راسکین نماینده مریلند می گوید که او به لنفوم مبتلا شده است

او به شوخی گفت: “من هنوز به نوعی که باعث افزایش مو و کاهش وزن می شود، امیدوار هستم.”

راسکین به اعضای هیئت منصفه سنا که بعداً برای بار دوم ترامپ را تبرئه کردند، گفت: «از همه چیزهای وحشتناک و وحشیانه‌ای که در آن روز دیدم و شنیدم و از آن روز به بعد، آن یکی از همه بیشتر به من ضربه زد.

راسکین کتابی به نام “غیرقابل تصور” نوشت که در مورد آسیب های روحی خود از هر دو رویداد بود.

واشنگتن (AP) – نماینده مریلند، جیمی راسکین، روز چهارشنبه گفت که او دارای نوعی لنفوم است که “شکل جدی اما قابل درمان سرطان” است و او چندین ماه درمان را آغاز می کند.

این دومین باری است که دموکرات مریلند به سرطان مبتلا می شود، زیرا او قبلاً در سال 2010 با سرطان روده بزرگ دست و پنجه نرم می کرد. این خبر تقریباً دو سال پس از خودکشی پسر 25 ساله او، تامی، در 31 دسامبر 2020 منتشر شد.

راسکین در بیانیه‌ای در روز چهارشنبه گفت که مبتلا به لنفوم سلول B بزرگ است و «پیش‌آگهی برای اکثر افراد در وضعیت من پس از چهار ماه درمان عالی است.» او گفت که به او توصیه شده است شیمی‌درمانی او باعث ریزش مو و افزایش وزن شود. .

راسکین درباره آخرین محاکمه خود می گوید: “من قصد دارم از این مرحله عبور کنم و در عین حال، به پیشرفت هر روز در کنگره برای دموکراسی آمریکایی ادامه دهم.”



منبع

راسکین در سال‌های اخیر نقش اصلی را ایفا کرده است، زیرا دموکرات‌های مجلس نمایندگان دو بار دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور وقت آمریکا را استیضاح کردند و درباره نقش ترامپ در قیام ۶ ژانویه ۲۰۲۱ تحقیق کردند. زمانی که مجلس یک هفته پس از حمله، ترامپ را استیضاح کرد، او مدیر اصلی استیضاح بود و در حال حاضر در کمیته مجلس نمایندگان مشغول تحقیق درباره محاصره است. این هیئت گزارش نهایی خود را هفته گذشته منتشر کرد و قرار است با ادای سوگند مجلس جدید تحت رهبری جمهوری خواهان در 3 ژانویه منحل شود.

راسکین که دموکرات ارشد کمیته نظارت و اصلاحات مجلس نمایندگان در کنگره آینده خواهد بود، گفت که انتظار دارد بتواند از طریق درمان سرپایی خود در بیمارستانی در منطقه واشنگتن کار کند.

مرگ تامی فقط یک هفته قبل از قیام رخ داد و راسکین دختر و دامادش را در آن روز به کاپیتول آورده بود. راسکین در حالی که اشک می‌ریخت، در مورد محکومیت ترامپ در دادگاه استیضاح سنا صحبت کرد. این دو با وقوع خشونت زیر یک میز مخفی شدند و دخترش بعداً به او گفت که نمی‌خواهد به کاپیتول بازگردد.