رند پل مجبور به رأی گیری سنا در مورد کاهش احتمالی تأمین اجتماعی، مدیکر شود

صحبت از کاهش تامین اجتماعی را ریل سوم سیاست نامیده اند.

لی گفت که کاهش 5 درصدی کل هزینه‌های فدرال به‌عنوان «فوق‌العاده» یا «دراکونیایی» مورد انتقاد قرار می‌گیرد، اما او استدلال می‌کند که عواقب ادامه رشد چند تریلیون دلاری بدهی در هر سال ترسناک است.

او می‌گوید تامین اجتماعی و مدیکر، که او آن‌ها را «محرکان» بدهی‌ها می‌خواند، باید «از لحاظ پس‌انداز» روی میز مذاکره باشد.

رای “بله” خطر بیگانه شدن سالمندان و سایر رای دهندگانی را که نگران کاهش مزایای تامین اجتماعی و مدیکر هستند، می کند.

پل می‌گوید که بر اساس پیشنهاد او، «یک عدد بالای مطلق برای کل بودجه وجود خواهد داشت که طی دو سال آینده در مسیر تعادل در پنج سال آینده خواهد بود».

«شما این بازی سیاسی دیوانه‌وار را دارید که در آن همه به جای اینکه با مردم آمریکا روراست و صادق باشند و بگویند، «ما به امنیت اجتماعی موجود هیچ‌کس آسیبی نمی‌رسانیم، از امنیت اجتماعی خارج می‌شوند، راه حلی رو به جلو خواهیم داشت.» او گفت.

برای آخرین اخبار، آب و هوا، ورزش، و پخش ویدیو، به The Hill بروید.



منبع

«هزینه های اجباری بسیار زیاد است. این بیش از نیمی از هزینه های هر سال است. پل گفت: سالانه 5 درصد افزایش می یابد.

سناتور مایک لی (R-Utah)، یکی دیگر از منتقدان صریح توافق بایدن و مک کارتی، می‌گوید برنامه‌های مخارج اجباری مانند تامین اجتماعی و مدیکر باید به عنوان بخشی از هرگونه توافق کاهش کسری بودجه در نظر گرفته شوند.

اسکات گفت که او هرگز قصد غروب مدیکر یا تامین اجتماعی را نداشته است، اما این امر مانع از آن نشد که دموکرات‌ها از این طرح به عنوان یک حمله استفاده کنند.

رای “نه” سناتورهای جمهوری خواه را در معرض انتقاد محافظه کاران قرار می دهد که می گویند سیاست گذارانی که تامین اجتماعی را از اصلاحات معاف می کنند در مورد تعادل بودجه جدی نیستند.

بایدن و دموکرات‌های سنا بر سر طرح 12 ماده‌ای برای نجات آمریکا که سناتور ریک اسکات سال گذشته ارائه کرد و خواستار غروب تمام قوانین فدرال پس از یک دوره پنج ساله شد، بی‌رحمانه حزب جمهوری‌خواه را مورد انتقاد قرار دادند.

اما او گفت که مک کارتی احتمالاً در اوایل بحث امنیت اجتماعی و مدیکر را از روی میز حذف کرد.

پل می گوید که بر اساس طرح او، قانونگذاران می توانند تصمیم بگیرند که تامین اجتماعی و مدیکر را از کاهش هزینه ها معاف کنند، اما آنها باید این برنامه ها را تحت سقف هزینه های شدید تعیین شده در “جایگزین محافظه کارانه” او برای توافق مورد مذاکره پرزیدنت بایدن و رئیس مجلس کوین قرار دهند. مک کارتی (R-Calif.).

میچ مک‌کانل، رهبر جمهوری‌خواهان سنا، که در گذشته گفته بود که کنترل تفکیک حزبی بر دولت فرصت خوبی برای اعمال اصلاحات بزرگ و بحث‌برانگیز فراهم می‌کند، روز چهارشنبه اذعان کرد که پیشرفت در تامین اجتماعی یا مدیکر بسیار سخت بوده است. اصلاحات

او استدلال کرد که برنامه های مخارج اجباری مانند تامین اجتماعی و مدیکر بزرگترین محرک های بدهی هستند.

سناتور مایک براون (R-Ind.)، که همچنین علیه لایحه محدودیت بدهی رای خواهد داد، گفت که هزینه های فدرال به عنوان درصدی از تولید ناخالص داخلی کشور به “استراتوسفر” رفته است.

سناتور محافظه‌کار رند پل (راند پال) می‌گوید که سنا را مجبور خواهد کرد تا این هفته در مورد کاهش 5 درصدی کل هزینه‌های فدرال در هر یک از دو سال آینده رای دهد، پیشنهادی که شامل تامین اجتماعی و مدیکر می‌شود.

