تسلا تخفیف ها را بر روی خودروهای مدل 3 در موجودی ایالات متحده دو برابر می کند

به گفته تحلیلگران، تسلا در مواجهه با بادهای معکوس اقتصادی، رقابت فزاینده و افزایش تولید، امسال به شدت قیمت خودرو را در بسیاری از کشورها کاهش داده است و به تاکتیک سنتی خودروسازان مبنی بر ارائه انگیزه برای تسویه موجودی متوسل شده است.

تسلا همچنین تخفیف های نزدیک به 600 دلار را در برخی از مدل Y ها از سر گرفت. تسلا تخفیف های شدید تری به میزان 6330 دلار و 5000 دلار برای برخی خودروهای مدل X و مدل S با قیمت بالاتر ارائه کرد.

توسط هیونجو جین

تسلا در حال آماده شدن برای عرضه نسخه اصلاح شده مدل 3 خود در سال جاری در ایالات متحده است و ارسال برخی از مدل Y های خود را با سخت افزار جدید برای سیستم رانندگی نیمه خودکار خود پایلوت آغاز کرده است.

سان فرانسیسکو (رویترز) – شرکت تسلا تخفیف‌ها را بر روی برخی از خودروهای الکتریکی مدل 3 که قبلاً ساخته شده بود دو برابر کرده است و برای جلب خریداران در میان عدم قطعیت اقتصادی، رقابت فزاینده و طراحی مجدد آتی مدل اصلی خود، تخفیف‌هایی را برای مدل Y و سایر خودروهای موجود در فهرست موجودی خود در ایالات متحده ارائه کرده است. .

ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا در این ماه به سهامداران گفت که این شرکت برای اولین بار تبلیغات را امتحان خواهد کرد، در اقدامی که توسط تحلیلگران برای افزایش تقاضا مشاهده شده است. ماسک همچنین هشدار داد که تسلا از اقتصاد جهانی مصون نیست، زیرا به گفته او برای 12 ماه آینده دشوار خواهد بود.

در کالیفرنیا، بر اساس وب سایت آن، یک نوع مدل 3 در موجودی 42060 دلار قیمت داشت که 2680 دلار به قیمت خودروهای تازه سفارش داده شده تخفیف دارد. این دو برابر تخفیف 1300 دلاری در خودروهای مدل 3 است که کمتر از دو هفته پیش ارائه شد.

(گزارش توسط هیونجو جین؛ ویرایش توسط جیمی فرید)



منبع