روسیه متهم به ترک نیروهای مجروح شده در حالی که پوتین به سمت “شکست کامل” می رود

روحیه ضعیف همچنان سربازان روسیه را آزار می دهد و اوکراین ادعا می کند که چندین واحد روسی “در تلاش برای مذاکره با اوکراینی ها برای تسلیم شدن و انتقال تحت نظارت قوانین بین المللی” بوده اند.

JUAN BARRETO/AFP از طریق Getty Images

این اظهارات در طول یک ماه بی رحمانه برای ارتش روسیه، پس از اینکه نیروهای اوکراینی بیش از 3000 مایل مربع از زمین ها را در شمال شرق این کشور بازپس گرفتند، بیان شد.

اطلاعات اوکراین همچنین روز یکشنبه ادعا کرد که برخی از بیمارستان‌های نظامی روسیه از درمان به اصطلاح «داوطلبانی» که از طرف روسیه می‌جنگند، خودداری کرده‌اند، زیرا آنها طبقه‌بندی منظم نیروهای مسلح را ندارند. به گفته اطلاعات اوکراین، در حالی که نیروهای روسی از سرزمین‌های اشغالی عقب‌نشینی می‌کردند، سایر جنگجویان داوطلب «بدون هیچ حمایت یا کمکی رها شدند».

دولت خاطرنشان کرد که مقامات به نبش قبر اجساد در “محل دفن دسته جمعی” در نزدیکی ایزیوم، جایی که بیش از 400 قبر در آن کشف شده است، ادامه می دهند.

جنگ همچنان تلفات سنگینی دارد. مانند روزنامه گاردین روز یکشنبه گزارش شد، اوله سینیهوبوف، فرماندار منطقه خارکف، گفت که چهار پزشک در جریان تخلیه یک بیمارستان روانی در اثر گلوله باران روسیه کشته شدند. دو بیمار نیز زخمی شدند.

بیشتر در The Daily Beast بخوانید.

کرملین و رسانه‌های دولتی روسیه همچنان در کنار تلاش‌های جنگی ایستاده‌اند، اگرچه شکاف‌هایی آشکار شده است، زیرا حتی مبلغان وفادار نیز علناً ناامیدی خود را اعلام کرده‌اند.

مطلع باشید و دسترسی نامحدودی به گزارش های بی بدیل Daily Beast داشته باشید. اکنون مشترک شوید.



منبع

دریاسالار سر تونی راداکین، رئیس حرفه ای نیروهای مسلح بریتانیا، روز یکشنبه در مصاحبه ای با بی بی سی گفت: تهاجم روسیه به اوکراین یک شکست بزرگ بوده است که تنها دشمنان این کشور را تقویت کرده است.

راداکین همچنین اعلام کرد که فشارها بر رئیس جمهور روسیه در حال تشدید است. او گفت: «مشکلات او در حال افزایش است. او نیروی انسانی کافی ندارد. نیروهای او روی زمین ضعیف هستند.»

پوتین کرونی آهنگی را با فشار سخت برای سربازان بیشتر روسیه پخش می کند

دفتر ولودیمیر زلنسکی، رئیس‌جمهور اوکراین روز جمعه اعلام کرد که به جمع‌آوری شواهدی درباره جنایات جنگی ادعایی توسط نیروهای روسی، از جمله «اتاق‌های شکنجه که در آن غیرنظامیان شهرها و شهرک‌های اشغالی مورد آزار و اذیت قرار گرفته‌اند» ادامه می‌دهد.

در همین حال، تعدادی از متحدان پوتین اخیراً در شرایط عجیبی جان خود را از دست داده اند، از جمله یک سردبیر روزنامه که به طور ناگهانی بر اثر “خفگی” جان خود را از دست داد و دیگری که گفته می شود از قایق سقوط کرده است.

پوتین در تمام اهداف استراتژیک نظامی خود شکست می خورد. او می خواست اوکراین را تحت سلطه خود درآورد. این اتفاق نمی افتد… او می خواست عزم بین المللی را بشکند. خوب، در واقع، این در این دوره تقویت شده است.

JUAN BARRETO/AFP از طریق Getty Images

بزرگترین اسکوپ ها و رسوایی های Daily Beast را مستقیماً در صندوق ورودی خود دریافت کنید. ثبت نام کن.