گزارش شده است که مهاجران بدون اطلاع از خرید بلیط هواپیما از تگزاس به ساکرامنتو سوار شدند و مجبور شدند با پای برهنه از فرودگاه کالیفرنیا به یک موسسه خیریه محلی بروند.

ران دیسانتیس، فرماندار فلوریدا اخیراً ده ها مهاجر را به تاکستان مارتا در ماساچوست برد. و گرگ ابوت، فرماندار تگزاس، اتوبوس‌هایی از مهاجران را به شهرهای بزرگ دیگر در سراسر کشور، از جمله واشنگتن دی سی، فرستاده است.

گوتیرز به KCRA گفت: “آنها واقعا گیج شده بودند. دو نفر از آنها گفتند که می خواهند به یوتا بروند و یکی می خواهد به منهتن برود و به نوعی در ساکرامنتو قرار گرفتند.”

یکی از این مردان که نامش در گزارش ذکر نشده است، گفت که آنها حدود 45 روز قبل از کشور خود را ترک کرده و به مرکز منابع مهاجران در سن آنتونیو، تگزاس منتقل شده اند.

به گزارش سی‌بی‌اس نیوز، به این گروه اسنادی داده شد که آنها را به پناهگاهی هدایت می‌کرد که معلوم شد یک ساختمان اداری برای خیریه‌های کاتولیک است که خدمات اجتماعی را به افراد نیازمند ارائه می‌دهد.

مهاجران در نزدیکی پایان دیوار مرزی در روز سه شنبه، 23 اوت 2022، در نزدیکی یوما، آریزونا، منتظر رسیدگی توسط ماموران گشت مرزی هستند.

بر اساس این گزارش، زمانی که مرد در آنجا بود، ادعا کرد که شخصی به آنها بلیط هواپیمای رایگان به ساکرامنتو را پیشنهاد داده است و آنها نمی توانند مقصد مورد نظر خود را انتخاب کنند.

مهاجران در نزدیکی پایان دیوار مرزی در روز سه شنبه، 23 اوت 2022، در نزدیکی یوما، آریزونا، منتظر رسیدگی توسط ماموران گشت مرزی هستند.(AP Photo/Gregory Bull)

  • به گزارش سی‌بی‌اس نیوز، این افراد در نهایت به یک بانک مواد غذایی شهری متصل شدند، که با NorCal Resist، یک گروه حمایت از مردم محلی تماس گرفت.

    به گزارش KCRA، یکی از داوطلبان این سازمان، گویا گوتیرز، آنها را برداشت و غذا و محل اقامت در یک هتل محلی فراهم کرد.

    سه مرد از یک گروه مدافع محلی کمک دریافت کردند که در زمینه غذا و سرپناه به آنها کمک کرد.

این در حالی است که ایالت های تحت رهبری جمهوری خواهان در واکنش به سیاست های مرزی جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا، حمل و نقل مهاجران به شهرهای پناهگاه را افزایش می دهند.

اصل مقاله را در Insider بخوانید



منبع

KCRA گزارش داد که آنها مطمئن نیستند که چه کسی بلیط ها را برای آنها خریداری کرده است.

  • KCRA روز شنبه گزارش داد که هشت نفر از ونزولا با دو پرواز مختلف وارد ساکرامنتو شدند. سه نفر از آنها پس از رسیدن به شهر مجبور شدند با پای برهنه از فرودگاه بین المللی ساکرامنتو تا یک موسسه خیریه محلی راه بروند.

    بر اساس گزارش ها، گروهی از مهاجران به طور رایگان از تگزاس به ساکرامنتو منتقل شدند.

  • بر اساس اخبار محلی، گروهی از مهاجران از تگزاس به شمال کالیفرنیا منتقل شدند و مشخص نیست چه کسی بلیط‌های آنها را خریداری کرده است.