“این معامله احتکار آمیز که ما به دست آورده ایم سعی می کند هزینه های غیر نظامی اختیاری را کاهش دهد. [spending,] بنابراین هیچ کاری انجام نمی دهد.» او با کمی کنایه اضافه کرد.

کرامر اذعان کرد که کنگره “به اصطلاح” فرصت را از دست داد تا اصلاحات مالی بزرگی را در تامین اجتماعی و مدیکر انجام دهد، اما او گفت “تهدید نکول آنقدر بزرگ است” که جسورانه جمهوری خواهان را در طرح مطالبات محدود می کند.

جمهوری‌خواهان ماه‌ها از اتهامی که بایدن در سخنرانی خود در «وضعیت اتحادیه» مطرح کرد مبنی بر اینکه می‌خواهند تأمین اجتماعی و مدیکر را کاهش دهند، فرار کرده‌اند.

سناتور کوین کرامر (RN.D.) که از توافق محدودیت بدهی حمایت می کند، گفت که پل و دیگر محافظه کاران درست می گویند که «شما نمی توانید بودجه را صرفاً بر اساس هزینه های اختیاری متعادل کنید».

او می‌گوید که طرح مک‌کارتی-بایدن نمی‌تواند تأثیر معناداری در کسری بودجه فدرال ایجاد کند، زیرا «آنها واقعاً به مخارج غیر نظامی اختیاری نگاه می‌کنند» که تنها 17 درصد از بودجه فدرال را تشکیل می‌دهد.

این رای ناراحت کننده ای برای جمهوری خواهان سنا است که کنفرانس آنها را تقسیم می کند.

او گفت: “شما باید آن تصمیمات سخت را مانند هر رهبر واقعی بگیرید.”

کرامر در پاسخ به این سوال که آیا این یک اشتباه بود، گفت: “بله، فکر می کنم این اشتباه بود.”

او گفت: «اگر می‌خواهید شدید و ناگهانی صحبت کنید، ببینید چه اتفاقی می‌افتد در لحظه‌ای که هزینه‌های وام‌گیری ما به دلیل شیوه‌های خرج‌کردن بی‌رویه ما و به دلیل نرخ‌های بهره و سایر عوامل… به میانگین تاریخی پنج درصد برمی‌گردد.»

اکنون، آنها مجبورند در مورد کاهش عمیق و همه جانبه بودجه رای دهند که احتمالاً بر این برنامه ها تأثیر می گذارد.

براون گفت: «دیر یا زود، برنامه‌هایی که باعث کسری‌های ساختاری می‌شوند» مانند تأمین اجتماعی و مدیکر «باید مورد بررسی قرار گیرند، و همه این را در اینجا می‌دانند.

اما او استدلال کرد که شاید این حرکت سیاسی درستی بوده است.

مک کانل به خبرنگاران گفت: «در طول سال‌ها این چالش برانگیز بوده است که هر دو طرف به تصویر بسیار بزرگ نگاه کنند.

اما او توافق مک کارتی-بایدن را به دلیل کاهش هزینه ها ستایش کرد، پس از آن که کنگره آن را بیش از 2.7 تریلیون دلار از طریق دو لایحه آشتی حزبی در سال های 2021 و 2022 تحت کنترل دموکرات کنگره افزایش داد.

مک کارتی در اوایل سال، سوسیال سکیوریتی و مدیکر را حذف کرد. برخی از محافظه کاران فکر می کنند که این یک اشتباه بود.

انتظار می رود پیشنهاد پل تنها چند رای به دست آورد، زیرا جمهوری خواهان نمی خواهند قبل از انتخابات 2024 به دموکرات ها مهمات سیاسی بدهند.

اسکات در اوایل سال جاری آن را اصلاح کرد تا استثنائات خاصی برای مزایای تامین اجتماعی، مدیکر، امنیت ملی و کهنه سربازان ایجاد کند.

کرامر گفت: «نمی‌دانم که در زمینه افزایش سقف بدهی، چگونه می‌توانستید چیزی بیشتر از آنچه کوین مک کارتی دریافت کرده بود، به دست آورید.

او گفت: «حداقل ما در جهت دیگری پیش می رویم.

او هشدار داد: “پرداخت های بهره سالانه ما به سرعت بیش از یک تریلیون دلار در سال افزایش می یابد.” “این به راحتی می تواند از کل بودجه دفاعی ما فراتر رود، و در عرض چند سال، ما می توانیم ببینیم که کل سود ما در هزینه های بدهی حتی از کل هزینه های اختیاری ما بیشتر شود.”