و یادداشت ها و گل هایی کردند که عموم مردم برای ملکه گذاشته بودند، اما به سرعت توجه آنها را به انتظار معطوف کردند. جمعیت

بزرگترین اسکوپ ها و رسوایی های Daily Beast را مستقیماً در صندوق ورودی خود دریافت کنید. ثبت نام کن.

اندرو کولدریج/رویترز

مطلع باشید و دسترسی نامحدودی به گزارش های بی بدیل Daily Beast داشته باشید. اکنون مشترک شوید.



منبع

ظاهر مشترک قابل توجه، که به یاد قدم زدن برادران قبل از عروسی هری و مگان است، مبتنی بر تلاش آگاهانه برای نزدیکی است که توسط شاه چارلز آغاز شد، که در سخنرانی افتتاحیه خود به ملت گفت: “من همچنین می خواهم عشق خود را به مردم ابراز کنم. هری و مگان همچنان به ساختن زندگی خود در خارج از کشور ادامه می دهند.

هر چهار نفر در حالی که با دست دادن و پذیرفتن گل، مورد استقبال پرشور جمعیت قرار گرفتند.

شاهزاده ویلیام: “مدتی طول می کشد تا واقعیت زندگی بدون مادربزرگ واقعی شود”

شاهزاده هری و مگان مارکل به همراه شاهزاده ویلیام و کیت میدلتون بعدازظهر شنبه ظاهر شدند تا ادای احترامات گل برای ملکه را در نمایشی خیره کننده از وحدت خانوادگی تماشا کنند، در حالی که ویندزورها سعی می کردند دشمنی تلخی را که خانواده های آنها را به هم ریخته پشت سر بگذارند.

یک منبع در اردوگاه ویلیام به دیلی بیست گفت که انگیزه برای ظاهر مشترک از سمت او بوده است. این منبع گفت: “شاهزاده ولز از دوک و دوشس دعوت کرد تا به او و شاهزاده خانم ولز بپیوندند.”

تصاویر تلویزیونی زوج‌ها را نشان می‌دادند که لباس‌های عزا به تن داشتند، به‌عنوان یک چهار نفر برای دیدار با مردم، به ادای احترام به گل‌ها نگاه می‌کردند، سپس با اعضای جمعیت که با هیجان نام خود را صدا می‌کردند، صحبت می‌کردند.

این منبع افزود که ویلیام «فکر می‌کرد این نمایش مهمی از اتحاد در زمان بسیار دشواری برای خانواده بود».

بیشتر در The Daily Beast بخوانید.

هری و مگان دست یکدیگر را گرفتند و هری در حال گذاشتن دستش روی پشت مگان دیده شد.

اندرو کولدریج/رویترز

نمایش نمادین اتحاد با تصاویری از هری که به تنهایی به Balmoral سفر می‌کند و از آن برمی‌گردد در روزهای پنج‌شنبه و جمعه و منبعی که به آفتاب که شاه چارلز به مگان گفته بود که او در Balmoral “خوش آمد نمی کند”. خانواده سلطنتی همچنین از آنچه هری ممکن است در خاطرات آینده‌اش بگوید یا نگوید، پس از یک سری مصاحبه‌هایی که او و مگان انجام داده‌اند، نگران هستند و درباره بدرفتاری ادعایی خانواده سلطنتی با آنها صحبت می‌کنند.

در حالی که 40 دقیقه بعد آنها را ترک کردند، توسط جمعیت مشتاق سه تشویق به آنها داده شد.

در حالی که اعضای جمعیت برایشان دست تکان می دادند، دیده می شد که به ادای احترام مختلف اشاره می کردند و درباره آنها بحث می کردند.