ران دیسانتیس پرونده پزشکی همه دانشجویان ترنس در دانشگاه های دولتی فلوریدا را درخواست کرد. اکنون دانش‌آموزان در حال برنامه‌ریزی برای ترک تحصیل در سراسر کشور هستند.

دانشجویان دانشگاه USF در محوطه دانشگاه USfF جمع می شوند

اندی فام، یکی از اعضای ارشد و قدیمی اتحادیه دانشجویان ترنس+ دانشگاه فلوریدا جنوبی، گفت که این اقدام ایالت را حمله مستقیم به حقوق ترنس ها می داند.

دانشجویان دانشگاه فلوریدا جنوبی در اعتراض به این درخواست تجمع کردند.جاستین بلانکو

  • براور به اینسایدر گفت: «نفرت زمانی پخش می‌شود که بی‌ضرر باشد، زمانی که احمقانه به نظر می‌رسد، و زمانی که به نظر می‌رسد موضع‌گیری یک واکنش افراطی است. ما، درست مانند هر نسلی، باید از حقوق مدنی دفاع کنیم که قبلاً برای آن مبارزه شده است، حقوقی که به دست آمده است، و حقوق مدنی که در حال حاضر در خطر است.»

    در ژانویه، 20 دانشجو در دانشگاه فلوریدا جنوبی در اعتراض به درخواست دیسانتیس تجمعی برگزار کردند. آنها سپس یک طومار آنلاین را آغاز کردند و از مدیریت مدرسه خواستند که مدارک پزشکی را ارسال نکنند. این طومار بیش از 2600 امضا دریافت کرد، اما مقامات مدرسه گفتند که قصد دارند به هر حال سوابق را ارسال کنند. اینسایدر نتوانسته است تایید کند که آیا دانشگاه فلوریدا جنوبی داده‌ها را ارسال کرده است یا خیر.

    اینسایدر تایید کرده است که شش دانشگاه از 12 دانشگاه با این درخواست موافقت کرده اند.

  • وقتی اینسایدر پرسید که چرا ایالت اطلاعات سلامتی دانشجویان تراجنسیتی را درخواست کرده است، معاون مطبوعاتی ایالت به دومین سخنرانی افتتاحیه دیسانتیس اشاره کرد که در آن فرماندار اظهار داشت: “ما متعهد هستیم که میزان بودجه عمومی را به طور کامل درک کنیم. به سمت چنین فعالیت‌های غیر آکادمیک برای ارزیابی بهترین نحوه تمرکز کالج‌ها و دانشگاه‌هایمان بر آموزش و حقیقت.»

    اصل مقاله را در Insider بخوانید





منبع

ران دیسانتیس به همه دانشگاه‌های دولتی فلوریدا گفت که مدارک پزشکی همه دانشجویان ترنس را تحویل دهند.

  • دیسانتیس درخواست کرد تا سوابق هر دانش آموزی را که در پنج سال گذشته نارسایی جنسیتی را تجربه کرده است، ببیند. علاوه بر این، او سن آنها و تاریخ دریافت مراقبت های تایید کننده جنسیت را می خواهد. آخرین مهلت ارسال آن سوابق 10 فوریه بود.

    در میان کسانی که برای حمایت از این خروج امضا کرده اند، می توان به مدافعان رویا، دموکرات های کالج فلوریدا، آنا اسکامانی، قانونگذار ایالتی و ماکسول فراست، نماینده 26 ساله کنگره اشاره کرد.

    اکنون، دانشجویان در سراسر ایالت در حال برنامه ریزی برای اعتراض به درخواست فرماندار هستند.

  • پس از اینکه فرماندار ران دیسانتیس از همه دانشگاه‌های دولتی درخواست کرد که در ارائه داده‌های مربوط به خدمات بهداشتی دانشجویان در مورد دانشجویان تراجنسیتی که به دنبال مراقبت‌های تأییدکننده جنسیت در این مؤسسات بودند، از همه دانشگاه‌های دولتی پیروی کنند، دانشجویان در سراسر فلوریدا در حال برنامه‌ریزی ترک تحصیل در سراسر ایالت هستند.

    فراست به اینسایدر گفت: «فرماندار از قدرت خود سوء استفاده می کند. او افرادی را هدف قرار می دهد که با او مخالف هستند – افرادی که ممکن است با او چشم به هم نبینند، جوامع به حاشیه رانده شده.

    اسکامانی گفت دیسانتیس باید برای واکنش دانشجویان آماده شود.

    فام گفت: “آنها می خواهند ما را از وجود خارج کنند.” “این با حمله به مراقبت های بهداشتی ما، حمله به حق ما برای حضور در مکان های عمومی، تلاش برای نظارت شروع می شود – همه اینها.”

    اینسایدر تأیید کرده است که دانشگاه فلوریدا، دانشگاه ایالتی فلوریدا، دانشگاه فلوریدا مرکزی، دانشگاه فلوریدا A&M، دانشگاه بین‌المللی فلوریدا و دانشگاه فلوریدا شمالی با این درخواست موافقت کرده‌اند، اما هنوز پاسخی از بقیه دریافت نکرده‌اند.

    دانشجویان این دانشگاه‌ها اکنون در حال برنامه‌ریزی تجمعات برای هفته آینده همراه با اعتصاب سراسری در سراسر ایالت در 23 فوریه هستند. بن بریور، دانشجوی جوان در دانشگاه فلوریدا جنوبی و افسر توسعه بخش دموکرات‌های کالج مدرسه، این ابتکار عمل را رهبری می‌کند. ایستادگی برای آزادی فلوریدا پیاده روی.

    اتحادیه آزادی‌های مدنی آمریکا گزارش می‌دهد که در طول این جلسه قانون‌گذاری، قانون‌گذاران فلوریدا 85 لایحه را ارائه کرده‌اند که مراقبت‌های بهداشتی تأییدکننده جنسیت را محدود می‌کند، از 43 لایحه در سال گذشته.

    به گزارش WUSF، دانشگاه در بیانیه ای گفت: “به عنوان یک دانشگاه دولتی، USF موظف است به درخواست های مقامات منتخب ما پاسخ دهد.” با این حال، دانشگاه اطلاعاتی که یک بیمار را شناسایی کند یا قوانین حریم خصوصی بیمار را نقض کند، ارائه نخواهد کرد.

    او گفت: «وقتی دانش‌آموزان بازنمایی بصری همسالان خود را در اطراف خود می‌بینند که ایستاده‌اند و بیرون می‌روند، به برق متصل می‌شوند و به ما کمک می‌کنند تا مقابله کنیم. “این اتفاق خواهد افتاد.”