یک مدرسه مسیحی در فلوریدا به والدین گفت که دانش آموزان همجنسگرا، ترنسجندر و غیر دودویی مجبور خواهند شد “فورا مدرسه را ترک کنند”

مدیر مدرسه در ایمیلی «همجنس‌گرایی، همجنس‌گرایی، دوجنس‌گرایی، هویت/سبک زندگی تراجنسیتی» را محکوم کرد.

به گزارش ان بی سی نیوز، این پیام در ایمیلی از سوی یکی از مدیران ارشد مدرسه گریس کریستین در والریکو، فلوریدا ارسال شد. این مدرسه دانش آموزان را از مهدکودک تا کلاس دوازدهم ثبت نام می کند.

ما معتقدیم که هر شکلی از همجنس‌گرایی، لزبین‌گرایی، دوجنس‌گرایی، هویت/سبک زندگی فراجنسیتی، خودشناسی، حیوان‌داری، محارم، زنا، زنا و هرزه‌نگاری در نظر خدا و کلیسا گناه است (پیدایش 2:24؛ لاویان 18: 1-30؛ رومیان 1: 26-29؛ اول قرنتیان 5: 1؛ اول قرنتیان 6: 9؛ اول تسالونیکیان 4: 2-7)، “مک کین در ایمیل، به نقل از NBC نوشت.

پرچم افتخار LGBTQ.

مک‌کین به آیاتی از کتاب مقدس استناد کرد که به گفته او «تغییر جنسی انتخابی، ترنسستیتی، ترنس‌جنسیتی یا رفتارهای سیال جنسیتی غیردودویی» را محکوم می‌کند.

اصل مقاله را در Insider بخوانید



منبع

وی افزود: از دانش آموزانی که در این سبک زندگی مشارکت دارند، خواسته می شود فورا مدرسه را ترک کنند.

پرچم افتخار LGBTQ.نیکلاس استورم/گتی ایماژ

  • مدرسه گریس کریستین در والریکو، فلوریدا از والدین خواست تا قبل از فرستادن فرزندانشان به مدرسه با این سیاست ها موافقت کنند.

  • یک مدرسه مسیحی به والدین گفت که دانش‌آموزان همجنس‌گرا، تراجنسیتی و غیردودویی «از آنها خواسته می‌شود که آنجا را ترک کنند».

  • بری مک کین، مدیر برنامه، در ایمیل 6 ژوئن که توسط NBC مشاهده شد، نوشت: “ما معتقدیم که خداوند بشر را به شکل خود آفرید: مرد (مرد) و زن (زن)، از نظر جنسی متفاوت اما با کرامت یکسان. بنابراین، جنسیت بیولوژیکی فرد باید تایید شود و هیچ تلاشی برای تغییر فیزیکی، تغییر یا مخالفت با جنسیت بیولوژیکی فرد انجام نشود.

    این ایمیل با عنوان “نکته تاکیدی مهم خط مشی مدرسه… لطفا بخوانید.” – گفت والدین باید “قبل از اینکه دانش آموز شما در ماه آگوست مدرسه را شروع کند، با همه سیاست ها و رویه ها موافقت کنند.”

    مک کی در پاسخی ویدئویی به مقاله NBC گفت که با خبرنگار این رسانه صحبت نکرده است اما مدرسه “سیاستی دارد که به دانش آموزان اجازه نمی دهد همجنسگرا یا ترنسجندر یا تعدادی چیزهای دیگر باشند.”

    یک مدرسه مسیحی در فلوریدا به والدین گفت که دانش‌آموزان همجنس‌گرا، ترنسجندر و غیر دودویی «از آنها خواسته می‌شود فورا مدرسه را ترک کنند».