راکون مودبانه یک دونات از یک دانکین درایو ‘مثل یک معمولی’ سفارش می دهد.

«در دنیا چه؟ دوست من. او دونات دانکین می‌خواهد. راننده پس از تماشای نزدیک شدن راکون به پنجره بیرون‌بر، کمی جلو می‌آید تا از نزدیک ببیند. او را نزن، او را نزن!

آن راهزنان نقابدار باید یک صفحه از پسر عموی مهربان خود بگیرند و شاید دفعه بعد فقط بپرسند.

به نظر می رسد احساسات Guptill تقریباً به طور جهانی توسط افرادی به اشتراک گذاشته می شود که 30 یا بیشتر نظر در صفحه فیس بوک او و بیش از 33000 نظر در TikTok گذاشته اند.

راکون صبورانه پشت پنجره منتظر می ماند. او احتمالاً دیر سر کار نیست.

کاربر دیگری، این بار در فیس بوک نوشت: «میزان سروتونینی که این برای من به ارمغان آورده است، بی نقص است.

راکون با استفاده از انگشتان بسیار زبردست خود، مودبانه یک دونات مات شده با وانیلی با ظاهری خوشمزه را در پنجه هایش دریافت می کند، قبل از اینکه آن را در دهانش بگذارد، چهار دست و پا شود و به داخل بوته ای نزدیک بچرخد، و احتمالاً از آن لذت می برد. با آرامش رفتار کن

کاربر دیگری در TikTok نوشت: «او می‌توانست آن را پرتاب کند، اما آن را مانند آقای کوچکی که هست به او داد.

چیزی که گوپتیل – و احتمالاً هر کسی که ویدیویی را که او گرفته است – انتظارش را نداشت، نحوه تبادل دونات بین راکون و کارگر دانکین بود.

“خیلی ناز! گوپتیل در کامنت دیگری در این پست نوشت.

کاربر دیگری نوشت: “اگر آنها گزینه خرید دونات روزانه راکون را داشتند، من 100٪ این کار را انجام می دادم.”

Dunkin بلافاصله به درخواست TODAY.com برای اظهار نظر در مورد حامی پروسیونید خود پاسخ نداد. گوپتیل هم همینطور.

به نظر می‌رسد اکثر نظر دهندگان فکر می‌کنند که این اولین باری نیست که این راکون خاص در درایو عبور می‌کند. واقعیت جالب: راکون ها می توانند تا سه سال به یاد بیاورند که چگونه وظایف را انجام دهند، بنابراین این دانکین احتمالا برای مدتی طولانی از این پسر کوچک بازدید می کند.

«بیشتر دانکین ها یک طلسم راکون دارند. مال من یک خانواده کامل داشت. یکی دیگر از کاربران TikTok اظهار داشت: آنها ما را در زباله دانی برای دور ریختن در آخر شب ملاقات می کنند.

این مقاله در ابتدا در سایت TODAY.com منتشر شده است



منبع

یکی دیگر از کامنت‌گذاران TikTok می‌نویسد: «به هیچ وجه این یک چیز روزمره برای راکون و کارگران نیست، خیلی معمولی بود.» “عاشقشم!”

اما، طبق یک پست در فیس بوک گوپتیل، او “خوشحال است که همه به اندازه (او) از آن قدردانی کردند.”

«او چه کار می کند؟ آیا آنها به او یک دونات می دهند؟» گوپتیل در حالی که مشغول تماشای کارگر دانکین است که در پشت پنجره درایو حرکت می کند، ادامه می دهد. اوه می‌خواهند به او دونات بدهند؟ اوه خدای من! انجام دهید. دونات را به او بیندازید.»

بن افلک از دنیای حیوانات خود را شناخته است.

این مخلوق که به معنای واقعی کلمه runs on Dunkin تنها در نوع خود نیست که برای ظاهر شدن در مکانی غیرمنتظره خبرساز شده است. در سال 2019، یک راکون به یک ماشین خودکار در یک دبیرستان فلوریدا نفوذ کرد، اما بعداً توسط یک افسر آزاد شد. سپس، در سال 2020، یک جفت راکون به بانکی در شهر ردوود، کالیفرنیا سر خوردند تا قبل از انجام هر سرقتی که برنامه ریزی کرده بودند، دیده شوند.

گوپتیل تکرار می‌کند: «اوه، خدای من!

“دانکین باید از این برای تبلیغات استفاده کند!” یک نظر دهنده را پیشنهاد کرد.

در 7 مه، کاربر TikTok سامانتا جین گوپتیل (@samguptuppy) ویدیوی کوتاهی را که در صف یک Dunkin در فلوریدا گرفته شده بود، در حساب کاربری خود به اشتراک گذاشت که بسیار ویروسی شد. در این کلیپ که بیش از 21 میلیون بازدید و 4 میلیون لایک به دست آورده است، گوپتیل را می‌توان شنید که ماجراهای مودب‌ترین راکون آمریکا را روایت می‌کند.