رامز تازه کار بروس خارج از فصل; استارتر سوپر باول لغو شد

لس آنجلس (AP) – لوگان بروس، خط تهاجمی تازه‌کار رامز، پس از پارگی رباط‌های زانوی راست خود در دومین بازی پیش فصل لس‌آنجلس، برای این فصل غایب است.

مک وی گفت: “من واقعا از صعود کلمن شلتون خوشحالم که نشان داد او واقعاً چه نوع بازیکنی است، جایی که او واقعاً می تواند در هر یک از این سه نقطه داخلی بازی کند.” او واقعاً خوب در نقطه نگهبانی سمت راست بازی کرده است.»

مربی شان مک وی گفت که بروس در جریان باخت 24-20 لس آنجلس مقابل هیوستون در جمعه شب، ACL و MCL خود را پاره کرد.

AP NFL بیشتر: https://apnews.com/hub/NFL و https://twitter.com/AP_NFL





منبع

رامز لیست خود را در روز شنبه، سه روز قبل از مهلت NFL برای رسیدن به محدودیت 80 بازیکن، اصلاح کردند. به همراه بلانتون، رامز از دویدن بک های ریموند کاله و ای جی رز، دفاع دفاعی Jairon McVea و گیرنده JJ Koski صرف نظر کرد.

___

سپس بلانتون سوپربول را با تایلر هیگبی که به دلیل مصدومیت از میدان خارج شده بود آغاز کرد، اما در پیروزی 23-20 رامز موفق نشد.

مک وی این ایده را رد کرد که بلانتون قطع شد زیرا رام ها قصد دارند هشت گیرنده را بر اساس تطبیق پذیری چندین بازیکن و ظهور گیرنده تازه کار بدون درافت، لنس مک کاچون، که دارای 10 گیره برای 183 یارد و دو TD در دو بازی پیش فصل است، نگه دارند.

مک وی گفت: “من عاشق کندال هستم و از زمانی که با هم داشتیم بسیار قدردان هستم، اما این بر اساس ارزیابی چیزی بود که دیده ایم.” «این یک تصمیم فوتبالی بود زیرا به بازی‌های سخت مربوط می‌شود. کاری به گیرنده های عریض یا هر نقطه دیگری نداشت.»

مک وی همچنین گفت که دانیل هاردی، مدافع خط تازه کار، دچار پیچ خوردگی مچ پا شدیدی است که او را مجبور می کند فصل را با ذخیره مصدوم آغاز کند. هاردی انتخابی دور هفتم از ایالت مونتانا بود.

مک وی گفت: «این واقعاً مایه شرمساری برای بچه‌ای است که واقعاً سخت کار کرده و چیزهای زیادی در این بازی می‌گذارد». واضح است که ما او را با این اطمینان دعوت کردیم که او می تواند مردی باشد که به طور بالقوه می تواند امسال برای ما کمک کند.

مک وی گفت که جدایی زودهنگام بلانتون می تواند به او زمان بیشتری بدهد تا تیم جدیدی را به موقع پیدا کند تا برای بازی پیش فصل سوم آماده شود. رامز در حال حاضر هیگبی و برایسن هاپکینز را در انتها در اختیار دارند، در حالی که جیکوب هریس همچنان می تواند در این پست بازی کند، حتی اگر به دریافت کننده منتقل شده باشد.

جدایی بلانتون یک غافلگیری خفیف بود، حتی اگر او فقط چهار بار برای تیم رامز دریافت کرد، که در سال 2019 با او به عنوان بازیکن آزاد قرارداد بست. تامپا بی قبل از انجام پنج شکار به طول 57 یارد در بازی عنوان NFC مقابل سان فرانسیسکو.

انتخاب دور سوم از ویسکانسین بالاترین انتخاب رامز در بهار گذشته بود، اما بروس احتمالاً نقش پشتیبان این فصل را بازی می‌کرد. او اردوی تمرینی را در رقابت برای نقطه شروع در گارد راست آغاز کرد که با خروج بازیکن آزاد آستین کوربت به کارولینا خالی شد، اما کهنه سرباز کلمن شلتون اساساً حتی قبل از مصدومیت بروس این کار را تضمین کرده بود.

رامز در روز شنبه همچنین کندال بلانتون، بازیکن شروع کننده سوپربول را که در طول دوره قهرمانی خود چندین بار دریافت های بزرگ پس از فصل انجام داد، کنار گذاشت.

کاله یک روز پس از اینکه چهار بار به مدت 14 یارد پشت خط حمله رشته دوم رامز در برابر تگزاسی ها هجوم برد، از این کار کنار گذاشته شد. کاله در سال 2020 به عنوان یک تازه کار به بازی برگشت، اما او فصل گذشته را به دلیل مصدومیت از دست داد و علیرغم ورزشکاری و سرعت قابل توجه، هرگز یک بار برای رامز در فصل عادی حضور نداشت.