روسیه می‌گوید به دلیل داشتن نیروهای جهش‌یافته آزمایشی که در بیولابس مخفی ساخته شده‌اند، در حال شکست است.

کنستانتین کوساچف، نایب رئیس شورای فدراسیون روسیه، و ایرینا یارووایا، معاون رئیس دومای دولتی، آنچه را که به عنوان یافته های بمب حاصل از “تحقیق” توصیف کردند، تبلیغ کردند.

و ما می بینیم: ظلم و وحشیگری که پرسنل نظامی اوکراین با آن رفتار می کنند، جنایاتی که آنها علیه مردم غیرنظامی مرتکب می شوند، جنایات وحشتناکی که آنها علیه اسیران جنگی مرتکب می شوند، تأیید می کند که این سیستم برای کنترل و ایجاد یک یارووایا به خبرنگاران گفت: ماشین قتل بی رحمانه تحت مدیریت ایالات متحده اجرا شد.

بیشتر در The Daily Beast بخوانید.

به نظر می رسد که آخرین تکرار با هدف توضیح شکست های نظامی روسیه از طریق نیروهای جهش یافته اوکراینی باشد.

این ادعا روز دوشنبه توسط دو قانونگذار روسی مطرح شد که کمیسیونی را برای تحقیق در مورد “آزمایشگاه های زیستی” در اوکراین تشکیل می دهند. کومرسانت گزارش شده است.

با گذشت نزدیک به پنج ماه از جنگ بی‌معنای خود علیه اوکراین، روسیه توضیح تازه‌ای برای اینکه چرا برنامه‌های کرملین برای تسلط سریع به طرز شگفت‌انگیزی از هم پاشید – به دلیل اینکه سربازان اوکراینی طی «آزمایش‌های مخفی» در آزمایشگاه‌های زیستی آمریکایی به ماشین‌های کشتار مافوق بشر تبدیل شدند، ساخته است. ، البته.

میگوئل مدینا

قانونگذاران روسی ادعا می‌کنند که شکست واقعی مسکو سربازان اوکراینی «مصرف‌شده» بوده است.

او مدعی شد: «و داروهای تقویت‌کننده عملکردی که هنوز برای خنثی کردن کامل آخرین آثار آگاهی انسان و تبدیل آن‌ها به بی‌رحم‌ترین و کشنده‌ترین هیولاها به آنها داده می‌شود نیز این موضوع را تأیید می‌کند.»

آنها ادعا کردند که آزمایش خون اسرای جنگی اوکراینی “مجموعه ای از بیماری ها” را کشف کرد که نشان می دهد آنها به طور مخفیانه “برای اهداف نظامی” آزمایش شده اند.

یارووایا گفت: «ممکن است این موضوع در مورد آزمایش این داروها بر روی پرسنل نظامی بوده باشد.

بزرگترین اسکوپ ها و رسوایی های Daily Beast را مستقیماً در صندوق ورودی خود دریافت کنید. ثبت نام کن.

به نظر می رسد این ادعاها برداشت جدیدی از تئوری توطئه آزمایشگاه های زیستی باشد که وزارت دفاع روسیه به طور معمول برای توجیه جنگ مطرح می کند.

مطلع باشید و دسترسی نامحدودی به گزارش های بی بدیل Daily Beast داشته باشید. اکنون مشترک شوید.



منبع

میگوئل مدینا

به طور عجیبی، او همچنین ادعا کرد که وجود آنتی بادی های هپاتیت A در خون زندانیان اوکراینی دلیلی بر توطئه آزمایشگاه های زیستی آمریکایی است، زیرا وزیر بهداشت سابق اوکراین یک شهروند دوگانه اوکراینی-آمریکایی بود که برای تهیه دارو برای درمان هپاتیت کار کرده بود. در کشور.

در حالی که تاریخ تئوری توطئه تماماً به اتحاد جماهیر شوروی بازمی‌گردد، اما پس از حمله 24 فوریه توسط ارقام کرملین بیشتر تقویت شده است، به عنوان ادعای اولیه مسکو مبنی بر اینکه به اوکراین حمله کرده است تا کشوری تحت رهبری را «نازی‌زدایی» کند. یک رئیس‌جمهور یهودی نتوانست فراتر از تبلیغات داخلی خود جذابیت زیادی کسب کند.